Pagina 1 van 2

Verzoek NOS Radar wat te doen tegen www.gsmweb.nl

Geplaatst: 19 dec 2009 23:32
door bubii
Geachte NOS RADAR,

Op 16-12-09 om 10.45uur gesproken met dhr Diego van Klantenservice van gsmweb. Daar had ik gevraagd heeft u bleckberry 9700 bold op voorraad.
Antwoord: Ja we hebben hem binnen.

Aangezien ik T-Mobile verlening wil doen krijg ik bij gsmweb goedkopste aanbieding van € 64 voor 1 jaar incl internet en sms bundel. Dus ik had hem besteld bij dhr Diego telefonisch. Op woensdagavond hetzelfde dag heb ik mijn contract met copie van id kaart en bank pasje teruggestuurd per email naar [email protected].

Op 17-12-09 krijg ik email van gsmweb dat ze contract binnen hebben ontvangen.
Op 17-12-09 heb ik gesproken met Iris van klantenservice en daar krijg ik te horen dat toestel niet op voorraad was en dat ze niet weet wanneer die geleverd zou worden. Aangezien ik niet tevreden ben en aangezien ik niet klant vriendelijk word geholpen door gsmweb.nl heb ik mijn verlening van T-Mobile bij gsmweb geannuleerd per email.

Op hetzelfde dag 17-12-09 krijg ik e-mail van dhr Hawal Smayel van beckoffice dat annulering niet meer mogelijk is omdat ze compleet contract van mij hebben ontvangen en die is in behandeling.

Aangezien ik koop op afstand heb gedaan via webwinkel gsmweb.nl heb ik binnenn 7 dagen recht te annuleren. Zij werken niet aan deze wet en willen niet mijn verlening stopzetten volgens de wet van bestuursrecht van 7 dagen.

Op 17-12-09 heb ik met T-Mobile Klantenservice gesproken en daar heb ik het volgende gekregen: Als u bij T-mobile zelf verlengt kunnen anderen dealers niet meer aangesloten worden aangezien er maar 1 verlening kan gedaan worden per abonnement. Dus op 17-12-09 heb ik telefonisch contract verlening bij T-Mobile gedaan bij dhr Markus Schreuter. Deze meneer gaf mij ook dat ik pakketje van gsmweb.nl mocht ik het ontvangen hebben niet moet accepteren en terugsturen naar gsmweb wat ik zo en zo zal doen.

Op 18-12-09 krijg ik e-mail van gsmweb dat ze toestel op voorraad hebben en dat de verlening is geaccepteerd is door T-Mobile en dat pakketje wordt gestuurd met TNT post onder rembours.

Ik had weer met T-Mobile gesproken en die beweren dat ik alleen bij T-Mobile heb verlengd en weer gebeld met klantenservice van gsmweb.nl en die zeggen alleen wij hebben goedkeuring ontvangen en abbonament kan niet stopgezet worden.

Volgens T-Mobile moet ik pakketje niet nemen en die moet ik terugsturen naar gsmweb.nl. Dat ga ik ook doen. Ik ben op dit moment bang dat ik straks dubbel zal betalen en dat wil ik echt niet ik wil niet dubbel betalen en zeker niet 2 telefoonnummers hebben.

Ik ben zeer ontevreden met de manier van mensen van gsmweb.nl hoe ze met de klanten omgaan. In Nederland hebben we een informatieplicht en gedragscode deze webwinkel overtreedt alle stappen in hun vak en vind ik dat hier een grote onderzoek tegenover dit bedrijf moet worden verricht, aangezien ik niet enige ingeluisd consument ben.

Ik roep bij deze alle instanties om mee te werken bij deze handel van zaken tegenover deze bedrijf en dan bedoel ik het volgende: toezichthouder OPTA, consuwijzer, NOS RADAR en alle andere mensen die zijn geraakt met gsmweb.nl

Ik hoop dat u mij zult begrijpen en mij kunnen/willen helpen af te zien van gsmweb.nl

Met vriendelijke groet,

Re: Verzoek NOS Radar wat te doen tegen www.gsmweb.nl

Geplaatst: 20 dec 2009 00:37
door Pindakaaspotje
Nos radar??.. en dat zet je op de tros site :lol: :lol: :lol:

Overigens geldt volgens mij de koop op afstand niet voor telefoonabonnementen, wel eventueel voor de telefoon.

Re: Verzoek NOS Radar wat te doen tegen www.gsmweb.nl

Geplaatst: 20 dec 2009 01:42
door bubii
ik heb een verzoek ingediend en geen hopeloze zinen en smilies en antwoord..

wees serieus met iemand.... :shock:

Re: Verzoek NOS Radar wat te doen tegen www.gsmweb.nl

Geplaatst: 20 dec 2009 01:45
door bubii
aub ik wil hier niet 3 email schrijven en ik wil iemand die expert op deze zaken is en mij concrete antwoord kan geven. Ik ben duidelijk geweest in mijn verhaal en wil ik ook een duidelijke antwoord van u en niet smilies enz... bedankt!!!

Re: Verzoek NOS Radar wat te doen tegen www.gsmweb.nl

Geplaatst: 20 dec 2009 01:52
door WillemV
bubii schreef:Ik ben duidelijk geweest in mijn verhaal en wil ik ook een duidelijke antwoord van u en niet smilies enz... bedankt!!!
Mhh. Nee. Het is Tros Radar en niet NOS Radar...
Verzoek NOS Radar wat te doen tegen http://www.gsmweb.nl
Niet zo 'hoog van de toren blazen' a.u.b.

Re: Verzoek NOS Radar wat te doen tegen www.gsmweb.nl

Geplaatst: 20 dec 2009 11:38
door Pindakaaspotje
Duidelijk iemand die denkt dat hij de enige op de wereld is met een probleem, waar een tv programma, waarvan ie de naam kennelijk nog niet kent, het maar even oplost.

Re: Verzoek NOS Radar wat te doen tegen www.gsmweb.nl

Geplaatst: 20 dec 2009 13:12
door VioletPrue
bubii schreef:aub ik wil hier niet 3 email schrijven en ik wil iemand die expert op deze zaken is en mij concrete antwoord kan geven. Ik ben duidelijk geweest in mijn verhaal en wil ik ook een duidelijke antwoord van u en niet smilies enz... bedankt!!!
U bent denk ik in de war.
De mensen die hier op het forum reageren zijn niet van Radar zelf, maar net als u gewoon consumenten.
Als u een concreet antwoord van een expert wil, zit u hier negen van de tien keer fout.
Hier mijn mening, dus die van een leek: ik zie het probleem niet.
De telefoon die u wilde is inmiddels op voorraad en wordt u toegestuurd.
U krijgt dus gewoon wat u besteld heeft.
Zoals ik het zie is uw concrete probleem dat u welgeteld één dag langer op uw telefoon heeft moeten wachten.
Omdat u in paniek een extra contract heeft afgesloten zit u nu in de problemen.
U legt de schuld bij gsmweb, maar u heeft zelf tweemaal een contract afgesloten.
Ik zie dan ook niet in waarom Radar hier een compleet item over zou moeten maken.

Re: Verzoek NOS Radar wat te doen tegen www.gsmweb.nl

Geplaatst: 20 dec 2009 13:24
door ronald g
Tja ts is kennelijk niet helemaal op de hoogte hoe het in het telecom wereldje werkt. Serieuze oplossingen zie ik op TROS radar ook niet echt meer. Beide contracten zijn m.i. rechtsgeldig en door ts afgesloten, dat wordt dus minimaal een jaar dokken. Gezien de spelling en het hooghartige gedrag zal er wel een bijbaantje extra moeten komen.

Ronald.

Re: Verzoek NOS Radar wat te doen tegen www.gsmweb.nl

Geplaatst: 20 dec 2009 13:32
door enpassant
U bent denk ik in de war.
De mensen die hier op het forum reageren zijn niet van Radar zelf, maar net als u gewoon consumenten.
Goed opgemerkt VioletPrut

Re: Verzoek NOS Radar wat te doen tegen www.gsmweb.nl

Geplaatst: 20 dec 2009 13:38
door seagoing racer2
Beste,
Ik roep bij deze alle instanties om mee te werken bij deze handel van zaken tegenover deze bedrijf en dan bedoel ik het volgende: toezichthouder OPTA, consuwijzer, NOS RADAR en alle andere mensen die zijn geraakt met gsmweb.nl
Ja natuurlijk, en ook de ombudsman, ombudsvrouw, Frits Bom, JP, en Michelle Obama, en Arafat, o die is al overleden, en Poetin dan.

En waarvoor, :arrow: TS heeft een geldig contract met GSMweb afgesloten en wil er nu onderuit, omdat het toestel pas na 2 dagen geleverd kan worden.

Kom op doe normaal en kom je verplichtingen na.

Anders zal ik TROS-journaal eens inlichten over jouw acties

Re: Verzoek NOS Radar wat te doen tegen www.gsmweb.nl

Geplaatst: 20 dec 2009 13:41
door wolk4life
en ik vind t nogal logisch dat t-mobile zelf zegt dat je t niet moet accepteren en terug moet sturen. die doen liever zelf de contractverlenging met jou.
anyway je blaast te hoog van de toren af en je zal dr weinig mee opschieten je heb zelf de fout gemaakt en bent zelf TE ongeduldig geweest omdat je niet als een directeur behandeld bent omdat ze nie direct in de rij opgesteld voor je stonden :idea:

Re: Verzoek NOS Radar wat te doen tegen www.gsmweb.nl

Geplaatst: 20 dec 2009 15:28
door seagoing racer2
Ben benieuwd of we nog wat vanalle acties van bubii horen .. :mrgreen:

Re: Verzoek NOS Radar wat te doen tegen www.gsmweb.nl

Geplaatst: 20 dec 2009 15:59
door ronald g
Van bubii hoor je niets meer die heeft de zondag weer stuk en heeft weer een dag invulling gehad.

Re: Verzoek NOS Radar wat te doen tegen www.gsmweb.nl

Geplaatst: 20 dec 2009 17:34
door witte angora
en ik vind t nogal logisch dat t-mobile zelf zegt dat je t niet moet accepteren en terug moet sturen. die doen liever zelf de contractverlenging met jou.
En ik kan je precies vertellen waaróm T-mobile dat zegt... Ik heb ook een abonnement bij T-Mobile, via gsm-web of een ander, weet ik veel... Ik betaal iedere maand 5.01 euris voor een abonnement met 150 belminuten, zat nog een telefoontje bij ook. :D

Maar de grap is... ook als ik een betaald nummer moet bellen wordt dit uit dat abonnement betaald, dus als ik 10 minuten lang bel voor 60 cent per minuut, kosten 6 euro, hoef ik nog steeds niet bij te betalen. Wordt gewoon uit de bundel betaald. De afgelopen 13 maanden heb ik nog geen cent bij hoeven te betalen, heb zelfs nog 26 uur beltegoed over. :o

Het is overigens het enige telefoonabonnement wat ik heb, ik bel niet zoveel nee. 8)

Daarnaast krijg ik ook nog iedere maand via de post een afrekening, dus die lui verliezen dik. :lol:

Die zien uiteraard liever dat ik de verlenging straks rechtstreeks bij hen ga doen. Dan gaan ze drie of vier keer zoveel vragen. Wat dus niet gebeurt :mrgreen:

En die emoticons, die vind ik gewoon grappig, waarom zou dat van TS niet mogen :twisted:

Re: Verzoek NOS Radar wat te doen tegen www.gsmweb.nl

Geplaatst: 20 dec 2009 17:42
door witte angora
Op 17-12-09 heb ik gesproken met Iris van klantenservice en daar krijg ik te horen dat toestel niet op voorraad was en dat ze niet weet wanneer die geleverd zou worden.
Ik begrijp uit dit zinnetje van de openingspost van TS dat er geen ander toestel aangeboden is? Dan had TS zéker even geduld moeten hebben, als de blackberry niet meer leverbaar zou zijn dan was er een ander aanbod gedaan.

Maar aangezien er blijkbaar géén ander aanbod is gedaan zou de blackberry gewoon geleverd worden, zij het dan met enige vertraging, en kon TS niet onder zijn contract uit.

Dat wordt dus dubbel betalen, tenzij TS onder het contract van T-Mobile uit kan.

Re: Verzoek NOS Radar wat te doen tegen www.gsmweb.nl

Geplaatst: 20 dec 2009 17:44
door seagoing racer2
Beste,
Op 18-12-09 krijg ik e-mail van gsmweb dat ze toestel op voorraad hebben en dat de verlening is geaccepteerd is door T-Mobile en dat pakketje wordt gestuurd met TNT post onder rembours.
Let op dit is slechts 1 dag later .... :mrgreen: Zoveel geduld heeft topicstarter

Re: Verzoek NOS Radar wat te doen tegen www.gsmweb.nl

Geplaatst: 20 dec 2009 17:50
door witte angora
seagoing racer2 schreef:Beste,
Op 18-12-09 krijg ik e-mail van gsmweb dat ze toestel op voorraad hebben en dat de verlening is geaccepteerd is door T-Mobile en dat pakketje wordt gestuurd met TNT post onder rembours.
Let op dit is slechts 1 dag later .... :mrgreen: Zoveel geduld heeft topicstarter
Toen ik mijn huidige abonnement afsloot moest ik 3 weken wachten op het nieuwe telefoontje omdat het abonnement nog niet in ging... Het is toen allemaal perfect geregeld, kan niet anders zeggen, nogmaals, de enige reden dat ik volgend jaar bij T-Mobile weg ga is vanwege de slechte ontvangst.

Re: Verzoek NOS Radar wat te doen tegen www.gsmweb.nl

Geplaatst: 21 dec 2009 20:30
door bubii
nee van mij hoort u niets meer idd, omdat hier geen serieuze mensen zijn om open te praten.

bedankt voor jullie aanbood.

Re: Verzoek NOS Radar wat te doen tegen www.gsmweb.nl

Geplaatst: 21 dec 2009 20:37
door seagoing racer2
bedankt voor jullie aanbood.
Welk aanbod ??... :mrgreen:

Re: Verzoek NOS Radar wat te doen tegen www.gsmweb.nl

Geplaatst: 21 dec 2009 23:44
door witte angora
Ik wás serieus in mijn vorige postings, en op mijn vraag heeft TS geen antwoord gegeven.

Maar nu...
omdat hier geen serieuze mensen zijn om open te praten.
Als ik open moet dan laat ik dat liever aan een chirurg over hoor. :wink: