Verzoek NOS Radar wat te doen tegen www.gsmweb.nl
Geplaatst: 19 dec 2009 23:32
Geachte NOS RADAR,
Op 16-12-09 om 10.45uur gesproken met dhr Diego van Klantenservice van gsmweb. Daar had ik gevraagd heeft u bleckberry 9700 bold op voorraad.
Antwoord: Ja we hebben hem binnen.
Aangezien ik T-Mobile verlening wil doen krijg ik bij gsmweb goedkopste aanbieding van € 64 voor 1 jaar incl internet en sms bundel. Dus ik had hem besteld bij dhr Diego telefonisch. Op woensdagavond hetzelfde dag heb ik mijn contract met copie van id kaart en bank pasje teruggestuurd per email naar [email protected].
Op 17-12-09 krijg ik email van gsmweb dat ze contract binnen hebben ontvangen.
Op 17-12-09 heb ik gesproken met Iris van klantenservice en daar krijg ik te horen dat toestel niet op voorraad was en dat ze niet weet wanneer die geleverd zou worden. Aangezien ik niet tevreden ben en aangezien ik niet klant vriendelijk word geholpen door gsmweb.nl heb ik mijn verlening van T-Mobile bij gsmweb geannuleerd per email.
Op hetzelfde dag 17-12-09 krijg ik e-mail van dhr Hawal Smayel van beckoffice dat annulering niet meer mogelijk is omdat ze compleet contract van mij hebben ontvangen en die is in behandeling.
Aangezien ik koop op afstand heb gedaan via webwinkel gsmweb.nl heb ik binnenn 7 dagen recht te annuleren. Zij werken niet aan deze wet en willen niet mijn verlening stopzetten volgens de wet van bestuursrecht van 7 dagen.
Op 17-12-09 heb ik met T-Mobile Klantenservice gesproken en daar heb ik het volgende gekregen: Als u bij T-mobile zelf verlengt kunnen anderen dealers niet meer aangesloten worden aangezien er maar 1 verlening kan gedaan worden per abonnement. Dus op 17-12-09 heb ik telefonisch contract verlening bij T-Mobile gedaan bij dhr Markus Schreuter. Deze meneer gaf mij ook dat ik pakketje van gsmweb.nl mocht ik het ontvangen hebben niet moet accepteren en terugsturen naar gsmweb wat ik zo en zo zal doen.
Op 18-12-09 krijg ik e-mail van gsmweb dat ze toestel op voorraad hebben en dat de verlening is geaccepteerd is door T-Mobile en dat pakketje wordt gestuurd met TNT post onder rembours.
Ik had weer met T-Mobile gesproken en die beweren dat ik alleen bij T-Mobile heb verlengd en weer gebeld met klantenservice van gsmweb.nl en die zeggen alleen wij hebben goedkeuring ontvangen en abbonament kan niet stopgezet worden.
Volgens T-Mobile moet ik pakketje niet nemen en die moet ik terugsturen naar gsmweb.nl. Dat ga ik ook doen. Ik ben op dit moment bang dat ik straks dubbel zal betalen en dat wil ik echt niet ik wil niet dubbel betalen en zeker niet 2 telefoonnummers hebben.
Ik ben zeer ontevreden met de manier van mensen van gsmweb.nl hoe ze met de klanten omgaan. In Nederland hebben we een informatieplicht en gedragscode deze webwinkel overtreedt alle stappen in hun vak en vind ik dat hier een grote onderzoek tegenover dit bedrijf moet worden verricht, aangezien ik niet enige ingeluisd consument ben.
Ik roep bij deze alle instanties om mee te werken bij deze handel van zaken tegenover deze bedrijf en dan bedoel ik het volgende: toezichthouder OPTA, consuwijzer, NOS RADAR en alle andere mensen die zijn geraakt met gsmweb.nl
Ik hoop dat u mij zult begrijpen en mij kunnen/willen helpen af te zien van gsmweb.nl
Met vriendelijke groet,
Op 16-12-09 om 10.45uur gesproken met dhr Diego van Klantenservice van gsmweb. Daar had ik gevraagd heeft u bleckberry 9700 bold op voorraad.
Antwoord: Ja we hebben hem binnen.
Aangezien ik T-Mobile verlening wil doen krijg ik bij gsmweb goedkopste aanbieding van € 64 voor 1 jaar incl internet en sms bundel. Dus ik had hem besteld bij dhr Diego telefonisch. Op woensdagavond hetzelfde dag heb ik mijn contract met copie van id kaart en bank pasje teruggestuurd per email naar [email protected].
Op 17-12-09 krijg ik email van gsmweb dat ze contract binnen hebben ontvangen.
Op 17-12-09 heb ik gesproken met Iris van klantenservice en daar krijg ik te horen dat toestel niet op voorraad was en dat ze niet weet wanneer die geleverd zou worden. Aangezien ik niet tevreden ben en aangezien ik niet klant vriendelijk word geholpen door gsmweb.nl heb ik mijn verlening van T-Mobile bij gsmweb geannuleerd per email.
Op hetzelfde dag 17-12-09 krijg ik e-mail van dhr Hawal Smayel van beckoffice dat annulering niet meer mogelijk is omdat ze compleet contract van mij hebben ontvangen en die is in behandeling.
Aangezien ik koop op afstand heb gedaan via webwinkel gsmweb.nl heb ik binnenn 7 dagen recht te annuleren. Zij werken niet aan deze wet en willen niet mijn verlening stopzetten volgens de wet van bestuursrecht van 7 dagen.
Op 17-12-09 heb ik met T-Mobile Klantenservice gesproken en daar heb ik het volgende gekregen: Als u bij T-mobile zelf verlengt kunnen anderen dealers niet meer aangesloten worden aangezien er maar 1 verlening kan gedaan worden per abonnement. Dus op 17-12-09 heb ik telefonisch contract verlening bij T-Mobile gedaan bij dhr Markus Schreuter. Deze meneer gaf mij ook dat ik pakketje van gsmweb.nl mocht ik het ontvangen hebben niet moet accepteren en terugsturen naar gsmweb wat ik zo en zo zal doen.
Op 18-12-09 krijg ik e-mail van gsmweb dat ze toestel op voorraad hebben en dat de verlening is geaccepteerd is door T-Mobile en dat pakketje wordt gestuurd met TNT post onder rembours.
Ik had weer met T-Mobile gesproken en die beweren dat ik alleen bij T-Mobile heb verlengd en weer gebeld met klantenservice van gsmweb.nl en die zeggen alleen wij hebben goedkeuring ontvangen en abbonament kan niet stopgezet worden.
Volgens T-Mobile moet ik pakketje niet nemen en die moet ik terugsturen naar gsmweb.nl. Dat ga ik ook doen. Ik ben op dit moment bang dat ik straks dubbel zal betalen en dat wil ik echt niet ik wil niet dubbel betalen en zeker niet 2 telefoonnummers hebben.
Ik ben zeer ontevreden met de manier van mensen van gsmweb.nl hoe ze met de klanten omgaan. In Nederland hebben we een informatieplicht en gedragscode deze webwinkel overtreedt alle stappen in hun vak en vind ik dat hier een grote onderzoek tegenover dit bedrijf moet worden verricht, aangezien ik niet enige ingeluisd consument ben.
Ik roep bij deze alle instanties om mee te werken bij deze handel van zaken tegenover deze bedrijf en dan bedoel ik het volgende: toezichthouder OPTA, consuwijzer, NOS RADAR en alle andere mensen die zijn geraakt met gsmweb.nl
Ik hoop dat u mij zult begrijpen en mij kunnen/willen helpen af te zien van gsmweb.nl
Met vriendelijke groet,