Stoelen bij Otto
Geplaatst: 21 dec 2009 19:33
Ik heb in september stoelen bij de Otto besteld. Ik werd nieuwe klant. De levertijd zou 5 weken zijn. Na 5 weken belde ik om te vragen waar mijn stoelen bleven. De meneer kon mij vertellen, dat ik een nieuwe klant zonder bestelling was, wat nooit mogelijk is daar, kortom ze waren mijn bestelling kwijt geraakt.
Ik heb 15 oktober de nieuwe bestelling geplaatst. Na 5 weken niets, waarna ik bericht kreeg dat de boel half december geleverd zou worden. Nu heb ik 2 weken terug bericht gehad, dat het 1 maand is opgeschoven.
Het is toch niet normaal om 5 maanden op je bestelling te wachten,w aarvan de levertijd 5 weken zou zijn?
Kan ik korting o.i.d eisen??
Dopiej
Ik heb 15 oktober de nieuwe bestelling geplaatst. Na 5 weken niets, waarna ik bericht kreeg dat de boel half december geleverd zou worden. Nu heb ik 2 weken terug bericht gehad, dat het 1 maand is opgeschoven.
Het is toch niet normaal om 5 maanden op je bestelling te wachten,w aarvan de levertijd 5 weken zou zijn?
Kan ik korting o.i.d eisen??
Dopiej