Communicatiestoornissen of laksheid ?
Geplaatst: 28 dec 2009 13:30
Wie heeft er ook ernorm veel last gehad om Sharp te contacteren ?
Ik krijg géén anwoord op mijn mails, zoals ik hier én ook op een ander forum
gelezen heb.
Ik overweeg nogthans een magnetron Sharp aan te kopen, omdat een bepaald type, voor een aantrekkelijke prijs, heel goed uit een test kwam.
Ik ben nu eenmaal van mening dat de klant nog steeds koning is, al moet ik de hoofzetel van Sharp contacteren, ze zullen antwoorden op vragen of klachten van hun klanten !
Nu wil ik graag wat meer info verkrijgen van Sharp zélf betreft een bepaald model (de R-239W).
Ik heb in mijn mail tevens ook gemeld dat diverse klanten helemaal niet tevreden zijn met het éénrichtingsverkeer betreft communicatie (klant-fabrikant)
In deze crisistijden met hevige concurrentie lijkt het me bijzonder onlogisch van een fabricant of leverancier hun klanten en potentiele klanten compleet negeren!
Alvast dank voor uw meningen en aan allen een vooral gezond 2010!
Mvg
Ik krijg géén anwoord op mijn mails, zoals ik hier én ook op een ander forum
gelezen heb.
Ik overweeg nogthans een magnetron Sharp aan te kopen, omdat een bepaald type, voor een aantrekkelijke prijs, heel goed uit een test kwam.
Ik ben nu eenmaal van mening dat de klant nog steeds koning is, al moet ik de hoofzetel van Sharp contacteren, ze zullen antwoorden op vragen of klachten van hun klanten !
Nu wil ik graag wat meer info verkrijgen van Sharp zélf betreft een bepaald model (de R-239W).
Ik heb in mijn mail tevens ook gemeld dat diverse klanten helemaal niet tevreden zijn met het éénrichtingsverkeer betreft communicatie (klant-fabrikant)
In deze crisistijden met hevige concurrentie lijkt het me bijzonder onlogisch van een fabricant of leverancier hun klanten en potentiele klanten compleet negeren!
Alvast dank voor uw meningen en aan allen een vooral gezond 2010!
Mvg