KPN schuif hun probleem in mijn schoenen!
Geplaatst: 29 dec 2009 13:20
Ik ben al zins juni bezig met de KPN, ik heb in juni mijn abonnement verlengt.
Sinds dien werkt hun 1000 smsjes voor €10 per maand niet op mijn flex 100 abonnement.
Ik krijg dus rekeningen binnen van over de €100 euro, omdat de sms gewoon berekend worden.
Sinds 4 december ben ik dus afgesloten omdat ik niet het bedrag betaal, wat hun aangeven.
Vandaag heb ik weer gemaild omdat het allemaal zo lang duurt, voor ik iets hoor.
Dit is wat in het mailtje stond.
Helaas is mij gebleken dat tot op heden uw klacht niet in behandeling is genomen. Ook betreuren dit ten zeerste. Vandaag heb ik het probleem doorgezonden naar een andere afdeling. Deze treedt op wanneer de afhandeling van een klacht niet goed verloopt. Ik ga er derhalve van uit dat het probleem zo spoedig mogelijk verholpen wordt.
Tot mijn spijt kan echter ook de behandeltijd van deze afdeling 3 weken in beslag nemen. Ik wil u daarom vragen toch het restant van de nog openstaande vorderingen te voldoen, om verdere problemen te voorkomen. Het is namelijk voor ons niet langer mogelijk nota's gedurende de klachtafhandeling vast te houden. Op dit moment staat er in totaal een bedrag open van € 345,47. Om de overdracht naar het incassobureau te voorkomen is het echter noodzakelijk dat wij op zeer korte termijn € 88,00 van u ontvangen.
Mijn oprechte excuses voor het ongemak dat u hierdoor ondervindt.
Ben ik nou zo gek..... maar het is hun fout en nu word het probleem in mijn schoenen geschoven.
Ik heb dus ook mailtje door gestuurd dat ik niet betaal, en dat ik als ik vandaag niet en normaal antwoord krijg, aangiften ga doen van oplichting!
Wat ik kan niets anders bedenken dan dat hun contractbreuk plegen?
Is er iemand die hier mischien iets meer van weet?
GR
Sinds dien werkt hun 1000 smsjes voor €10 per maand niet op mijn flex 100 abonnement.
Ik krijg dus rekeningen binnen van over de €100 euro, omdat de sms gewoon berekend worden.
Sinds 4 december ben ik dus afgesloten omdat ik niet het bedrag betaal, wat hun aangeven.
Vandaag heb ik weer gemaild omdat het allemaal zo lang duurt, voor ik iets hoor.
Dit is wat in het mailtje stond.
Helaas is mij gebleken dat tot op heden uw klacht niet in behandeling is genomen. Ook betreuren dit ten zeerste. Vandaag heb ik het probleem doorgezonden naar een andere afdeling. Deze treedt op wanneer de afhandeling van een klacht niet goed verloopt. Ik ga er derhalve van uit dat het probleem zo spoedig mogelijk verholpen wordt.
Tot mijn spijt kan echter ook de behandeltijd van deze afdeling 3 weken in beslag nemen. Ik wil u daarom vragen toch het restant van de nog openstaande vorderingen te voldoen, om verdere problemen te voorkomen. Het is namelijk voor ons niet langer mogelijk nota's gedurende de klachtafhandeling vast te houden. Op dit moment staat er in totaal een bedrag open van € 345,47. Om de overdracht naar het incassobureau te voorkomen is het echter noodzakelijk dat wij op zeer korte termijn € 88,00 van u ontvangen.
Mijn oprechte excuses voor het ongemak dat u hierdoor ondervindt.
Ben ik nou zo gek..... maar het is hun fout en nu word het probleem in mijn schoenen geschoven.
Ik heb dus ook mailtje door gestuurd dat ik niet betaal, en dat ik als ik vandaag niet en normaal antwoord krijg, aangiften ga doen van oplichting!
Wat ik kan niets anders bedenken dan dat hun contractbreuk plegen?
Is er iemand die hier mischien iets meer van weet?
GR