LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Al 6 maanden bezig met UPC!!!

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
de-techneut

Al 6 maanden bezig met UPC!!!

Ongelezen bericht door de-techneut »

Hoi allen,

ik wou jullie even wijzen op een leuke blog die ik bijhoud over mijn problemen met
UPC, die nu al bijna 6 maanden aan de gang zijn.

In het kort:

- In juli 2009 een overstap ingediend (Totaalpakket: Fiber Power 60, DVR Royaal en
Avond en Weekend telefoniepakket)
- Midden augustus alle aparatuur ontvangen, maar een verkeerd modem omdat op
de nieuw geleverde modem geen telefonie poort aanwezig is.
- Al die tijd bezig om een nieuw modem te ontvangen, en ook om de rekeningen recht
te laten zetten (laatste kom ik zo op terug)
- Sinds de overstap worden alle diensten niet meer als pakket (Chello Classic, Standaard
Digitale TV en Telefonie) gefactureerd a 65 euro per maand, maar als losse diensten wat
soms zorgt voor rekeningen van meer dan 250/300 euro!!! Daarbij had ik al in Juli overgestapt
moeten zijn (dus ook qua facturering), maar UPC verteld je achteraf pas dat de nieuwe facturering ingaat op het moment dat je nieuwe modem aangesloten is waardoor de pakket wijzigingen doorgevoerd kunnen worden!!! Zo kan ik nog wel een jaar lang zulke rekeningen
blijven betalen gezien de trage voortgang van de modem levering...

Waar kan je het volgen?
http://ik-haat-upc.blogspot.com

Waarom ook hier posten?
Zodat mensen weten dat zij met haaien te maken krijgen zodra zij kiezen voor internet en
telefonie van UPC!

Wat verwacht ik van members/Radar?
Helemaal niets, het enige waarom ik dit doe is om de mensen te waarschuwen voor deze
gewetenloze haaien, en dat mensen ook op de hoogte zijn van bepaalde zaken die door UPC niet vermeld worden wanneer je een aanvraag indiend.

Reageer je ook hier op vragen?
Natuurlijk! Heb je vragen of opmerkingen of misschien wel suggesties? Ik zal altijd reageren en voor bruikbare suggesties ben ik mensen altijd dankbaar!

Groetjes,

De Techneut!

de-techneut

Re: Al 6 maanden bezig met UPC!!!

Ongelezen bericht door de-techneut »

Nou mensen,

heb vandaag weer het een en ander meegemaakt met UPC. Er zou zelfs politie voor mij gebeld worden door een UPC winkel-medewerker!!!!

Ik zou zeggen, follow the link and enjoy!

Groetjes,

De Techneut!

Gesloten