dit is nogsteeds veel te weinig vind ik. - zie bijlage (tv is uit, alleen internet aan)
waarom dit relaas; mijn tv beelden haperen. metname als ik de pc aan heb en tv kijk. Ik zit zelf in de IT en weet waarom dit zo gebeurd... bandbreedte!
mijn punt: Ik vind het misleidend dat je maar 5,2 mb krijgt van de 20 mb. het gaat me om het principe dat ik niet "normaal" tv kan kijken als de pc aanstaat.
Ik kan geen 2e decoder krijgen omdat ik te ver van de centrale zit!
DAT HADDEN ZE ME BIJ AANSCHAF MOETEN VERTELLEN! en niet achteraf op de Algemene Voorwaarden beroepen!
Verder zal het Webteam wel contact willen. Ik heb ze de kan gegeven dit af te handelen voordat ik op het forum iets zou zetten. Wordt ik gewoon naar de klantenservice verwezen! Maar die had ik al gebeld! Blijkbaar moet je eerst een hoop lawaai maken voordat men in actie komt!? waardeloos!
goed, ik heb heel veel zaken achterwegen gelaten en een goed dossier gebouwd.
Nu twee dingen:
Ik wil mensen waarschuwen!! geen televisie via ethernet en al helemaal niet bij tele2!
verder wil ik van m'n contract af en de helft van mn geld terug voor de ondeugedelijke dienst! - nee zegt de helpdesk, ik kan een boete betalen en de algemene voorwaarden weer lezen!
voor mij rest alleen de juridsiche weg nog.. zal wel lastig worden tegen zo'n mega bedrijf.. maar ja, mn rechtsbijstand premie heb ik dan ook niet voor niks betaald
groet,
martijn