Ziggo installatiepakket
Geplaatst: 31 dec 2009 15:14
Na veel ellende met telfort hebben gehad denk je maar weer eens het startpakket van ziggo te pakken al eerder gehad was een ramp maar goed proberen het toch maar weer eens?
Vandaag pakket binnen digitale ontvanger cisko en modem van internet ontvangen dus meteen aan de slag met mijn zere been en begin bij het begin activeren van smartcard eerst registreren met je klantnummer gaat al niet het nummer is in gebruik????, dan maar bellen met het nummer wat ze geven 0900-2020 lok tarief/ nummer is onbekend? dan maar het ziggo nummer bellen hele waslijst doorlopen je klantnummer intoetsen bevestigen ja/nee dan je postcode invoeren , weer je klantnummer en weer je postcode dan is de telefoon bezet en wordt de verbinding verbroken en dat 5 x achter elkaar??? het begint al goed bij het begin, gelukkig kan ik alles terugsturen dus doen we dat maar want het is niks verbeterd daar. Mooie daarvan is dat je ik ook nog 2 x het pakket heb moeten bestellen want de eerste persoon had niks ingevoerd blijkbaar terwijl al mijn gegevens nog in hun bestand stonden.
Vandaag pakket binnen digitale ontvanger cisko en modem van internet ontvangen dus meteen aan de slag met mijn zere been en begin bij het begin activeren van smartcard eerst registreren met je klantnummer gaat al niet het nummer is in gebruik????, dan maar bellen met het nummer wat ze geven 0900-2020 lok tarief/ nummer is onbekend? dan maar het ziggo nummer bellen hele waslijst doorlopen je klantnummer intoetsen bevestigen ja/nee dan je postcode invoeren , weer je klantnummer en weer je postcode dan is de telefoon bezet en wordt de verbinding verbroken en dat 5 x achter elkaar??? het begint al goed bij het begin, gelukkig kan ik alles terugsturen dus doen we dat maar want het is niks verbeterd daar. Mooie daarvan is dat je ik ook nog 2 x het pakket heb moeten bestellen want de eerste persoon had niks ingevoerd blijkbaar terwijl al mijn gegevens nog in hun bestand stonden.