Telfort SMS bundel niet geactiveerd, wel bevestigd!
Geplaatst: 02 jan 2010 16:22
Onlangs een nieuw abonnement afgesloten bij Telfort in de laatste week van Oktober met sms bundel, netjes een bevestiging krijgen van mijn bestelling en dan komt het; een telefoonrekeing van 217 euro! Schijnbaar is ondanks de bevestgiging van het abonnement inclusief de sms-bundel hier iets goed mis gegaan!
Wat doe je dan? Netjes een emailtje sturen naar Telfort waarin je je verhaal uitlegt. Heel duidelijk erin vermelden welke factuur je bedoeld(periode november + factuurnummer) in welke periode je de bundel hebt aangevraagd. Zeggen dat je voor de komende factuur (periode december) weer een dergelijke bedrag verwacht. Vragen of er een gecorrigeerde factuur gestuurd kan worden. Vragen of de correctie voor de komende periode ook kan plaatsvinden.
Kortom een nette email, met een een duidelijk verhaal en een vriendelijk verzoek. En wat krijg je dan terug:
Rekening was inmiddels al betaald via automatisch incasso en ik zit met een groot probleem; een student die zijn studentenwoning nog maar net kan betalen. Waar moet ik mijn eten van betalen? Dat gaat nog met hulp van anderen nog wel lukken. Maar wat als mijn volgende factuur niet gecorrigeerd wordt? Wat als ik het geld wat ik teveel heb betaald niet terugkrijg? Dan kan ik mijn studentenwoning gedag zeggen! TELFORT BEDANKT!!
Ik heb ze nogmaals vriendelijk verzocht de klacht te herzien. Ik heb er echter weinig vertrouwen in. En dan nu het grootste probleem; Ik heb de kopie van het contract die ik destijds heb ontvangen niet meer in mijn bezit. Iemand tips of ideen hoe ik dit het best kan aanpakken?
-- To Be Continued --
Wat doe je dan? Netjes een emailtje sturen naar Telfort waarin je je verhaal uitlegt. Heel duidelijk erin vermelden welke factuur je bedoeld(periode november + factuurnummer) in welke periode je de bundel hebt aangevraagd. Zeggen dat je voor de komende factuur (periode december) weer een dergelijke bedrag verwacht. Vragen of er een gecorrigeerde factuur gestuurd kan worden. Vragen of de correctie voor de komende periode ook kan plaatsvinden.
Kortom een nette email, met een een duidelijk verhaal en een vriendelijk verzoek. En wat krijg je dan terug:
HALLO!? Lezen jullie je klachten wel?! Er staat toch duidelijk in vermeld; in de laatste week van Oktober. "U heeft 19-12-2009 een sms-bundel aangevraagd" Goh?! Is dat toevallig ook de dag van de klacht? Is het dan raar dat ik na een rekening van 217 voor de TWEEDE KEER alsnog die sms-bundel aanvraag?! DENKEN JULLIE WEL LOGISCH NA DAAR BIJ TELFORT?! IS LEZEN NOU SERIEUS ZO MOELIJK?!U heeft op 29-12-2009 een smsbundel aangevraagd. De kosten die u gemaakt heeft gaan over de periode 08.11.2009 - 07.12.2009.Uw smsbundel wordt tevens op 12/01/2010 geactiveerd, omdat men altijd 2 weken bedenktijd heeft.
Rekening was inmiddels al betaald via automatisch incasso en ik zit met een groot probleem; een student die zijn studentenwoning nog maar net kan betalen. Waar moet ik mijn eten van betalen? Dat gaat nog met hulp van anderen nog wel lukken. Maar wat als mijn volgende factuur niet gecorrigeerd wordt? Wat als ik het geld wat ik teveel heb betaald niet terugkrijg? Dan kan ik mijn studentenwoning gedag zeggen! TELFORT BEDANKT!!
Ik heb ze nogmaals vriendelijk verzocht de klacht te herzien. Ik heb er echter weinig vertrouwen in. En dan nu het grootste probleem; Ik heb de kopie van het contract die ik destijds heb ontvangen niet meer in mijn bezit. Iemand tips of ideen hoe ik dit het best kan aanpakken?
-- To Be Continued --