LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] cheapscooters

Nieuwe fiets gekocht of problemen met jouw scooter? Bespreek hier jouw ervaringen.
stippies.1
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 okt 2010 16:16

Re: cheapscooters

Ongelezen bericht door stippies.1 »

Ze leggen bij Cheapscooter altijd de fout bij de koper. Mensen ben wijs, koop dan maar een tweedehandsje, dan weet je waar je aan toe bent. Want zoals ze al eerder zelf vermelden ze leveren voor een scooter geen service, "want je wilt voor een dubbeltje op de eerste rij zitten" krijg je dan als antwoord. Nou de scooter koste bijna 1000 euro's dus tellen kunnen ze ook niet.
VOORAL NIETS KOPEN. Dus geen "dubbeltje" aan spenderen.

uzeeman
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 okt 2010 10:44

Re: cheapscooters

Ongelezen bericht door uzeeman »

:lol: Ik zou jullie op de hoogte houden. Afgelopen zondag hebben we heerlijk getoerd op onze nieuwe scooters en totaal geen probleem gehad. Je kunt vernemen dat de scooters inlopen en beginnen steeds rustiger en zuiniger te lopen. Heel saai maar wij zijn nog steeds zeer tevreden klanten. Helemaal top die Cheapscooter. Ben bij Cheapscooter 300 euro per scooter goedkoper uit dan de dealer hier bij ons in de buurt. Groetjes en waai niet weg :D :) :P

smartens
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 nov 2010 19:38

Re: cheapscooters

Ongelezen bericht door smartens »

ik wil ook graag een scooter.
de aanbiedingen op cheapscooter zijn wel aantrekkelijk en het komt heel geloofwaardig over.
maar als toch 9 van de 10 mensen ontevreden is over dit bedrijf ga ik toch wel twijfelen.
ik ben dan wel maar 16 jaar, bijna 17, maar dan nog vertrouw ik dit niet.
als 1 persoon er maar tevreden over is is niet bepaald overtuigend.
daar heb ik wel meer voor nodig

flits75
Berichten: 53
Lid geworden op: 15 sep 2010 19:43

Re: cheapscooters

Ongelezen bericht door flits75 »

Hallo,
Ik ben een beetje aan het orienteren mbt een (snor)scooter en kwam deze topic tegen. Het werkt vaak zo: Als alles goed gaat hoor je niks, als het fout gaat komt het op een forum als deze. Cheapscooter maakt zichzelf ongeloofwaardig en prijst zichzelf uit de markt met de uitlatingen die hij in deze topic heeft geplaatst. Spant wel de kroon dat "de directie heeft besloten niet meer te reageren op alle aantijgingen" en vervolgens staat er weer reacties van cheapscooters op de topic! Moet ik je nou nog serieus nemen? :P

oo4load
Berichten: 228
Lid geworden op: 09 jan 2010 15:32

Re: cheapscooters

Ongelezen bericht door oo4load »

smartens schreef:ik wil ook graag een scooter.
de aanbiedingen op cheapscooter zijn wel aantrekkelijk en het komt heel geloofwaardig over.
maar als toch 9 van de 10 mensen ontevreden is over dit bedrijf ga ik toch wel twijfelen.

Dit is dan ook een klaagzeur forum, voor zuurpruimen die hun gal willen spuwen en voor mensen die van wat leedvermaak houden.
Mensen die gewoon zo'n ding hebben besteld en er tevreden mee zijn gaan niet naar een forum.
Mensen die wel wat te klagen hebben overdrijven ook graag. Het is immers zowiezo niet hun eigen fout. Klanten doen nooit wat fout, die zijn echt perfect.

Wat je niet ziet is soms belangrijker dan wat je wel ziet.

mar&san
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 aug 2010 18:32

Re: cheapscooters

Ongelezen bericht door mar&san »

Zoals jullie in eerdere berichten hebben kunnen lezen over onze ontevredenheid over Cheapscooters kunnen wij nu laten weten dat de scooter die wij in Juli dit jaar bij hun hebben aangeschafd sinds afgelopen donderdag terug is te vinden op 1 of andere sloopafval :twisted: Na nog geen 1500km is de scooter zo slecht dat die het maken niet waard was. Cheapscooter bedankt voor deze oplichting :twisted: :oops: Inmiddels hebben we bij een erkend bedrijf een goeie piaggio scooter gekocht met 2 jaar garantie!! :lol: MENSEN KOOP DAAR AUB NIETS....

oo4load
Berichten: 228
Lid geworden op: 09 jan 2010 15:32

Re: cheapscooters

Ongelezen bericht door oo4load »

Kijk een prototype klaagzeur, met een niet inhoudelijk verhaal waar je niets wijzer van wordt.

Wat mankeerde eraan waardoor hij het maken niet meer waard was?

mar&san
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 aug 2010 18:32

Re: cheapscooters

Ongelezen bericht door mar&san »

@oo4load :? prototype klaagzeur??

Niet oordelen als de voorgaande berichten niet heb gelezen.
Inmiddels zo'n 400.- verspand aan reparaties en nieuwe onderdelen, dit is zowat de aanschaf prijs van iets wat ze en scooter noemen bij deze oplichters.

Oja voor je gaat zeuren dat er een pubber op zal rijden en dat ding aan het afraggen is helaas :| . Hier reed gewoon(als die het al deed) een hard werkende vrouw op en hoefde de scooter maar 22km per dag te overbruggen, zelfs dit was al teveel voor dat ding :twisted:

Maar koop jij daar gerust iets, ik lees graag je geklaag achteraf.

oo4load
Berichten: 228
Lid geworden op: 09 jan 2010 15:32

Re: cheapscooters

Ongelezen bericht door oo4load »

Leg dan uit wat eraan gerepareerd is en waar, dan kan een ieder zijn oordeel vormen.
Op het apparaat zit toch garantie, waarom dan 400 euro kosten aan reparaties en onderdelen?


Zelf maak ik nooit gebruik van garantie. Als er iets mankeert repareer ik het zelf. Dat 'kost' in de praktijk een stuk minder (tijd, moeite, ergernis) dan de garantie afhandeling bij een dealer.

anton1976
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 dec 2010 18:38

Re: cheapscooters

Ongelezen bericht door anton1976 »

Hoe zit het met hun garantie dan?

Heb je daar geen beroep op gedaan? Zijn ze toch verplciht stat wel in hun voorwaarden namelijk en is bij de wet bepaald. Net even gecheckt.

Kijk zoals o04load en zeeman zeggen op deze site. Je moet niet eerst een scooter kopen van 499 of 699 en dan lopen klagen als ze hem niet komen halen als de accoe kappot is. Dan had je 1000,- meer moeten betalen en zoals die cheapshooter zegt bij de plaatselijke dealer een scooter moeten kopen. En niet bij piet laten maken voor 400 en vervolgens mopperen naar hun. Want zoals je schrijft was het daarna nog niet goed en ligt die nu op de sloop. Hoe en wie heeft het dan wel niet gemaakt voor die 400euro ? Dan zou ik me eerder afvragen waar ze je voor hebben laten betalen, want voor dat geld heb je volgens mij 2 nieuwe motors van zon chinees ding. Je koopt bij A en regelt het bij a , of je koopt bij B en regelt het bij b. En als afstand zo’n probleem is, of je wel of kan geen transportkosten wil betalen als er wat kapot is, of dat dat nu na een dag een week of een jaar is, dan moet je niets online bestellen. Dat zij die shooter gratis komen ophalen voor een accu, lekke band en een kappote benzine slag, dat kan toch niet voor dat geld, laten we eerlijk zijn. Het is OF OF

Een scooter is een scootr en kan gewoon kappot, dat die chinese dingen slecht zijn, geloof ik niet. Natuurlijk kan je altijd pech hebben, maar tegenwoordig rijd half Nederland op zo’n chinees ding, nen waagt zelf de gama en de makrto hun naam eraan en hebben zelf veel grote merken hun fabrieken of productie daaro zitten. Dus ook ik ben het niet eens met je.

Zpou me trouwens niets verbazen als je die nieuwe scooter gekocht hebt bij de dealer die voor 500 gerepareerd heeft.



Nou de groeten allemaal

101dogs
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 dec 2010 14:25

Re: cheapscooters

Ongelezen bericht door 101dogs »

Mee eens Anton

Koop er afgelopen zomer ook een scooter.

Besteld – Betaald – Geleverd met kenteken en aan huis. Helemaal Toppie:

Tot ik ging rijden. Nog geen week later: defecte teller kabel. Ik bellen en i.d.d. ze komen hem niet kosteloos ophalen. Tellerkabel opsturen, dat deden ze niet, garantieclaims konden alleen uitgevoerd worden als de scooter daar was (enigszins wel begrijpelijk, voor mij wel een beetje frustrerend).En ja, ritje Brabant leek me wat ver. Gelukkig voor het bestellen even gekeken op deze topics zodoende was al enig sinds voorbereid. Bij een winkeltje hier in het dorp laten maken, volgens mij teveel betaald €23,50.

Na twee maanden, startte de scooter slecht of nauwelijks, bij mijn fietsenwinkel een vergelijkbaar verhaal gekregen, reparatie kosten zouden 300 zoveel euro bedragen. Het leek me tijd even met de Cheapscooter club contact op te nemen. De scooter is keurig opgehaald met bewijs van ontvangst. Binnen 6 dagen kosteloos gerepareerd en weer thuis gebracht. Transport kosten diende uiteraard wel betaald te worden en zit niet bij hun service inbegrepen, maar daar hadden ze me eerder al op gewezen.

Dus ja, trek ieder hier zijn eigen conclusie hier maar uit. Ik prijs ze niet de hemel in. Via internet bestellen heeft tenslotte bepaalde nadelen. Je krijgt waar je recht op hebt en vaak geen cent meer. Maar vaak profiteer je ook van de voordelen, online bestellen, niet van huis moeten, lage prijzen, het gemak om wat op internet te kijken, geen opdringerige verkopers etc. In mijn ogen valt deze firma niets te verwijten. Intussen zijn we nu een half jaar en 6000km verder en ik ben uiterst content. Misschien is dit alles maar goed, zo kunnen zowel de reguliere dealers blijven bestaan als deze internet jongens. Althans, deze die eerlijk zaken doen. Er zitten er altijd bij waar je bestolen word, maar dat lijkt me bij Cheapscooter niet het geval. Dat bewijst zich door het lezen van deze topic, iedereen heeft tenslotte zijn scootertje gehad, laat staan i.d.d. al die mensen waar je niets van hoort.




Rondje
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 mar 2011 21:54

Re: cheapscooters

Ongelezen bericht door Rondje »

Recent heb ik een scooter gekocht (retro grande) bij cheapscooter. Daarna las ik wat verontrustende berichten in onder andere dit forum. Had ik beter eerder kunnen doen, maar ja....Ik was dus behoorlijk sceptisch, temeer daar ik al betaald had.
Echter ik kan niet anders zeggen dat ze een goede service hebben, correcte afhandeling en snel reageren (via email) op vragen. Het oogt allemaal misschien wat minder professioneel, maar ach...wat maakt dat ook uit.
De scooter heb ik inmiddels thuis staan en al wat kilometers op gereden. Hij werd rijklaar afgeleverd en hup...ik was er mee weg. Hij loopt als een zonnetje.

Besef dat dit een internetwinkel is en dat ze geen service kunnen geven zoals de dealer om de hoek. Daar is de prijs ook na. En ja, waar je aandacht aan geeft dat groeit. En dat zijn toch vaak de negatieve verhalen. Goede verhalen zijn er altijd minder. Zo ook op dit forum.

Maar goed, dit zijn mijn persoonlijke ervaringen met cheapscooter en ik schrijf dit niet om jullie te overtuigen. Maak zelf je afweging.
Succes...

sb1974
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 mar 2010 16:16

Re: cheapscooters

Ongelezen bericht door sb1974 »

Fijn dit alles te lezen. Had een leuke retro scooter gezien bij hen (leuke prijs), maar vond de site al een beetje "raar' met kreten als: het contact zal telefonisch verlopen, vooraf betalen, dan pas papieren opsturen en dan eens een keer de scooter zelf, tja ondertussen zeker een maand verder en je geld al lang kwijt. Gelukkig ben ik nog wel iemand die dit soort dingen eerst uitzoekt en ben hier op dit forum gekomen, allen dank voor jullie reaktie's. Hier ga ik dus echt NOOIT naartoe (idem voor die Alex scooter oid). Betaal liever wat meer hier in het dorp bij de dealer, daar krijg je bij wijze van garantie voor het leven, ha ha.

Cheapscooter
Berichten: 14
Lid geworden op: 30 jun 2010 13:57

Re: cheapscooters

Ongelezen bericht door Cheapscooter »

Wij vinden het jammer u niet als nieuwe klant te mogen verwelkomen.

Wij zijn inderdaad geen dealer vandaar onze lage prijzen, waardoor correspondentie per email is, of telefonisch contact op aanvraag, aangezien onze telefoon niet heel de dag bemand is. Wij werken met een klein team, om onze kosten laag te houden, en zodoende moeten wij onze tijd efficiënt benutten.

Zoals ook vermeld op de website hanteren wij div. betaalmethode. Betalen bij aflevering is ook mogelijk. Echter is het i.d.d. zo dat u extra korting krijgt indien u betaald via ideal. Het is of – of

Betreft het kenteken. Deze sturen wij eerst toe en dient u op naam te laten zetten. Pas dan kunt u met de scooter rijden. Zoals heel gebruikelijk, alleen in een winkel kan u deze ophalen en wij sturen het eerst op, omdat we internet winkel zijn.

Wij begrijpen niet wat hier "raar" aan is. Dit is een duidelijk en eerlijk concept welke wij al jaren hanteren met ontzettend veel tevreden klanten, bovendien is er in al die jaren nog nooit iemand geweest die geen scooter ontvangen heeft (wat door deze forum berichten ook bevestigt word) !

Cheapscooter.nl

DeniseA1965
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 jun 2011 19:50

Re: cheapscooters

Ongelezen bericht door DeniseA1965 »

IK heb sinds een week of 5 een scooter via Cheapscooter
na nog geendrie weken ging hij stuk
Ik gemaild naar cheapscooter (want anders kon niet)
Duurde wel een week voor dat ik reaktie had
nu zou hij twee weken later worden opgehaald worden door een vervoersbedrijf
dit koste mij €106, euro, daar was ik al verbaasd over want ik had de scooter pas drie weken
Ik vroeg hen of ze de scooter dan voor de ochtend konden plannen dit ivm werk van mijn man en mijzelf
Dit kon niet volgens hun want dan zou het 2 weken later worden zou hij opgeh aald worden
Dus ik geregeld dat er die bewuste zaterdag iemand thuis zou zijn zodat de scooter kon worden opgehaald

Tot onze verbazing werd mijn man gebeld dat er een monteur langs zou komen
Daar waren wij in in eeste instantie blij om dus we dachten toch goede service
De monteur kwam alleen constateren wat er aan de hand was, want hij had geen spullen bij zich, terwijl wij in de eerste mail toch duidelijk hadden vermeld wat het euvel was
Goed de monteur vertelde dat de start relais stuk was en die zou meteen worden besteld zodat we die de woensdag er op uiterlijk donderdag binnen zouden hebben

Ik heb toen het bedrijf terug gemaild dat ik blij was met hun service maar dat ik het geld van het vervoer graag terug gestord zag worden dit omdat mijn scooter niet was opgehaald
Zeiden ze tot mijn verbazing dat zij ons te goede waren gekomen om een monteur te sturen maar dat we voorrij kosten moesten betalen en dat zou op een €200.00 komen, maar omdat wij de scooter pas 3 weken hadden namen ze genoegen met het eerste bedrag

Bijna 2 weken later kregen wij dus het onderdeel pas opgestuurd en wederom moesten wij geld betalen om het onderdeel te ontvangen

Dus ik heb vandaag 15-06-2011 wederom een mail naar ze gestuurd dat ik vond dat hun garantie en service wel heel ver te zoeken is.
En dat ik actie zou ondernemen

Toen werd ik als de gebeten hond uitgemaakt, want volgens hun hadden ze in ons voordeel gewerkt
En ik moest mijn wraak acties maar niet vervolgen
Ik had hun namelijk in mijn laaste mail verteld dat als ik mensen zou horen die iets wilden kopen bij Cheapscooters dat ik ze dat ten strengste zou afraden

Ik weet dat ik mijn geld niet terug krijg van de extra gemaakte kosten, maar het is wel even fijn om hier mijn verhaal kwijt te kunnen en te lezen dat ik niet de enige gedupeerde ben

Denise

suus18
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jun 2011 15:07

Re: cheapscooters

Ongelezen bericht door suus18 »

hee guys!

heel erg bedankt voor alle reacties, het is dus geen betrouwbare site.
ik had een super scooter gezien, overal 1300 a 1400 euro.. dus vond het al vreemd dat hij hier 1000 kostte.
me moeder heeft het nooit met eerst betalen en dan pas je scooter krijgen dus ze wou eerst even dat ik het ging uitzoeken.
nou ik heb de laatste tijd al genoeg ellende gehad,, en wil dus niet gezeur krijgen met een scooter.
vandaar dat ik dan liever 300 euro meer betaal, want dit deugt echt niet na al die verhalen en als er dan wat aan mankeert kan je er gewoon gelijk mee terug en hoef je geen kostte te krijgen van ophalen 50 euro en weer naar huis brengen 50 euro want dat is echt onzin, fabrieksfouten kunnen gebeuren maar daar hoor jij als particuliere koper de onderdelen vergoed te krijgen.
en als je als dealer er ook op gaat reageren komt het juist op mij over dat ze alleen maar de grote fouten proberen weg te praten! nou ik trap niet in die zooi! dus ga vanavond dan maar even kijken in een showroom.
nogmaals bedankt!

Cheapscooter
Berichten: 14
Lid geworden op: 30 jun 2010 13:57

Re: cheapscooters

Ongelezen bericht door Cheapscooter »

Geachte lezer / Denise,

Wij betreuren het dat u deze discussie niet met ons verder wil voeren maar op dit forum uit, maar misschien ook wel niet slecht.. Misschien is het ook wel goed dat de lezers uw en ons verhaal lezen, om zo i.d.d. te zien hoe wij werken.

Op de 28e stuurde u uw eerste email. Op de 30e (aantoonbaar) kreeg u uw eerste bericht terug. Dus de uitspraak welke u doet dat u 1 week heeft gewacht op een reactie, kunnen wij niet plaatsen.

Betreft uw reparatie, ja inderdaad, ondanks dat wij consequent zijn in het naleven van onze voorwaarden proberen wij met onze klanten mee te denken en te anticiperen in dergelijke situaties. Dit doen wij omdat wij ondanks dat wij onze kwaliteit waarborgen, dergelijke onverhoopte reparaties graag spoedig willen oplossen voor onze klanten.

In uw geval hebben wij de keuze gemaakt om een service monteur langs te sturen. Aangezien dit geen eigen monteurs zijn, zijn hier voor ons behoorlijke voorrij kosten aan verbonden, aangezien zij in uw geval bijna 300km daarvoor moesten rijden. Dit kost ons een klein €200,- en als de monteur 2x moet rijden nog meer. Dit hebben wij gedaan omdat de wachttijd op transport midden in de zomer (ons hoogseizoen) langer is dan normaal en vinden dat u daar als klant niet de dupe van moet worden. Wij hebben u hiervoor geen extra kosten in rekening gebracht. Maar zoals in de reply email omschreven, betekend dit niet dat u geen ophaal/ voorrijkosten betaald. Deze monteur zal proberen de scooter op locatie te maken. Indien dit niet gaat, neemt hij de scooter mee terug en zal u hij de scooter na dat deze gerepareerd is, weer terug brengen. In goed overleg is toen besloten dat het onderdeel welke defect was, opgestuurd zou worden. Zodat u uw scooter niet hoefde te missen. Een beslissing welke doorgaans niet snel genomen word, aangezien wij de scooter en het onderdeel eerst retour moeten hebben alvorens wij een garantie claim kunnen doen. Maar in uw geval wilde de monteur zo snel mogelijk handelen. De monteurs welke voor ons rijden werken al jaren en zullen u nimmer toezeggen dat u het deel (waarvan zij niet weten of het op voorraad is) binnen 2 of 3 dagen zult ontvangen. Hooguit dat ze u misschien bericht hebben dat het ongeveer een weekje zou duren. Aangezien het een specifiek onderdeel was hebben wij deze moeten bestellen, ontvangen en opnieuw versturen. En ja, dit heeft ander en een halve week geduurd. Aangezien de keuze voor het opsturen van het onderdeel van u was, betaald u hiervoor de verzend kosten van het onderdeeltje. Het onderdeel is verder gewoon geleverd onder garantie, ondanks dat wij het oude niet retour hebben.

Om voorop te stellen vinden wij vervelend dat u verwijten blijft maken als :

Ik gemaild naar cheapscooter (want anders kon niet),

nu zou hij twee weken later worden opgehaald worden door een vervoersbedrijf
dit koste mij €106, euro, daar was ik al verbaasd over want ik had de scooter pas drie weken


Want al deze zaken staan duidelijk vermeld op onze website en juist dat is de reden dat wij minimale marges en onze lage prijzen kunnen hanteren. Nogmaals zoals eerder omschreven: u heeft bij ons dezelfde garantie als bij een dealer, echter kunnen wij scooters niet kosteloos ophalen, als er na een paar weken, maanden of jaar een klein defect aan uw scooter is.

Als u ons dergelijke zaken blijft verwijten en zo reageert, ondanks wij hier duidelijk en eerlijk over zijn en hierover keurig blijven corresponderen per email en telefonisch op al uw emails, en terwijl dit toch duidelijk omschreven staat dan vinden wij uw reactie onterecht. En indien u als klant zoals bijna alle andere schrijvers op dit forum, enkel wil profiteren van het prijs voordeel en niet accepteert dat wij in dergelijke gevallen niet de service kunnen verlenen, zoals een dealer, dan kan het zijn dat wij onze mening hierover geven aangezien wij dit volkomen onterecht vinden, zoals nu ook in de forum bericht. Wij vinden het jammer dat u dat vind dat wij ons als “gebeten hond” op stellen. En i.d.d. dan wijzen wij u op het feit dat wij geen dealer etc. en dat daar de marges ook naar staan. Wij zijn een internetgroothandel met groothandels prijzen. Wij zijn geen dealer welke busjes heeft rondrijden en uw scooter kosteloos komt ophalen. U heeft bij ons gewoon garantie, u kunt de scooter daarvoor zelf aanleveren. Indien u niet over die mogelijk beschikt, kunnen wij de scooter voor u laten ophalen en zijn daar kosten aan verbonden.

Betreft het bericht van Suus; daar willen wij graag aan toe voegen, dat wij geen grote fouten weg willen praten, maar aangezien dit een forum is, waar iedereen zijn mening mag geven, wij ook onze mening willen geven en ons verhaal willen doen. Zodat de lezers een duidelijk maar vooral eerlijk beeld krijgen van onze handelswijze.

Mochten er lezers zijn welke over het bovenstaande graag toelicht willen hebben, contact willen of verdere informatie wensen, dan kunnen zij altijd per email contact met ons opnemen.



Het Cheapscooter Team

oo4load
Berichten: 228
Lid geworden op: 09 jan 2010 15:32

Re: cheapscooters

Ongelezen bericht door oo4load »

Consumenten rekenen altijd naar zichzelf toe. Ze willen het AllerAllerAllerAllergoedkoopste wrak van een scooter hebben, maar als er dan wat aan mankeert mag de leverancier de rode loper uitleggen (die hij zelf kosteloos binnen 4 voor de deur heeft langsgebracht samen met de leenscooter want vanmiddag om 5 uur moet moe boodschappen doen dus snel een beetje).

En ja daar hebben ze recht op want dat staat op www.consuwijzer.nl
Al verkoop je ze een scooter van 1 euro, dan nog hebben ze een hele waslijst aan eisen waar ze volgens de meest gunstige uitleg van "het consumentenrecht" recht op hebben.

Mensen denk na voordat je iets koopt, en ga niet achteraf klagen. Service en kwaliteit kost geld, heb je dat er niet voor over... koop dan niets en ga lekker fietsen. Dan kan je meteen doorsparen voor een duurdere kwaliteitsscooter met service van de lokale dealer.


P.S. meneer van de Cheapscooters, als je kwaliteit hoog in het vaandel hebt staan verkoop dan geen chinese rammelkast scooters of trek ze voor verkoop helemaal uit elkaar om ze te controleren.
Leuke anekdote: Ik heb deze week weer een lading van 100 kleppen binnengekregen uit china omdat de fabriek "vergeten" was van een serie cylinderkoppen de kleppen te harden. Nu mag ik zelf de kleppen vervangen van de cylinderkoppen waar die slechte kleppen in zaten. Nu weet ik hoe ik dat moet herkennen, maar als die troep in je scooter zit dan ben je als gelukkige eigenaar dus zwaar de klos.

Toma55
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 jul 2011 12:38

Re: cheapscooters

Ongelezen bericht door Toma55 »

Mijn dochter heeft sinds een week of zes de Grand Retro via cheapscooters. Tot vandaag geen problemen met de scooter zelf (afkloppen?). Ze heeft echter wel tegelijkertijd een windscherm erbij besteld. Het vervelende was alleen dat er geen bevestigingsset voor bij geleverd was. Uiteraard hebben we dit dit onder hun aandacht gebracht. Na de van hun bekende reactie: "je had tijdens de aflevering moeten controleren etc etc." is er door hun een bevestiging setje opgestuurd. Ben zelf redelijk technisch maar ik zag geen mogelijkheid om met dat setje het windscherm te bevestigen, ik heb een foto gemaakt van het setje en naar ze gestuurd met de vraag of dit uberhaupt het juiste setje was. Uiteindelijk heb ik geen antwoord op mijn vraag gehad behalve dat men mij aanbood dat een monteur ons zou kunnen bellen. We zitten dus al vanaf 23 juni op dat telefoontje te wachten. We gaan nu maar naar een echt bedrijf en willen niets meer met cheapscooters te maken hebben.

feestbeest56
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 jul 2011 15:10

Re: cheapscooters

Ongelezen bericht door feestbeest56 »

ga naar molenaar welzijnsprodukten zeer goede service !!!!
lees wat mijn moeder is overkomen.

mn moeder van 74 jaar heeft na lang wachten eindlijk haar scootmobiel gekregen
en na veel zoeken is haar keuze gevallen op een scootmobiel van molenaar welzijnsprodukten

die had een mooie aanbieding waar bij ze een opvouwbare scootmobiel er gratis bij kreeg

na dat de koop gesloten was en de scootmobiel afgeleverd zou worden
zat de gratis scootmobiel er niet bij

na enkele telefoontjes met jacqueline van de klantenservice bij Molenaar

blijkt dat mijn moeder haar mantelzorg door manipulatie van de adressen
en het weglaten op het factuur van de gratis scootmobiel
(met behulp van een medewerker van molenaar adf.verkoop)
de gratis scooter heeft achtergehouden (t.w.v +/_ 350 euro) om te verkopen

maar dankzij de vlotte medewerking vam molenaars klantenservice en aangifte bij de politie
heeft ze hem toch gekregen en kan mn moeder toch genieten van de gratis scootmobiel en haar royal20

het is een schande dat zulke mensen bestaan die hulp behoefende oude mensen finaceel uitkleden
en van haar PGB profiteren

maar het is ook een luxe dat er zulke goede afdelingen zijn als bij molenaar's klantenservice
mijn dank gaat naar jacqueline van molenaars klantenservice voor haar hulp en begrip

ik hoop ook dat er meer bedrijven zulke service gaan leveren de komende jaren
en dat de politie van bergen op zoom beter reageert op mensen die aangifte willen doen


m.v.g. [email protected]

Gesloten