bank te groot
Geplaatst: 03 jan 2010 22:29
In mei 2009 kocht ik bij een meubelzaak in het noorden van het land meubels voor rond de €8000.00 waarbij ook een bank zat.
We hebben wel 10 keer met de verkoper naar de maat gekeken om die ook svaonds eerst nog even op te meten of hij paste.
Jawel de volgende dag de meubels bestel inclusief de bank.
De koopovereenkomst getekend en voila begin december kwamen de meubels.
daarvoor had ik nog een mail gestuurd met de vraag naar de maat van de ook aangekochte kast, want we waren bang dat die niet door de gang ging.
En we kregnen netjes een mail terug met de maten en ook van de bank. Maar wij verder geen notie aangegeven wanthet ging ons om de kast.
Echter bij aankomst bleek de bank de verkeerde te zijn dan die in de winkel maar helaas staat dus wel op de bon datwe een driezits hebben gekocht en niet die bedoelde 2,5 en jawel mijn handtekening staat er onder.
de meubelzaak was in eerste instanttie niet bereid omde bank om te ruilen hadden we de mail maar moeten lezen,
wij heel boos geworden ook omdat op de bon helemaal geen maat stond dus daar sla je mee terug. Uieindelijk na heen en weer gekibbelwaren ze toch te bereid om de bank te ruilen maar moest ik 100 euro vergoeding betalen in de onkosten. Ik was het op dat moment wel eens want ik wilde van die te grote bank af. Maar goed kijk ik nog eens goed in mijn spullen, zie ik ook datde bewuste meubelverkoper op een a4 wel de goede maten had gezet, die we hebben gebruikt om thuis te meten, dus de 2,5 dus ook hij zit een beetje verkeerd.
Ik wil nu toch proberen om onder die 100 euro uit te komen. hebben jullie tips
verder heb ik ook geen officiele gespecifeerde nota gehad, bij navraag wel een a4 gekregen gewoon uitgetypt in word, dus niets officieel. moet ik dit accepteren.
Ik heb nu alleen een aankoopbon met wat we hebben besteld zonder bedragen.
We hebben wel 10 keer met de verkoper naar de maat gekeken om die ook svaonds eerst nog even op te meten of hij paste.
Jawel de volgende dag de meubels bestel inclusief de bank.
De koopovereenkomst getekend en voila begin december kwamen de meubels.
daarvoor had ik nog een mail gestuurd met de vraag naar de maat van de ook aangekochte kast, want we waren bang dat die niet door de gang ging.
En we kregnen netjes een mail terug met de maten en ook van de bank. Maar wij verder geen notie aangegeven wanthet ging ons om de kast.
Echter bij aankomst bleek de bank de verkeerde te zijn dan die in de winkel maar helaas staat dus wel op de bon datwe een driezits hebben gekocht en niet die bedoelde 2,5 en jawel mijn handtekening staat er onder.
de meubelzaak was in eerste instanttie niet bereid omde bank om te ruilen hadden we de mail maar moeten lezen,
wij heel boos geworden ook omdat op de bon helemaal geen maat stond dus daar sla je mee terug. Uieindelijk na heen en weer gekibbelwaren ze toch te bereid om de bank te ruilen maar moest ik 100 euro vergoeding betalen in de onkosten. Ik was het op dat moment wel eens want ik wilde van die te grote bank af. Maar goed kijk ik nog eens goed in mijn spullen, zie ik ook datde bewuste meubelverkoper op een a4 wel de goede maten had gezet, die we hebben gebruikt om thuis te meten, dus de 2,5 dus ook hij zit een beetje verkeerd.
Ik wil nu toch proberen om onder die 100 euro uit te komen. hebben jullie tips
verder heb ik ook geen officiele gespecifeerde nota gehad, bij navraag wel een a4 gekregen gewoon uitgetypt in word, dus niets officieel. moet ik dit accepteren.
Ik heb nu alleen een aankoopbon met wat we hebben besteld zonder bedragen.