Machtsspelletje online en afspraken
Geplaatst: 05 jan 2010 14:45
wat een bende bij online.
verhaal in het kort.
in december kregen we onze maandelijkse rekening in huis en door een fout van onze kant was er te weinig overgemaakt, wij hebben tussen kerst en oudjaarsdag netjes gebeld met online en uitgelegd wat er was gebeurd. toen is de afspraak met de medewerker gemaakt dat uiterlijk 5 januari het restant overgemaakt zou worden. dit was volgens de medewerker geen probleem, hij zou er een notitie van maken.
vandaag is het 5 januari en wij hebben ons netjes aan onze afspraak gehouden en vanmorgen om rond 10:00 uur het restbedrag overgemaakt.
wat schetst onze verbazing? onze telefoon ( waarvan we afhankelijk zijn vanwege ons ernstig ziek dochtertje van 1 jaar) is doodleuk afgesloten.
ik bellen en vragen of er een foutje is gemaakt? nee hoor, u heeft een achterstand in de betaling, daarom bent u afgesloten werd er door dhr. xxx gezegd. ik heb hem netjes uitgelegd wat er was afgesproken en dat wij vandaag ook netjes betaald hebben. het speet hem heel erg maar dat klopt niet want het is nog niet binnen, Ja duuuuhhhh, logisch het is net overgemaakt. kortom hij wilde totaal niet verder helpen en kon dat zogenaamd ook niet. als u weer aangesloten wilt worden moet u ook de maand januari betalen en natuurlijk afsluitkosten. dit is het toppunt
ik kwaad opgehangen en mijn vrouw belt terug. krijgt ze dhr. xxx aan de lijn. wij weer alles helemaal uitgelegd en dat wij verwachten dat eenafspraak ook een afspraak is en dat we verwachten dat er ook van beide kanten aan gehouden wordt. ook dit had geen nut, hij kon ons verder niet helpen en wilde ons ook niet aan een meerdere of floorwalker doorgeven.
helaas viel onze mobiel toen uit en heb ik even later nog maar eens geprobeerd. toen kreeg ik Dhr. xxx aan de telefoon en die heeft ons een tijd in de wacht gehouden รก 0,15 cent p/m en kwam tot de conclusie dat wij alleen maar weer aangesloten kunnen worden als we de factuur van januari volledig betalen. die factuur word pas rond de 26e afgeboekt hoe kunnen jullie die nu al opeisen dan? ik zou ook die van de rest van het jaar er alvast bij berekenen!!!!! dit is niet te geloven zeg, er zijn afspraken gemaakt en ik hou online daar aan.
het komt er op neer, het ziekenhuis kan ons niet bereiken vanwege ons zieke dochtertje, wat op dit moment heel belangrijk is vanwege haar niertjes die hard achteruit gaan (werken nog maar 4 %), wij kunnen het ziekenhuis niet bereiken als er wat met haar gebeurd en ik wil van online af maar heb nog een contract tot november.
Online is een slecht bedrijf, willen niets, denken alleen maar geld, geld, geld en de klanten, die hebben te doen wat wij willen. Hoe bedoel je macht
verhaal in het kort.
in december kregen we onze maandelijkse rekening in huis en door een fout van onze kant was er te weinig overgemaakt, wij hebben tussen kerst en oudjaarsdag netjes gebeld met online en uitgelegd wat er was gebeurd. toen is de afspraak met de medewerker gemaakt dat uiterlijk 5 januari het restant overgemaakt zou worden. dit was volgens de medewerker geen probleem, hij zou er een notitie van maken.
vandaag is het 5 januari en wij hebben ons netjes aan onze afspraak gehouden en vanmorgen om rond 10:00 uur het restbedrag overgemaakt.
wat schetst onze verbazing? onze telefoon ( waarvan we afhankelijk zijn vanwege ons ernstig ziek dochtertje van 1 jaar) is doodleuk afgesloten.
ik bellen en vragen of er een foutje is gemaakt? nee hoor, u heeft een achterstand in de betaling, daarom bent u afgesloten werd er door dhr. xxx gezegd. ik heb hem netjes uitgelegd wat er was afgesproken en dat wij vandaag ook netjes betaald hebben. het speet hem heel erg maar dat klopt niet want het is nog niet binnen, Ja duuuuhhhh, logisch het is net overgemaakt. kortom hij wilde totaal niet verder helpen en kon dat zogenaamd ook niet. als u weer aangesloten wilt worden moet u ook de maand januari betalen en natuurlijk afsluitkosten. dit is het toppunt
ik kwaad opgehangen en mijn vrouw belt terug. krijgt ze dhr. xxx aan de lijn. wij weer alles helemaal uitgelegd en dat wij verwachten dat eenafspraak ook een afspraak is en dat we verwachten dat er ook van beide kanten aan gehouden wordt. ook dit had geen nut, hij kon ons verder niet helpen en wilde ons ook niet aan een meerdere of floorwalker doorgeven.
helaas viel onze mobiel toen uit en heb ik even later nog maar eens geprobeerd. toen kreeg ik Dhr. xxx aan de telefoon en die heeft ons een tijd in de wacht gehouden รก 0,15 cent p/m en kwam tot de conclusie dat wij alleen maar weer aangesloten kunnen worden als we de factuur van januari volledig betalen. die factuur word pas rond de 26e afgeboekt hoe kunnen jullie die nu al opeisen dan? ik zou ook die van de rest van het jaar er alvast bij berekenen!!!!! dit is niet te geloven zeg, er zijn afspraken gemaakt en ik hou online daar aan.
het komt er op neer, het ziekenhuis kan ons niet bereiken vanwege ons zieke dochtertje, wat op dit moment heel belangrijk is vanwege haar niertjes die hard achteruit gaan (werken nog maar 4 %), wij kunnen het ziekenhuis niet bereiken als er wat met haar gebeurd en ik wil van online af maar heb nog een contract tot november.
Online is een slecht bedrijf, willen niets, denken alleen maar geld, geld, geld en de klanten, die hebben te doen wat wij willen. Hoe bedoel je macht