Misleidende informatie Belcompany
Geplaatst: 05 jan 2010 15:10
Beste radar..
Begin julie koop ik een nieuwe nokia n97 bij het bedrijf belcompany, op dat moment loopt mijn oude abonnement bij vodafone nog tot september, Belcompany stelt dat je dan alvast de telefoon krijgt en je abonnement overgaat op de datum dat het oude abonnement afloopt.
Bij mijn oude provider had ik geen internet abonnement afgesloten omdat dat niet nodig was, in de winkel werd mij heel duidelijk vertelt dat ik er wel eens af moest sluiten bij me nieuwe provider en dat heb ik gedaan, nu het grote probleem, In de winkel heb ik nog zeer duidelijk aan de verkoper gevraagd of deze telefoon op geen enkele mogelijke manier op internet kon gaan zonder dat ik zelf zou instellen er werd me verteld dat dat onmogelijk was omdat de internet instellingen worden geladen via een reeks smsjes die ik op het moment van overgaan naar de nieuwe provider zou ontvangen. Wat mij al opviel in de winkel dat er een functie op stond van accutwheather een live weersinformatiedienst. hierop vroeg ik of dat online was en er werd nogmaal gezegd dat dat niet aan stond. en ik geloofde het. In de 2 maanden na mijn aankoop heb ik uiteindelijk rond de 150 tot 200 euro betaald aan internetverbindingen. Terwijl ik pas en die heb ik bewaard op 1 september de smsreeks heb doorstaan waarmee je het internet aktief maakt.
Ik heb gebeld en ben van a naar b gestuurd en werd nooit terruggebeld terwijl me dat steeds weer werd beloofd, ik ben uitgemaakt dat ik gewoon niet slim was dat ik zelf alles had gedaan ( net of ik zo graag 200 piek betaal voor een weersdienst) uiteindelijk was het laatste contact dat ik had met een vrouw van het hoofdkantoor die heeft gezegd dat ze zou vragen aan de verkoper zelf of hij in gebreke is geweest met informatieverstrekking , mocht hij dat niet vinden dan was de zaak afgedaan als dat ik de gene was die fout was en hun niet. Ik hoop ten zeerste dat jullie me kunnen helpen voor mij is 200 euro wel een hoop geld dat ik heel hard kan gebruiken. m.v.g Thomas Kooijman
Begin julie koop ik een nieuwe nokia n97 bij het bedrijf belcompany, op dat moment loopt mijn oude abonnement bij vodafone nog tot september, Belcompany stelt dat je dan alvast de telefoon krijgt en je abonnement overgaat op de datum dat het oude abonnement afloopt.
Bij mijn oude provider had ik geen internet abonnement afgesloten omdat dat niet nodig was, in de winkel werd mij heel duidelijk vertelt dat ik er wel eens af moest sluiten bij me nieuwe provider en dat heb ik gedaan, nu het grote probleem, In de winkel heb ik nog zeer duidelijk aan de verkoper gevraagd of deze telefoon op geen enkele mogelijke manier op internet kon gaan zonder dat ik zelf zou instellen er werd me verteld dat dat onmogelijk was omdat de internet instellingen worden geladen via een reeks smsjes die ik op het moment van overgaan naar de nieuwe provider zou ontvangen. Wat mij al opviel in de winkel dat er een functie op stond van accutwheather een live weersinformatiedienst. hierop vroeg ik of dat online was en er werd nogmaal gezegd dat dat niet aan stond. en ik geloofde het. In de 2 maanden na mijn aankoop heb ik uiteindelijk rond de 150 tot 200 euro betaald aan internetverbindingen. Terwijl ik pas en die heb ik bewaard op 1 september de smsreeks heb doorstaan waarmee je het internet aktief maakt.
Ik heb gebeld en ben van a naar b gestuurd en werd nooit terruggebeld terwijl me dat steeds weer werd beloofd, ik ben uitgemaakt dat ik gewoon niet slim was dat ik zelf alles had gedaan ( net of ik zo graag 200 piek betaal voor een weersdienst) uiteindelijk was het laatste contact dat ik had met een vrouw van het hoofdkantoor die heeft gezegd dat ze zou vragen aan de verkoper zelf of hij in gebreke is geweest met informatieverstrekking , mocht hij dat niet vinden dan was de zaak afgedaan als dat ik de gene was die fout was en hun niet. Ik hoop ten zeerste dat jullie me kunnen helpen voor mij is 200 euro wel een hoop geld dat ik heel hard kan gebruiken. m.v.g Thomas Kooijman