Met andere woorden; u koopt een auto waar standaard geen reservewiel inzit, maar verwacht dan achteraf wel dat dit
optionele reservewiel gemonteerd is omdat het in het instructieboekje staat???
Dus als er in het instructieboekje een handleiding staat voor de navigatie of het open dak terwijl dat er niet inzit, moet Niham dit er ook achteraf inbouwen???
Een reservewiel is al heel lang geen vanzelfsprekendheid meer bij een hoop merken en wanneer dat niet als extra optie besteld is dan zult u gewoon genoegen moeten nemen met de reparatieset.
Vind het aanbod dat u gedaan is meer dan redelijk.
U hamert wel op de aankoopprijs, maar u vertelt er niet bij wat de korting is die u heeft gekregen om hem zo mee te nemen zonder garantie.
Blijkbaar heeft u ook geld bespaard op de afleverkosten want u kreeg een auto mee met een lege tank.
Geen geld betalen voor de aflevering maar wel verwachten dat ie vol benzine wordt afgeleverd, het moet niet gekker worden...
Typisch gevalletje van dubbeltje op de eerste rang; U wilt de maximale korting en besparen op de kosten, maar achteraf wel klagen over de service die u (begrijpelijk) niet kreeg.
Als u een handelsprijs betaalt krijgt u de auto ook volgens handelscondities.
Dat geld ook voor de huilebalk in het Touareg verhaal; Niets willen betalen, maar wel een hoop willen krijgen.
Een glimlach is gratis, voor service betaal je geld.
Ik ben overigens al jarenlang tevreden klant bij Niham.
Ik betaal wel gewoon netjes voor aflevering, garantie en service en die service is mij nog nooit tegen gevallen.
dat de klant toch nog altijd koning was
U bent geen koning, u bent een
dictator.
Trouwens, Veilig Verkeer Nederland heeft
totaal niets te maken met het al dan niet aanwezig zijn van een reservewiel in een auto.
Ikzelf rijdt in een Volvo XC60 zonder reservewiel, een Porsche 911 zonder reservewiel en mijn vrouw een BMW, ook zonder reservewiel.
Volgens uw redenatie zouden die auto's dus niet verkocht mogen worden?
Uw verhaal rammelt letterlijk aan alle kanten en ik wens u veel lekke banden toe.