Pagina 1 van 1

ziggo sluit telefoon af

Geplaatst: 06 jan 2010 08:16
door jolandake
in december heb ik bij ziggo mijn abonnement opgezegd ik ben overgestapt
op interactieve tv van kpn.
kpn zegt voor mij het abonnement op wat uiteindelijk niet lukt
moest ik zelf doen heb ik ook gedaan
uiteindelijk krijg ik een brief met de einde contractdatum 22-01-10
helaas is mijn telefoonlijn nu afgesloten terwijl in de brief staat per 22-01-10
diverse malen een mail gestuurd nog geen reactie.
internet en tv werkt op dit moment nog maar voor hoe lang????????????????
ik ben benieuwd wat ik nog voor een rekening ga krijgen????

Re: ziggo sluit telefoon af

Geplaatst: 06 jan 2010 16:04
door Ziggo Webteam Jelle
Beste Jolandake,

Uit uw bericht begrijp ik dat u te vroeg bent afgesloten. Graag wil ik voor u kijken of ik dit probleem voor u op kan lossen. Om dit in behandeling te kunnen nemen wil ik u vragen uw naam, adres woonplaats gegevens, een telefoonnummer waarop wij u kunnen bereiken en een (korte) uitleg in een email naar ons te sturen. Het e-mailadres dat u kunt gebruiken is [email protected]
__________________
Met vriendelijke groet,

Ziggo Webteam jelle
jolandake schreef:in december heb ik bij ziggo mijn abonnement opgezegd ik ben overgestapt
op interactieve tv van kpn.
kpn zegt voor mij het abonnement op wat uiteindelijk niet lukt
moest ik zelf doen heb ik ook gedaan
uiteindelijk krijg ik een brief met de einde contractdatum 22-01-10
helaas is mijn telefoonlijn nu afgesloten terwijl in de brief staat per 22-01-10
diverse malen een mail gestuurd nog geen reactie.
internet en tv werkt op dit moment nog maar voor hoe lang????????????????
ik ben benieuwd wat ik nog voor een rekening ga krijgen????