bellen naar Ziggo
Geplaatst: 07 jan 2010 10:45
Afgelopen week is het mij opgevallen dat mensen die telefoneren naar Ziggo en die een abonnement (telefonie) hebben bij hen gratis (1200) kunnen bellen. Hartstikke leuk natuurlijk voor deze groep mensen, maar nu hebben wij alleen een televisie (analoog/digitaal)abonnement, maar wij kunnen dit helaas niet. Persoonlijk vind ik dit eigenlijk wel discriminatie. Wij moeten telkens 0900-1884 bellen en moeten minuten, of zelfs half uur (soms langer) lang wachten, en de tijd gaat maar door.
Als ik nu iemand moet hebben ga ik naar de website van Ziggo en ik laat mij terugbellen als ik iemand moet spreken. Doe net alsof ik iets moet bestellen.
Ik ga naar het volgende kopje in de hoofdpagina van Ziggo: Bel mij
Telefonisch bestellen? Wij bellen je meteen gratis terug.
Voor een ieder die hetzelfde heeft wat wij dus ook hebben, alleen televisie of alleen internet, LAAT JEZELF TERUGBELLEN.
Al deze extra kosten vind ik te ver gaan met bellen. Ja, ik weet dat ze hierop verdienen maar het mag niet ten kosten gaan van een klant die alleen maar bozer en kwader wordt met wachten.
Als ik nu iemand moet hebben ga ik naar de website van Ziggo en ik laat mij terugbellen als ik iemand moet spreken. Doe net alsof ik iets moet bestellen.
Ik ga naar het volgende kopje in de hoofdpagina van Ziggo: Bel mij
Telefonisch bestellen? Wij bellen je meteen gratis terug.
Voor een ieder die hetzelfde heeft wat wij dus ook hebben, alleen televisie of alleen internet, LAAT JEZELF TERUGBELLEN.
Al deze extra kosten vind ik te ver gaan met bellen. Ja, ik weet dat ze hierop verdienen maar het mag niet ten kosten gaan van een klant die alleen maar bozer en kwader wordt met wachten.