Pagina 1 van 1
Ziggo klacht (what's new)
Geplaatst: 07 jan 2010 12:13
door yvo78
Ik word ervan beschuldigd een melding bij Ziggo te hebben gemaakt over internet problemen op 04-12-09 waarna er een monteur aan huis is geweest op 14-12-09. Ik noch mijn partner zijn degene geweest die deze melding heeft gemaakt. En nu we een rekening voor voorrijkosten (E36,25) hebben gekregen,weigeren we die te betalen.
Ik belde de "klantenservice"(weinig service aan nl) die mij 11 minuten aan het lijntje hebben gehouden (0,10ct per minuut + mobiele kosten) om mij vervolgens te vertellen dat ik een klacht moest indienen via de website van Ziggo.
De enige reactie op mijn jawel al 2 klachtmeldingen via de website, is dat ik gewoon moet betalen.
Wat moet ik nou doen?? Ik weet het ook niet meer
Het enige wat ik weet is dat ik geen melding heb gemaakt van internet problemen en dat ik absoluut weiger de rekening van E36,25 te betalen.
Alvast bedankt voor uw reactie!
Re: Ziggo klacht (what's new)
Geplaatst: 07 jan 2010 12:31
door EagleOne2002
Vraag ziggo eens een als het een schriftelijke melding is, om een copie, en als ze dat telefonisch hebben gekregen, dan een specificatie van het nummer dat gebeld is volgens hun.
hieruit kun je zien waar de melding vandaan kwam,
Veel succes
Re: Ziggo klacht (what's new)
Geplaatst: 07 jan 2010 12:37
door yvo78
Het schijnt een telefonische melding geweest te zijn
Ze konden mij ook geen nummer geven van degene die de melding maakte.
Re: Ziggo klacht (what's new)
Geplaatst: 07 jan 2010 12:46
door EagleOne2002
Nou ik zou zeggen, laat ze met concrete bewijzen komen, zoniet dan zou ik het naast me neer leggen, echter zullen ze wel met incasso's dreigen.
In ieder geval als je zeker weet dat je niets gemeld hebt.
zou ik het erbij laten.
wel vind ik het vreemd dat de monteur zich niet telefonisch gemeld heeft voor bevestiging van de afspraak, dit normaal altijd het geval.
hou ons op de hoogte
Re: Ziggo klacht (what's new)
Geplaatst: 07 jan 2010 12:48
door yvo78
Bedankt zal ik doen (het naast me neerleggen zal lastig zijn, ik ben echt laaiend)
Re: Ziggo klacht (what's new)
Geplaatst: 15 feb 2010 15:59
door yvo78
Ik heb na wederom via de (K) website een mail gestuurd te hebben weer dezelfde nutteloze reactie gehad.
Namelijk dat ik de monteur besteld heb en dus moet betalen.
Ik heb uit pure onmacht en stress van deze zaak maar betaald, dus de druk is eraf.
Maar ik blijf proberen mijn gelijk te krijgen en dus hopelijk mijn geld terug.
De stress was het me niet meer waard
Hebben jullie nog tips? Please let me know!!
Re: Ziggo klacht (what's new)
Geplaatst: 15 feb 2010 22:02
door Klaas01
Het is correct wat EagleOne2002 schrijft, laat zij met bewijzen komen.
en dien een klacht in bij de geschillencommissie van een on te rechte inrekening gebrachte voorrij kosten enz enz enz dus ook telefoonkosten, storting kosten. Tis even een gedoe, maar je kan hiermee wellicht je geld mee terug krijgen. Veel succes gewenst
Re: Ziggo klacht (what's new)
Geplaatst: 16 feb 2010 21:18
door Strompel
Wat de belkosten betreft, als je als klant van Ziggo ook een telefoonabonnement hebt kun je met die lijn 1200 bellen en da`s dan eens een keer gratis.
Re: Ziggo klacht (what's new)
Geplaatst: 19 feb 2010 22:20
door santos2812
yvo78 schreef:Ik heb na wederom via de (K) website een mail gestuurd te hebben weer dezelfde nutteloze reactie gehad.
Namelijk dat ik de monteur besteld heb en dus moet betalen.
Ik heb uit pure onmacht en stress van deze zaak maar betaald, dus de druk is eraf.
Maar ik blijf proberen mijn gelijk te krijgen en dus hopelijk mijn geld terug.
De stress was het me niet meer waard
Hebben jullie nog tips? Please let me know!!
Ja, opzeggen die handel. Dat is namelijk wel goed geregeld bij Ziggo, kan namelijk elke maand.
Ik was ook snel genezen van Ziggo, gewoon waardeloos