Ziggo levert bewust niet werkend modem...
Geplaatst: 07 jan 2010 18:21
Ziggo abo opgewaardeerd tot tv, telefonie, internet. Nieuw abonnement, nieuw modem. Grote doos, veel instructies. Stap 1 goed uitgevoerd, Stap 2.....
"Sluit het modem aan op de PC met een UTP kabel"
"Start uw webbrowser op en typ "Activatie" in de adresbalk.
Er gebeurt niets.
Helpdesk, bla, bla, bla (na 10 minuten). "Welk modem heeft u?". Een Ubee meneer.
"O, bekend probleem meneer, modem werkt niet. In de maand januari komt er nieuwe firmware uit". Wanneer precies?. "Kan ik niet zeggen meneer".
Resume: Ziggo stuurt bewust een pakket spullen op waarvan het modem dus niet werkt en waarvan ze geen idee hebben wanneer het wel gaat werken.....
Kan het nog gekker.....?
"Sluit het modem aan op de PC met een UTP kabel"
"Start uw webbrowser op en typ "Activatie" in de adresbalk.
Er gebeurt niets.
Helpdesk, bla, bla, bla (na 10 minuten). "Welk modem heeft u?". Een Ubee meneer.
"O, bekend probleem meneer, modem werkt niet. In de maand januari komt er nieuwe firmware uit". Wanneer precies?. "Kan ik niet zeggen meneer".
Resume: Ziggo stuurt bewust een pakket spullen op waarvan het modem dus niet werkt en waarvan ze geen idee hebben wanneer het wel gaat werken.....
Kan het nog gekker.....?