Overstap KPN naar Online
Geplaatst: 08 jan 2010 15:42
Ook ben overgegaan van KPN naar Online met behulp van hun overstapservice??:
Wij helpen u met het opzeggen van uw contract
U zit geen dag zonder internet
U profiteert van razendsnel én voordelig internet
Sinds 27 juli 2009 technisch overgegaan maar KPN vond het nodig om zonder toestemming van mij mijn abonnement over te zetten van "Internetplusbellen" naar "internetbasis". En omdat Online mijn abonnement niet had opgezegd volgens KPN blijf ik facturen ontvangen en na 6 maanden dan toch echt een incassobureau. Diverse keren met KPN Collections (Hoe durf je een afd. zo te noemen!) gebeld en het lag echt aan Online. Online gebeld en die hebben ook KPN gebeld en het zou worden opgelost... dus mooi niet!
Ik wordt gemangeld omdat ik de opzegdatum van zowel KPN als Online niet kan controleren en wordt nu gedwongen te betalen.
Mijn advies ... Geen overstapservice gebruiken!!!
Heeft iemand nog advies voor mij?
Wij helpen u met het opzeggen van uw contract
U zit geen dag zonder internet
U profiteert van razendsnel én voordelig internet
Sinds 27 juli 2009 technisch overgegaan maar KPN vond het nodig om zonder toestemming van mij mijn abonnement over te zetten van "Internetplusbellen" naar "internetbasis". En omdat Online mijn abonnement niet had opgezegd volgens KPN blijf ik facturen ontvangen en na 6 maanden dan toch echt een incassobureau. Diverse keren met KPN Collections (Hoe durf je een afd. zo te noemen!) gebeld en het lag echt aan Online. Online gebeld en die hebben ook KPN gebeld en het zou worden opgelost... dus mooi niet!
Ik wordt gemangeld omdat ik de opzegdatum van zowel KPN als Online niet kan controleren en wordt nu gedwongen te betalen.
Mijn advies ... Geen overstapservice gebruiken!!!
Heeft iemand nog advies voor mij?