Update/vervolg Vesting Finance: zeer agressief
Geplaatst: 09 jan 2010 22:13
Elders op dit forum heb ik iets geschreven over Vesting Finace onder: 'Vesting Finance, zeer agressief'
N.a.v. van dit schrijven heeft iemand van Vesting Finance Tros Radar benaderd dat deze persoon graag contact wil met mij, zodat zij de klacht kunnen analyseren en tot een oplossing kunnen komen. Telefoonnummer en alles stond erbij (mobiel nummer).
Ik was zeer verrast en heb gelijk gebeld. Tijdens dit gesprek heeft deze meneer toegezegd dat hij mijn dossier zou opvragen om zo duidelijkheid te krijgen, aangezien ik betalingen heb gedaan welke nog niet in het dossier verwerkt waren. Dit terwijl ik meerdere malen alles heb opgestuurd naar Vesting Finance (afschriften) en ik, naar mijn idee, geen 'casemanager' heb gesproken (alleen telefonistes) en je het recht hebt om degene te spreken die je dossier in behandeling heeft.
Twee dagen later ben ik gebeld door deze meneer, hij vertelde dat mijn casemanager 'boven water' is, maar dat hij deze persoon nog niet heeft kunnen spreken.
De dag daarop belde hij weer om te vertellen dat de betalingen (dit blijkt nu maar 1 betaling te zijn i.p.v. de 3 betalingen) boven water zijn en dat wij komende maandag (11 januari) gebeld worden door een andere medewerker om alles verder af te wikkelen.
Ook heeft Vesting Finance de buitengerechtelijke kosten met de helft verminderd en excuses aangeboden. Daarnaast wil deze meneer nog kijken of er een compensatie kan plaatsvinden, aangezien ik meerdere malen bij Vesting Finance aan de bel heb getrokken, informatie heb verstrekt van gedane betalingen, waar vervolgens niks mee gedaan werd en dus alles zeer onduidelijk bleef.
Al met al ben ik erg blij dat alles nu uitgezocht is en dat het er op lijkt dat alles is afgehandeld. Ik wacht met spanning het telefoontje komende maandag af. Hopelijk komen mijn andere 2 betalingen ook nog boven water.
Gezien mijn eerdere negatieve berichten over Vesting Finance vind ik het wel zo netjes om dit bericht te plaatsen.
Ik zal via dit forum laten weten hoe alles uiteindelijk is afgehandeld.
N.a.v. van dit schrijven heeft iemand van Vesting Finance Tros Radar benaderd dat deze persoon graag contact wil met mij, zodat zij de klacht kunnen analyseren en tot een oplossing kunnen komen. Telefoonnummer en alles stond erbij (mobiel nummer).
Ik was zeer verrast en heb gelijk gebeld. Tijdens dit gesprek heeft deze meneer toegezegd dat hij mijn dossier zou opvragen om zo duidelijkheid te krijgen, aangezien ik betalingen heb gedaan welke nog niet in het dossier verwerkt waren. Dit terwijl ik meerdere malen alles heb opgestuurd naar Vesting Finance (afschriften) en ik, naar mijn idee, geen 'casemanager' heb gesproken (alleen telefonistes) en je het recht hebt om degene te spreken die je dossier in behandeling heeft.
Twee dagen later ben ik gebeld door deze meneer, hij vertelde dat mijn casemanager 'boven water' is, maar dat hij deze persoon nog niet heeft kunnen spreken.
De dag daarop belde hij weer om te vertellen dat de betalingen (dit blijkt nu maar 1 betaling te zijn i.p.v. de 3 betalingen) boven water zijn en dat wij komende maandag (11 januari) gebeld worden door een andere medewerker om alles verder af te wikkelen.
Ook heeft Vesting Finance de buitengerechtelijke kosten met de helft verminderd en excuses aangeboden. Daarnaast wil deze meneer nog kijken of er een compensatie kan plaatsvinden, aangezien ik meerdere malen bij Vesting Finance aan de bel heb getrokken, informatie heb verstrekt van gedane betalingen, waar vervolgens niks mee gedaan werd en dus alles zeer onduidelijk bleef.
Al met al ben ik erg blij dat alles nu uitgezocht is en dat het er op lijkt dat alles is afgehandeld. Ik wacht met spanning het telefoontje komende maandag af. Hopelijk komen mijn andere 2 betalingen ook nog boven water.
Gezien mijn eerdere negatieve berichten over Vesting Finance vind ik het wel zo netjes om dit bericht te plaatsen.
Ik zal via dit forum laten weten hoe alles uiteindelijk is afgehandeld.