Pagina 1 van 1
Bellen met xs4all
Geplaatst: 11 jan 2010 12:59
door geennaam
Sinds 2 maand bel ik via xs4all maar de telefoonverbinding is telkens weg. Wanneer ik mijn modem heb gereset doet ie het weer maar hier heb ik eigenlijk geen zin in Heeft hier iemand ervaring mee?
Re: Bellen met xs4all
Geplaatst: 11 jan 2010 18:59
door stofzuigertje
Bij 3x klagen en niet oplossen hoef je het contract niet uit te zitten maar kun je na 2x dreigen met ontbinden als het niet binnen redelijke termijn is opgelost.
Dus schrijf een brief waarin U voor 1 februari een goede telefoon verbinding eist.
Daarna kunt U dus Ontbinden en elders een ADSL of Kabel nemen...
Ik zou Kabel TV nemen omdat de vrijgave van ADSL lijn wel eens iets langer kan duren....
Dus niet opzeggen maar ontbinden want bij opzeggen moet je lopende jaar ook betalen!
Re: Bellen met xs4all
Geplaatst: 11 jan 2010 19:34
door SirPeter
Of je gaat helpdesk even bellen voor je gaat dreigen met opzegging zuigertje. Providers worden van dat soort dreigementen echt niet koud van. Sterker nog ze zien liever klagende mensen vertrekken naar de concurrent, kunnen ze lekker daar herrie gaan maken.
En een brief schrijven voor een misschien simpel op te lossen probleem?
Re: Bellen met xs4all
Geplaatst: 11 jan 2010 23:08
door Creatura
Sinds 2 maand bel ik via xs4all maar de telefoonverbinding is telkens weg. Wanneer ik mijn modem heb gereset doet ie het weer maar hier heb ik eigenlijk geen zin in Heeft hier iemand ervaring mee?
Ik heb hele goede ervaringen met de deskundige helpdesk. Hier je probleem neerzetten lost niets op, heb je de helpdesk al eens gebeld?