Het gaat dus drie maanden duren om een tas te krijgen waar ik helemaal niet om gevraagd heb. Heb me wel aangemeld voor het testpanel (hoor ik overigens nooit iets van) maar heb aangegeven de tas NIET te willen hebben.Geacht Testpanellid,
Regelmatig ontvangen wij vragen van testpanelleden over de Radar-tas. Enkele weken terug hebben wij daar een mededeling over gedaan in ons programma, maar dat kan u natuurlijk ontgaan zijn. Vandaar dit bericht.
Inmiddels is duidelijk geworden dat de Radar-tas niet de kwaliteit heeft die hij zou moeten hebben. De hengsels van de tas scheuren te gemakkelijk los. Daarom hebben wij besloten dat iedereen een nieuwe, verstevigde tas krijgt – uiteraard geheel gratis. Als u al een tas in bezit heeft mag u deze gewoon houden, maar wij verzoeken u extra voorzichtig te zijn in het gebruik.
Helaas zijn de nieuwe tassen niet zomaar voorradig. Ze worden speciaal voor Radar gemaakt en dat kost tijd. Van de fabrikant hebben wij vernomen dat het ongeveer drie maanden duurt om de verstevigde tas te produceren. Dat vinden ook wij heel vervelend.
Wij doen ons uiterste best om de nieuwe tas zo snel mogelijk bij u thuis af te leveren en bieden onze oprechte excuses aan voor enig ongemak. Maar... de tas komt er echt aan!
Hartelijke groet,
Redactie TROS Radar
Wordt ik door Tros Radar dus toch lastig gevallen met een product waar ik niet om gevraagd heb. Sterker nog: een product dat ik geweigerd heb.
Ik denk dat Tros Radar toch eerst even wat aan zelfreflectie moet doen alvorens andere bedrijven aan de schandpaal te nagelen.