LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lindorff / T-mobile

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
jvn
Berichten: 221
Lid geworden op: 15 jul 2009 13:55

Re: Lindorff / T-mobile

Ongelezen bericht door jvn »

Pavlova schreef:
jvn schreef:Snepke ik ben in ieder geval blij dat ik nu weet dat jij door het juridisch loket zo slecht bent geholpen,vanaf heden zal ik daar ook niemand meer naar doorverwijzen.
Jammer, dat je tot die conclusie komt op basis van de slechte ervaring van één persoon. Zelf zal ik dat advies wel blijven geven, omdat ik wel goede ervaringen hiermee heb gehad. En een eenvoudig advies is gratis bij het Juridisch Loket. Ook dure advocaten kunnen prutswerk leveren.
Wat het laatste betreft daar ben ik het volledig mee eens.
Wat het juridisch loket betreft,ik had daar al meerdere klachten over gehoord,maar deze klacht vind ik dermate ernstig dat ik toch mijn mening wil handhaven .Het gevolg van hun afwijzing is dat mensen met slechte bedoelingen ongestraft slachtoffers blijven maken,en daar dan ook steeds brutaler mee worden.Waardoor zij het leven van een medemens kapot maken.
Dan kies ik toch maar liever voor niet meer doorverwijzen.
Maar het is natuurlijk uw goed recht om daar een andere mening over te hebben.

jvn
Berichten: 221
Lid geworden op: 15 jul 2009 13:55

Re: Lindorff / T-mobile

Ongelezen bericht door jvn »

snepke schreef:
Pavlova schreef: Zelf zal ik dat advies wel blijven geven, omdat ik wel goede ervaringen hiermee heb gehad. En een eenvoudig advies is gratis bij het Juridisch Loket. Ook dure advocaten kunnen prutswerk leveren.
  • En dure rechtsbijstands verzekeringen ook.Ik had volgens het JL ook gelijk maar hun advies was dat ik beter kon betalen,dan was ik van het gezeur af
  • Dat heb ik dus niet gedaan,als ik het wel had gedaan was de zaak niet zover opgelopen
  • En als ik het had geweten dat het zo zou gaan had ik gelijk betaald had ik nu geen trammelant gehad
reactie jvn
En dacht jij dan dat je ervanaf was geweest?
Elders op dit forum kwam ik een bericht tegen van iemand die dat inderdaad had gedaan,maar daarna ontving hij weer een onterechte aanmaning die nog hoger was!!! Dus mensen wees daar voorzichtig mee ,als de afperser merkt dat hij zijn buit makkelijk kan binnenhalen weet hij niet meer van ophouden.

Deurwaarder Mark
Berichten: 563
Lid geworden op: 27 dec 2008 21:14

Re: Lindorff / T-mobile

Ongelezen bericht door Deurwaarder Mark »

Het juridisch loket is in mijn optiek een prima begin. Uiteraard wordt er ook wel eens een misser gemaakt (en dat is dan heel erg zuur voor de betreffende personen), maar in de meeste gevallen weten ze aardig in te schatten of een zaak kans van slagen heeft of niet.

Groot verschil met een rechtsbijstandsverzekering is dat het juridisch loket geen financieel belang heeft en dus onpartijdiger zal oordelen.

Ik verwijs mensen standaard door naar het juridisch loket, en zal dat ook zeker blijven doen.

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Lindorff / T-mobile

Ongelezen bericht door snepke »

jvn schreef:
reactie jvn
En dacht jij dan dat je ervanaf was geweest?
.
  • Geen idee ik had geen ervaring met een incassoburo, nu dus wel ,dus ik weet nu als je betaald dat ze aan de gang blijven.
  • En jvn jij zit in dat wereldje jij hoort meer als ik ,ik geloof je gelijk als je zegt dat je meer klachten hebt gehoord over JL,ik zal er ook niet gauw meer naar toe stappen voor advies,ze geven je gelijk maar adviseren het tegenovergestelde.
  • En mijn rechtsbijstand(interpolis/achmea groep) heb ik opgezegt,
      In principe heb ik meer aan JL gehad ,dan aan mijn rechtsbijstandverzekering,want die deed niets,omdat het een te laag bedrag was,waar het om ging.
    • Van JL kreeg ik nog advies,dat ik niet opgevolgd heb.
    • Maar het is nu bijna(27 jan) aan een eind ,dan wordt er vonnis gewezen,en dan gaan ze niet meer moeilijk doen denk ik,maar al met al ben ik er dik 2jaar zoet mee geweest.Dan kan ik het afsluiten en wil ik het afsluiten.Het is genoeg geweest het blijft de hele dag door je hoofd spoken het wordt tijd dat er een eind aan komt
    Laatst gewijzigd door snepke op 14 jan 2010 23:35, 1 keer totaal gewijzigd.

    Pavlova
    Berichten: 512
    Lid geworden op: 05 feb 2008 20:30

    Re: Lindorff / T-mobile

    Ongelezen bericht door Pavlova »

    snepke schreef:
    jvn schreef:
    reactie jvn
    En dacht jij dan dat je ervanaf was geweest?
    .
    • Geen idee ik had geen ervaring met een incassoburo, nu dus wel ,dus ik weet nu als je betaald dat ze aan de gang blijven.
    Hoewel je op fora als dit een ander beeld tegen kan komen is het heus niet zo dat incassobureau's standaard lekker doorgaan als er betaald is. Achterdocht is niet altijd ongezond maar ik heb bij sommige mensen die op dit forum een verhaal posten de indruk dat er maar een half verhaal wordt verteld. Voor de goede orde: dit slaat natuurlijk niet op jouw verhaal.
    • En jvn jij zit in dat wereldje jij hoort meer als ik ,ik geloof je gelijk als je zegt dat je meer klachten hebt gehoord over JL,ik zal er ook niet gauw meer naar toe stappen voor advies,ze geven je gelijk maar adviseren het tegenovergestelde.
    Strikt genomen gaven ze je dus wel een juist advies, ik denk dat ze voorzagen hoeveel ellende er van zou kunnen komen maar ze zagen ook in dat je verweer klopte. Je kon dus doen natuurlijk met dit advies wat je wilt.

    snepke
    Berichten: 3581
    Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
    Locatie: thuis

    Re: Lindorff / T-mobile

    Ongelezen bericht door snepke »

    Klopt,heb ik hierboven op gereageerd.Maar als hun dat voorzien hebben waarom zeggen ze dat dan niet.JL weet dat dan, ik niet ik dacht dat ik het goed deed.
    • En een juist advies,ik weet het niet.Adviseren om te betalen om van het gezeur af te zijn,
    • Ik geloof niet dat iemand daar op zit te wachten om onterecht iets te gaan betalen,dan kan iedereen wel zeggen dat ze geld van me willen,en dan moet ik maar betalen om van het gezeur af te zijn.
    Laatst gewijzigd door snepke op 14 jan 2010 23:51, 1 keer totaal gewijzigd.

    Pavlova
    Berichten: 512
    Lid geworden op: 05 feb 2008 20:30

    Re: Lindorff / T-mobile

    Ongelezen bericht door Pavlova »

    snepke schreef:Klopt,heb ik hierboven op gereageerd.Maar als hun dat voorzien hebben waarom zeggen ze dat dan niet.JL weet dat dan, ik niet ik dacht dat ik het goed deed.
    Ik denk zeker niet dat je iets verkeerd hebt gedaan. Ik trok de conclusie dat het JL heeft voorzien dat er ellende van kon komen uit het advies dat ze gaven: betaalt u maar om er van af te zijn, ondanks dat u gelijk heeft. Vandaar. Ook zij hebben denk ik niet voorzien dat het zo erg uit de hand zou lopen.

    snepke
    Berichten: 3581
    Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
    Locatie: thuis

    Re: Lindorff / T-mobile

    Ongelezen bericht door snepke »

    Nou ja het zal allemaal wel.Die 2 weken hou ik het nog wel vol,en dan gaat de vlag uit en wil ik het woord incasso nooit meer horen of zien,ben er voorts allergisch voor.Groetjes snepke

    Pavlova
    Berichten: 512
    Lid geworden op: 05 feb 2008 20:30

    Re: Lindorff / T-mobile

    Ongelezen bericht door Pavlova »

    snepke schreef:Nou ja het zal allemaal wel.Die 2 weken hou ik het nog wel vol,en dan gaat de vlag uit en wil ik het woord incasso nooit meer horen of zien,ben er voorts allergisch voor.Groetjes snepke
    Zien we je dan ook niet meer op dit forum terug? ;)

    snepke
    Berichten: 3581
    Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
    Locatie: thuis

    Re: Lindorff / T-mobile

    Ongelezen bericht door snepke »

    Pavlova schreef:
    Zien we je dan ook niet meer op dit forum terug? ;)
    • Wil je me kwijt dan?Nee ik blijf het wel volgen en als ik iemand kan helpen probeer ik dat.Ik ben ook op het forum goed geholpen en ik vind het vrij normaal om ook iemand te helpen als dat mogelijk is
    • Ik weet niet zoveel als jullie,maar wat ik weet wil ik met andere delen.

    jeanne-veghel
    Berichten: 2913
    Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

    Re: Lindorff / T-mobile

    Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

    snepke schreef:
    Pavlova schreef:
    Zien we je dan ook niet meer op dit forum terug? ;)
    • Wil je me kwijt dan?Nee ik blijf het wel volgen en als ik iemand kan helpen probeer ik dat.Ik ben ook op het forum goed geholpen en ik vind het vrij normaal om ook iemand te helpen als dat mogelijk is
    • Ik weet niet zoveel als jullie,maar wat ik weet wil ik met andere delen.

    Blij om te horen zeg, want ik zou je anders wel missen hier. :(

    Guardian72
    Berichten: 6858
    Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
    Contacteer:

    Re: Lindorff / T-mobile

    Ongelezen bericht door Guardian72 »

    @ Pavlova:
    maar ik heb bij sommige mensen die op dit forum een verhaal posten de indruk dat er maar een half verhaal wordt verteld.
    Klopt. Alleen ik denk dat het vaak ook de emoties zijn die verhalen onduidelijk maken. Een topic over een webshop begon met "die-en-die zijn oplichters" - waarop van 2 personen een vraag kwam met "wil je meer uitleg geven".

    Eind van het verhaal - de uitleg kwam er, advies kwam er, en ineens bleken er veel meer mensen hetzelfde verhaal te hebben (had TS toen toch gelijk).

    En, een half verhaal - is vaker zo - omdat veel van de "foute" bedrijven niet reageren, ook niet op een forum, waardoor we dus vrij vaak maar de helft horen.
    (ook lindorff is eenzijdig - die zeggen alleen maar "mail dit adres" om verder ook niets te laten horen).

    jvn
    Berichten: 221
    Lid geworden op: 15 jul 2009 13:55

    Re: Lindorff / T-mobile

    Ongelezen bericht door jvn »

    Goedemorgen forumleden! Voor allen die hier aan deelnemen wil ik jullie er even op attenderen dat er gisteren weer een melding over dit onderwerp is binnengekomen op de site van Tros Opgelicht in de rubriek : financieel & juridisch overig.
    Deze melding is heel duidelijk :!: Heb ik ook verder niets aan toe te voegen :twisted:
    Maar wel heb ik nog een boodschap voor Snepke, als ik deze nieuwe melding weer lees dan kan ik alleen maar concluderen dat jij de juiste keuze heb gedaan om het "advies " :shock: van het Juridisch Loket niet op te volgen, maar je eigen gezond verstand te gebruiken.
    Het is zwaar ik weet het,maar jij hebt door jouw lijdensweg een brug geslagen voor andere slachtoffers.Dus je hebt niet voor niets geleden het is zeker zeer zinvol wat jij hebt gedaan :D Jij bent een KANJER met een hele grote K.
    Meid jij verdient een lintje :!: Groetjes , jvn

    snepke
    Berichten: 3581
    Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
    Locatie: thuis

    Re: Lindorff / T-mobile

    Ongelezen bericht door snepke »

    :oops: :oops:

    jeanne-veghel
    Berichten: 2913
    Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

    Re: Lindorff / T-mobile

    Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

    snepke schreef::oops: :oops:


    neen zo :D :D

    snepke
    Berichten: 3581
    Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
    Locatie: thuis

    Re: Lindorff / T-mobile

    Ongelezen bericht door snepke »

    Weer iemand met een onterechte vordering henk1450 op het forum overig juridisch/financieel het topic schadeloosstelling.ook weer royement angevraagd.Hebben ze bij lindorff een bord voor hun hoofd ,dit is toch niet te geloven.19 jan is hier de uitspraak van.

    Frenky,s
    Berichten: 5
    Lid geworden op: 11 jan 2010 17:45

    Re: Lindorff / T-mobile

    Ongelezen bericht door Frenky,s »

    Hallo allemaal.

    Ik heb reeds contact gehad met de bank zij kunnen niet meer terug boeken, of ze wilde het gewoon niet doen.
    Helaas ben ik niet zo kapitaal krachtig om na de klantenservice te bellen van T-mobile, koste van het mobilenet zijn erg hoog en vooral als je in de wacht wordt gezet.
    Baal gewoon van dit gebeuren.

    Ik heb meer dan 172 euro betaald, als ik eens na de vordering die ik als eerste kreeg kijk, zou dit totaal 106 euro zijn de rest hebben zij er op gegooid.

    En dan het bellen op mijn telefoon ik vraag mij af hoe ze aan het adres komen waar ze nu de post heen sturen, ik heb daar nooit gewoond en heb er ook nooit ingeschreven gestaan.
    Ik woon zelf in het buitenland. Maar ze hebben het adres van mijn moeder gebruikt, zij is van de oude stempel en wilde geen problemen aan haar deur en ik moest maar de vordering betalen.
    Doordat ik het gehele gebeuren van Lindorff niet vertrouwde, heb ik aan T-Mobile geld overgemaakt, onder vermelding Dossiernummer en mijn oude klanten nummer.
    Ik neem aan dat T-mobile toch een groot bedrijf is en hun inkomsten per dag bekijken.


    Het is onder tussen een heel verhaal geworden en weet ik nog niet wat ik moet doen.
    Ik heb geen zin om dadelijk door T-mobile voor de rechter te staan, die vrouw die mij belde van Lindorff zette heel veel druk op mij, wilde nog niet eens weten dat ik reeds betaald had. Hoorde zich graag zelf praten, ik hoorde ook dat het gesprek opgenomen werd,.

    Help
    8)

    snepke
    Berichten: 3581
    Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
    Locatie: thuis

    Re: Lindorff / T-mobile

    Ongelezen bericht door snepke »

    En als je een mailtje stuurt naar klachtenservice van T-mobile en opheldering vragen.Wat er open staat en hoe ze aan die vreemde telefoonnummers komen.,het tijdstip wanneer er gebeld is.Je hebt al te veel betaald maak ik uit jou verhaal ,niet meer betalen.En als Lindorff weer belt,zeg: ik doe niets telefonisch schrijf maar een brief en het gesprek gelijk afkappen.Ze luisteren toch niet.En er staan genoeg juridische instanties op internet,mail of bel daarnaartoe voor informatie en wat je het beste kunt doen.

    snepke
    Berichten: 3581
    Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
    Locatie: thuis

    Re: Lindorff / T-mobile

    Ongelezen bericht door snepke »

    Frenky een vraagje.
    • Heb jij ooit een abo gehad bij Ben? en woonde je toen soms bij je moeder?

    jvn
    Berichten: 221
    Lid geworden op: 15 jul 2009 13:55

    Re: Lindorff / T-mobile

    Ongelezen bericht door jvn »

    Frenky,s schreef:Hallo allemaal.

    Ik heb reeds contact gehad met de bank zij kunnen niet meer terug boeken, of ze wilde het gewoon niet doen.
    Helaas ben ik niet zo kapitaal krachtig om na de klantenservice te bellen van T-mobile, koste van het mobilenet zijn erg hoog en vooral als je in de wacht wordt gezet.
    Baal gewoon van dit gebeuren.

    Ik heb meer dan 172 euro betaald, als ik eens na de vordering die ik als eerste kreeg kijk, zou dit totaal 106 euro zijn de rest hebben zij er op gegooid.

    En dan het bellen op mijn telefoon ik vraag mij af hoe ze aan het adres komen waar ze nu de post heen sturen, ik heb daar nooit gewoond en heb er ook nooit ingeschreven gestaan.
    Ik woon zelf in het buitenland. Maar ze hebben het adres van mijn moeder gebruikt, zij is van de oude stempel en wilde geen problemen aan haar deur en ik moest maar de vordering betalen.
    Doordat ik het gehele gebeuren van Lindorff niet vertrouwde, heb ik aan T-Mobile geld overgemaakt, onder vermelding Dossiernummer en mijn oude klanten nummer.
    Ik neem aan dat T-mobile toch een groot bedrijf is en hun inkomsten per dag bekijken.


    Het is onder tussen een heel verhaal geworden en weet ik nog niet wat ik moet doen.
    Ik heb geen zin om dadelijk door T-mobile voor de rechter te staan, die vrouw die mij belde van Lindorff zette heel veel druk op mij, wilde nog niet eens weten dat ik reeds betaald had. Hoorde zich graag zelf praten, ik hoorde ook dat het gesprek opgenomen werd,.

    Help
    8)
    Reactie : jvn

    Hallo frankey!

    Wat betreft die telefoonterreur,daar heb ik zelf ook wel eens mee te maken gehad.
    Zelf heb ik dat op de volgende manier opgelost:
    In de speelgoedwinkel heb ik voor heel weinig geld een voetbalfluitje gekocht.
    Dat heb ik naast de telefoon gelegd,en toen ik weer werd gebeld heb ik de eerst diep ingeademd,de telefoon opgenomen en toen ik hoorde dat het weer mijn kwelgeest was heb ik een keer heel hard in de hoorn geblazen .
    Daarna hoorde ik een heel lelijk woord :twisted: wat ik hier niet op het forum mag plaatsen,maar waar onze Lieve Heer niet blij mee was !
    Daarna heb ik er nooit meer last van gehad. :lol:

    Wat betreft jouw bankzaken:
    Neem nog eens contact op met de infodesk van de Nederlandse Bank
    Gratisnummer 0800 - 0201068 op werkdagen van 9 tot 21 uur.
    Beroep je dan op artikel 6: 203 BW onder : onverschuldigde betalingen.
    En dan is er ook nog de geschillencommissie bankzaken,nooit geschoten altijd mis!
    Je hebt er dan ieder geval alles aan gedaan :|
    Laatst gewijzigd door jvn op 16 jan 2010 15:46, 1 keer totaal gewijzigd.

    Gesloten