Lindorff / T-mobile
Geplaatst: 11 jan 2010 17:46
Sinds 2005 woon ik niet meer in Nederland hiervoor had ik een gsm aansluiting van T-Mobile, doordat ik regelmatig in Nederland kwam heb ik, bij de het postkantoor een postbusnummer genomen.
Nu in juni 2009 kreeg ik op het adres van mijn moeder een brief van Lindorff, op dit adres heb ik nooit gewoond en ben er nooit ingeschreven geweest, mij was dan ook een raadsel dat de brieven bij mijn moeder aankwamen.
In de eerste brief kreeg ik een informele brief waar instond dat Linsdorff was overgenomen
Van een andere bedrijf, en dat ze voor t-mobile een incasso procedure in werking zouden zetten.
Hierop heb ik hen een mail geschreven met de vraag of ze mij een gespecificeerde rekening van t-mobile toe te laten komen.
9 oktober 2009 kreeg ik een brief toegezonden met allemaal telefoonnummers en een rekening die niet van mij waren, Al de gegevens waren van een persoon uit Amsterdam.
Enkele dagen later kreeg ik een telefoontje van een medewerkster van Lindorff met de vraag of ik de brief had ontvangen. Ik vertelde dat ik,een overzicht van de telefoonnummer had gekregen, maar dat het handelde om een persoon uit Amsterdam. De medewerkster, zou alles bij T-mobile nog eens navragen en mij de gespecificeerde rekeningen toe te laten komen. Ik kreeg er geen kosten op. Zij vond dat een slordige fout van T-mobile.
Ik heb uit goede wil op 10 oktober 2009 aan T-mobile een rekening betaald van 172.00 euro. De achterstand zoals Lindorff het formuleerde was 106 euro, daarop extra kosten. Nu kreeg ik 24 december 2009 wederom een brief nu moest ik 188.00 euro betalen.
Ik heb mijn betalingsopdracht uitgeprint, waarop staat dat ik na T-mobile het bedrag heb overgemaakt.
Vandaag 11 januari 2010, kreeg ik een telefoontje van een medewerkster van Lindorff, zij vroeg of de vordering al betaald was, ik verteld dat ik dit per abuis niet na Lindorff had gedaan maar na T-mobile.
Ik ben meteen gaan na kijken maar T-mobile heeft het geld ook niet terug op mijn rekening gestort. De medewerkster belde al met een agressieve toon op, waarop ik mij afvroeg wat er gaande was, zij kon niet in het systeem van T-mobile kijken.
Ik, moest maar moeite doen om aan te tonen dat ik betaald had anders zou ik nog wel eens zien. Letterlijk woorden, ik vroeg aan de medewerkster, wat zal ik zien, zij zei, ik zal het doorsturen na de deurwaarder, ik hoorde dat ik op een intercom stond. De medewerkster zei dat haar collega helemaal niet bevoegd was om een uitspraak neer te zetten. Van u hoeft de kosten niet te betalen. Op de vraag, hoe het kwam dat na het gesprek van oktober 2009, niets meer vernomen had, en nu in december 2009, pas een tweede brief kreeg met allemaal kosten er op, wist de medewerkster geen antwoord.
Ik vertelde de medewerkster ook eerlijk dat ik veel problemen heb en dat ik er geen bij kan gebruiken, ook na mijn verhaal dat ik betaald had dat ze geen oor na.
Hoe kan ik nu het beste handelen, zodat ik niet nog verder in de problemen kom en zeker niet dat ze nog eens bij mijn moeder aan deur gaan.
Nu in juni 2009 kreeg ik op het adres van mijn moeder een brief van Lindorff, op dit adres heb ik nooit gewoond en ben er nooit ingeschreven geweest, mij was dan ook een raadsel dat de brieven bij mijn moeder aankwamen.
In de eerste brief kreeg ik een informele brief waar instond dat Linsdorff was overgenomen
Van een andere bedrijf, en dat ze voor t-mobile een incasso procedure in werking zouden zetten.
Hierop heb ik hen een mail geschreven met de vraag of ze mij een gespecificeerde rekening van t-mobile toe te laten komen.
9 oktober 2009 kreeg ik een brief toegezonden met allemaal telefoonnummers en een rekening die niet van mij waren, Al de gegevens waren van een persoon uit Amsterdam.
Enkele dagen later kreeg ik een telefoontje van een medewerkster van Lindorff met de vraag of ik de brief had ontvangen. Ik vertelde dat ik,een overzicht van de telefoonnummer had gekregen, maar dat het handelde om een persoon uit Amsterdam. De medewerkster, zou alles bij T-mobile nog eens navragen en mij de gespecificeerde rekeningen toe te laten komen. Ik kreeg er geen kosten op. Zij vond dat een slordige fout van T-mobile.
Ik heb uit goede wil op 10 oktober 2009 aan T-mobile een rekening betaald van 172.00 euro. De achterstand zoals Lindorff het formuleerde was 106 euro, daarop extra kosten. Nu kreeg ik 24 december 2009 wederom een brief nu moest ik 188.00 euro betalen.
Ik heb mijn betalingsopdracht uitgeprint, waarop staat dat ik na T-mobile het bedrag heb overgemaakt.
Vandaag 11 januari 2010, kreeg ik een telefoontje van een medewerkster van Lindorff, zij vroeg of de vordering al betaald was, ik verteld dat ik dit per abuis niet na Lindorff had gedaan maar na T-mobile.
Ik ben meteen gaan na kijken maar T-mobile heeft het geld ook niet terug op mijn rekening gestort. De medewerkster belde al met een agressieve toon op, waarop ik mij afvroeg wat er gaande was, zij kon niet in het systeem van T-mobile kijken.
Ik, moest maar moeite doen om aan te tonen dat ik betaald had anders zou ik nog wel eens zien. Letterlijk woorden, ik vroeg aan de medewerkster, wat zal ik zien, zij zei, ik zal het doorsturen na de deurwaarder, ik hoorde dat ik op een intercom stond. De medewerkster zei dat haar collega helemaal niet bevoegd was om een uitspraak neer te zetten. Van u hoeft de kosten niet te betalen. Op de vraag, hoe het kwam dat na het gesprek van oktober 2009, niets meer vernomen had, en nu in december 2009, pas een tweede brief kreeg met allemaal kosten er op, wist de medewerkster geen antwoord.
Ik vertelde de medewerkster ook eerlijk dat ik veel problemen heb en dat ik er geen bij kan gebruiken, ook na mijn verhaal dat ik betaald had dat ze geen oor na.
Hoe kan ik nu het beste handelen, zodat ik niet nog verder in de problemen kom en zeker niet dat ze nog eens bij mijn moeder aan deur gaan.