LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort omzetting abonnement via belbureau

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
moio

Telfort omzetting abonnement via belbureau

Ongelezen bericht door moio »

Hallo, van de week werden wij gebeld door belbureau van Telfort. Die informeerden naar nieuw abonnement van Telfort. Aangegeven dat we geen interesse hadden. Kregen wij vandaag een bevestiging van omzetting van ons internet abonnement.... Das vreemd, want wij zijn nergens op ingegaan. Blijkt dat de prijs hetzelfde is, maar dat de duur van contract weer is verlengd naar 12 maanden en dat je daarna pas kan opzeggen. Wij hadden voor onbepaalde tijd en konden er dus binnen een maand vanaf. Dit zijn zeer dubieuze zaken van Telfort. Wij hebben geen enkele bevestiging gegeven en voila ze sturen je gewoon een mailtje dat je contract is omgezet. Als je daar niet binnen 7 dage op reagreert zit je er weer een jaar aan vast. Wie heeft hier nog meer ervaringen mee en tips hoe je dit hoger kunt spelen?

Telfort webcare
verified

Re: Telfort omzetting abonnement via belbureau

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@moio

Bent u benaderd voor een mobiel abonnement of voor ADSL?

moio

ADSL

Telfort webcare
verified

Erg vreemde situatie.
Graag ontvang ik uw postcode en huisnummer om deze eventuele omzetting te annuleren.

Persoonlijke berichten kunt u aan ons sturen vanuit uw gebruikerspaneel (http://forum.www.trosradar.nl/ucp.php)

Hugo

moio

waarom persoonlijke berichten? ik wil dat men op de hoogte is van dergelijke praktijken. Zo vreemd kan dat niet voor u zijn aangezien een student achter de telefoon gelijk wist waar ik het over had... Wees gewoon eerlijk

Telfort webcare
verified

Waarom een persoonlijk bericht met uw postcode+huisnummer of klantcode?
Omdat het geen goede gewoonte is uw persoonlijke informatie zomaar op internet te zetten.
Uiteraard vind de discussie gewoon hier in het topic plaats.

Ik ben inderdaad niet op die hoogte van die actie maar dat betekend niet dat hij niet bestaat.
Zoals ik reeds aanbood wil ik de ongewilde omzetting graag ongedaan maken.

Hugo

moio

Als je bij Telfort werkt ben je natuurlijk wel op de hoogte van die actie. Waarom vraag je daar dan niet op door en biedt je gelijk aan om die omzetting te realiseren. Alsof er niks gebeurd is....

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

binnen 7 dagen na ontvangst bevestiging heb je nog de mogelijkheid om een gesloten overeenkomst die je telefonisch bent aangegaan ongedaan te maken.

xnez

Ongelezen bericht door xnez »

@ Moio

De meneer van Telfort kan niet van een afstand ruiken waar het omgaat,hier heeft hij toch jouw gegevens voor nodig.
Zo raar is het dus niet dat deze meneer om jouw gegevens vraagt via een PB.
Jouw gegevens gaan anderen toch niet aan.

Wees blij dat hij je abbonement terug wilt zetten.

Niet moeilijk doen als het makkelijk kan!!!

(wat niet wegneemt dat het inderdaad even vervelend was,maar t wordt opgelost).

Gesloten