Ziggo administratiekosten
Geplaatst: 11 jan 2010 22:23
Ook wij hebben een probleem met het bedrijf Ziggo.
Omdat Ziggo voor de acceptgirokaart 1,25 euro ging rekenen zijn wij overgestapt op de digitale nota.
Deze krijg je dan bij je bank op de internetbankieren pagina.
Je ontvangt dus geen factuur en acceptgirokaart meer thuis.
Dus denk je ook geen administatiekosten voor de acceptgiro kaart.
Nou dus wel.
Ik heb nu van 2 verschillende medewerkers te horen gekregen dat je voor een digitalenote geen kosten hoeft te betalen.
En toch blijft Ziggo ze berekenen.
Zijn er nog meer mensen die voor een acceptgirokaart betalen terwijl ze er geen een krijgen.
Er zijn dus 3 betaal opties:
Zie hieronder de uitleg van een medewerker:
Wij leggen u graag uit welke keuzemogelijkheden u heeft bij de betaling van uw abonnement.
Indien u geen prijs stelt op automatische incasso door Ziggo, dan kunt u kiezen voor een acceptgiro. Zoals ook in onze algemene voorwaarden staat vermeld, brengen wij hierbij per factuur 1,25 euro administratiekosten in rekening. Uiteraard gelden deze kosten ook als u de acceptgirokaart niet fysiek bij uw bank aflevert, maar gebruik maakt van een handmatige overboeking.
Zolang u ons geen opdracht geeft tot automatische incasso, gaat u akkoord met de administratiekosten en bent u ook verantwoordelijk voor de betaling ervan.
U zou er voor kunnen kiezen om te betalen via een digitale nota. Hiervoor kunt u zich aanmelden bij uw bank. Op die manier worden er ook geen extra kosten in rekening gebracht.
Omdat Ziggo voor de acceptgirokaart 1,25 euro ging rekenen zijn wij overgestapt op de digitale nota.
Deze krijg je dan bij je bank op de internetbankieren pagina.
Je ontvangt dus geen factuur en acceptgirokaart meer thuis.
Dus denk je ook geen administatiekosten voor de acceptgiro kaart.
Nou dus wel.
Ik heb nu van 2 verschillende medewerkers te horen gekregen dat je voor een digitalenote geen kosten hoeft te betalen.
En toch blijft Ziggo ze berekenen.
Zijn er nog meer mensen die voor een acceptgirokaart betalen terwijl ze er geen een krijgen.
Er zijn dus 3 betaal opties:
Zie hieronder de uitleg van een medewerker:
Wij leggen u graag uit welke keuzemogelijkheden u heeft bij de betaling van uw abonnement.
Indien u geen prijs stelt op automatische incasso door Ziggo, dan kunt u kiezen voor een acceptgiro. Zoals ook in onze algemene voorwaarden staat vermeld, brengen wij hierbij per factuur 1,25 euro administratiekosten in rekening. Uiteraard gelden deze kosten ook als u de acceptgirokaart niet fysiek bij uw bank aflevert, maar gebruik maakt van een handmatige overboeking.
Zolang u ons geen opdracht geeft tot automatische incasso, gaat u akkoord met de administratiekosten en bent u ook verantwoordelijk voor de betaling ervan.
U zou er voor kunnen kiezen om te betalen via een digitale nota. Hiervoor kunt u zich aanmelden bij uw bank. Op die manier worden er ook geen extra kosten in rekening gebracht.