Slechte service Belcompany iPhone
Geplaatst: 11 jan 2010 22:48
Via deze site wil ik toch even mijn verhaal kwijt over de slechte service die Belcompany mij biedt.
Afgelopen week heb ik een iPhone gekocht in combinatie met een T-mobile abonnement bij de Belcompany. Bij thuiskomst bleek de iPhone niet naar behoren te werken. De volgende dag ben ik meteen terug gegaan naar de Belcompany met de verwachting hem zonder problemen te kunnen ruilen. Tot mijn grote verbazing kreeg ik te horen dat ze de telefoon (die ik nog geen 13 uur eerder heb gekocht!) niet terug namen en dat ik daarvoor bij T-mobile moet zijn. Toen heb ik de T-mobile klantenservice gebeld waar ik te horen kreeg dat Belcompany verplicht is deze telefoon om te ruilen voor een ander toestel. Dus toch maar weer naar de Belcompany. Hier kreeg ik weer te horen dat ik hiervoor toch echt bij de T-mobile moet zijn omdat Belcompany van T-mobile de regel opgelegd heeft gekregen deze toestellen niet terug te nemen maar de klanten door te sturen naar de T-mobile klantenservice.
Kortom ik word nu al bijna een week van het kastje naar de muur gestuurd.
Zowel de Belcompany winkel als het hoofdkantoor houden voet bij stuk dat ik met mijn kapotte iPhone bij de T-mobile moet zijn terwijl T-mobile voet bij stuk houdt dat ik hiervoor toch echt bij de Belcompany moet zijn. T-mobile kan mij hoogstens een omruil regeling aanbieden waarbij ik op een wachtlijst van een onbekende periode kom te staan voor een nieuwe iPhone, waarmee ik natuurlijk niet akkoord wil gaan.
Op dit moment wacht ik nog steeds op een oplossing die Belcompany mij hopelijk zo snel mogelijk gaat aanbieden.
Heeft iemand tips hoe ik dit verder kan aanpakken? En mag Belcompany mij wel doorsturen naar T-mobile? Ik heb het toestel tenslotte bij hen gekocht dus zij moeten mij toch een deugdelijk product leveren?
Afgelopen week heb ik een iPhone gekocht in combinatie met een T-mobile abonnement bij de Belcompany. Bij thuiskomst bleek de iPhone niet naar behoren te werken. De volgende dag ben ik meteen terug gegaan naar de Belcompany met de verwachting hem zonder problemen te kunnen ruilen. Tot mijn grote verbazing kreeg ik te horen dat ze de telefoon (die ik nog geen 13 uur eerder heb gekocht!) niet terug namen en dat ik daarvoor bij T-mobile moet zijn. Toen heb ik de T-mobile klantenservice gebeld waar ik te horen kreeg dat Belcompany verplicht is deze telefoon om te ruilen voor een ander toestel. Dus toch maar weer naar de Belcompany. Hier kreeg ik weer te horen dat ik hiervoor toch echt bij de T-mobile moet zijn omdat Belcompany van T-mobile de regel opgelegd heeft gekregen deze toestellen niet terug te nemen maar de klanten door te sturen naar de T-mobile klantenservice.
Kortom ik word nu al bijna een week van het kastje naar de muur gestuurd.
Zowel de Belcompany winkel als het hoofdkantoor houden voet bij stuk dat ik met mijn kapotte iPhone bij de T-mobile moet zijn terwijl T-mobile voet bij stuk houdt dat ik hiervoor toch echt bij de Belcompany moet zijn. T-mobile kan mij hoogstens een omruil regeling aanbieden waarbij ik op een wachtlijst van een onbekende periode kom te staan voor een nieuwe iPhone, waarmee ik natuurlijk niet akkoord wil gaan.
Op dit moment wacht ik nog steeds op een oplossing die Belcompany mij hopelijk zo snel mogelijk gaat aanbieden.
Heeft iemand tips hoe ik dit verder kan aanpakken? En mag Belcompany mij wel doorsturen naar T-mobile? Ik heb het toestel tenslotte bij hen gekocht dus zij moeten mij toch een deugdelijk product leveren?