canal+
Geplaatst: 24 mar 2003 20:31
graag zou ik willen weten wie van de mensen er ook zo onbeschoft door de technische dienst van de canal+ is behandeld
ik heb mijn kastje nu ruim 4 maanden en het afgelopen weekend merkte ik dat die niet meer werkte.
ik bellen op zaterdag 22 maart ik kreeg een signaal door en ja hoor ik heb de eerste helft van feyenoord mogen kijken
zondag wilde ik het weer proberen en ja hoor mijn kastje deed het nog niet op zondag kan je niet bellen dus wachten tot maandag.
nou goed ik bellen ruim uur aan de telefoon 0,25 per minuut en doorverwezen naar de upc.
die weer gebeld 15 min voor maar 0,10 per minuut die konden mij dus niet helpen ik weer terug bellen naar de canal+ waar men mij nog niet wilde helpen het was hun fout niet dus ook hun probleem niet ga maar bij de buren langs om te kijken of die het daar ook niet doet ?????????/
snapt u het nog ik betaal hun trouw iedere maand en wat doen die snelle jongens daar aan de telefoon de hoorn erop gooien omdat ik niet mee wil werken>
ik weer upc gebeld het ligt wel aan jullie zegt de canal+ jullie signaal komt niet goed door maar meneer ik heb net doorgemeten doen we nog een keer voor u.
nee hoor die werkt anders had u ook geen internet.
ik de beroertste niet ben naar de buurman gegaan en u raad het al ook daar deed mijn kastje het niet dus maar weer bellen naar de canal+ nou meneer wij snappen het ook niet hier heeft u het retour nummer dan mag u een nieuw kastje halen
ja hoor daarvoor al anderhalf uur voor aan de telefoon gezeten dat was namelijk mijn eerste vraag.
maar kan ik nu nog onder mijn contract uit want zo wens ik door niemand behandeld te worden .
heeft u een tip voor me dan hoor ik het graag
ik heb mijn kastje nu ruim 4 maanden en het afgelopen weekend merkte ik dat die niet meer werkte.
ik bellen op zaterdag 22 maart ik kreeg een signaal door en ja hoor ik heb de eerste helft van feyenoord mogen kijken
zondag wilde ik het weer proberen en ja hoor mijn kastje deed het nog niet op zondag kan je niet bellen dus wachten tot maandag.
nou goed ik bellen ruim uur aan de telefoon 0,25 per minuut en doorverwezen naar de upc.
die weer gebeld 15 min voor maar 0,10 per minuut die konden mij dus niet helpen ik weer terug bellen naar de canal+ waar men mij nog niet wilde helpen het was hun fout niet dus ook hun probleem niet ga maar bij de buren langs om te kijken of die het daar ook niet doet ?????????/
snapt u het nog ik betaal hun trouw iedere maand en wat doen die snelle jongens daar aan de telefoon de hoorn erop gooien omdat ik niet mee wil werken>
ik weer upc gebeld het ligt wel aan jullie zegt de canal+ jullie signaal komt niet goed door maar meneer ik heb net doorgemeten doen we nog een keer voor u.
nee hoor die werkt anders had u ook geen internet.
ik de beroertste niet ben naar de buurman gegaan en u raad het al ook daar deed mijn kastje het niet dus maar weer bellen naar de canal+ nou meneer wij snappen het ook niet hier heeft u het retour nummer dan mag u een nieuw kastje halen
ja hoor daarvoor al anderhalf uur voor aan de telefoon gezeten dat was namelijk mijn eerste vraag.
maar kan ik nu nog onder mijn contract uit want zo wens ik door niemand behandeld te worden .
heeft u een tip voor me dan hoor ik het graag