ja ik weet al jaren kunnen we onze kilometers niet meer aftrekken van de belasting...
Voor mensen met een vaste baan niet echt een probleem .
Helemaal niet als ze om 8uur moeten beginnen kunnen ze half 7 bus halen b.v
Maar mensen die bij een uitzendbureau werken schieten er naar mijn idee zwaar bij in.
Moeten soms honderd kilometer reizen om er vervolgens om half 8 s morgens te zijn.
Of werk wat ik heb met begin tijden van 4 uur s morgens...
Geen bus trein die er rijd laat staan door de buitenweggetjes.
Ook moeten we spullen mee nemen daarvoor heb ik toen een caddy grijs kenteken gekocht.
Ondanks ik de stank van die spullen er gratis bij kreeg kreeg ik ook nog eens van de belastingdienst te lezen dat mijn wegenbelasting 3 keer over de kop gaat omhoog.
En dan ook wordt ik zwaar bestraft omdat ik niet met trein of fiets ga,,,
nee sorry hou dat niet vol 40km per dag twee keer op en neer te fietsen!!!
En dan ook nog op verschillende plekken
3uur opstaan 40km fietsen 4 uur ben je er 40 km terug s avonds 40 km fietsen werken weer 40 km terug,,,
6dgn in de week
Tuurlijk wil ik werken maar hoe kan ik dicht bij werk wonen als ik steeds verschillende werklocaties heb?
Hoe kan ik met door bus trein laten vervoeren als ze geneens rijden!
In de toekomst gaat mijn caddy op diezel alleen maar duurder worden omdat ik een energie auto niet kan betalen.
zo lucht me effe op
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] melkkoe auto
Re: melkkoe auto
ik rijd zelf in een mercedes 190e op LPG bj. '83. Kost alleen 90 euro per jaar aan verzekeringen. Wellicht kun jij ook een belastingvrije oldtimer zoeken. Er staan genoeg oude diesels tot bj. '85 te koop.