LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Samsung Led defect binnen 2 dagen
-
Samsung Led defect binnen 2 dagen
Beste mensen,
Ik dacht een gelukkige bezitter te zijn van een Samsung LED tv
Deze gekocht bij Wehkamp
Hij is vorige week woensdag 6 jan bezorgd en op 8 Jan deed hij het al niet meer.
Dus het lijkt mij dat dat de tv al defect geweest moet zijn geweest ten tijde van de bezorging.
Ik heb netjes gebeld naar wehkamp met de mededeling dat het geleverde toestel defect is en of hij omgeruild kan worden dit omdat ik binnen de 14 dagen zit dus hem eigenlijk nog op zicht heb.
Maar wat nu
Ik moest bellen met Ecare
Dat kon pas afgelopen maandag 11 jan
En deze beloofden mij dat ik binnen 48 uur door samsung gebeld zou worden
wat dus niet gebeurd is.
Ik weer gebeld met Ecare en nu moest ik zeker gebeld worden voor as vrijdag
ben benieuwd
Maar is het niet zo dat het toestel omgeruild moet worden door hun dit omdat hij al binnen 2 dagen defect was en ik hem nog op Zicht had
Ik hoop hier wat antwoorden te krijgen op mijn vraag
Ik dacht een gelukkige bezitter te zijn van een Samsung LED tv
Deze gekocht bij Wehkamp
Hij is vorige week woensdag 6 jan bezorgd en op 8 Jan deed hij het al niet meer.
Dus het lijkt mij dat dat de tv al defect geweest moet zijn geweest ten tijde van de bezorging.
Ik heb netjes gebeld naar wehkamp met de mededeling dat het geleverde toestel defect is en of hij omgeruild kan worden dit omdat ik binnen de 14 dagen zit dus hem eigenlijk nog op zicht heb.
Maar wat nu
Ik moest bellen met Ecare
Dat kon pas afgelopen maandag 11 jan
En deze beloofden mij dat ik binnen 48 uur door samsung gebeld zou worden
wat dus niet gebeurd is.
Ik weer gebeld met Ecare en nu moest ik zeker gebeld worden voor as vrijdag
ben benieuwd
Maar is het niet zo dat het toestel omgeruild moet worden door hun dit omdat hij al binnen 2 dagen defect was en ik hem nog op Zicht had
Ik hoop hier wat antwoorden te krijgen op mijn vraag
-
Re: Samsung Led defect binnen 2 dagen
Beste,
Bij koop op afstand heb je wettelijk 7 dagen na levering recht om het geheel retour te sturen zonder opgave van reden. Je krijgt dan ook je geld terug
Dit kost je wel verzendkosten (+aangetekend)
Als je dit niet wilt, dien je in ieder geval Wehkamp, want dat is de verkopende partij, een (aangetekende) brief te sturen dat de LED tv kapot is en dat je onder garantie een andere verlangt. Op die manier kan er nooti sprake zijn dat je niet tijdig hebt gereageerd, ook al duurt het langer dan 14 dagen voor een en ander is geregeld.
Bij koop op afstand heb je wettelijk 7 dagen na levering recht om het geheel retour te sturen zonder opgave van reden. Je krijgt dan ook je geld terug
Dit kost je wel verzendkosten (+aangetekend)
Als je dit niet wilt, dien je in ieder geval Wehkamp, want dat is de verkopende partij, een (aangetekende) brief te sturen dat de LED tv kapot is en dat je onder garantie een andere verlangt. Op die manier kan er nooti sprake zijn dat je niet tijdig hebt gereageerd, ook al duurt het langer dan 14 dagen voor een en ander is geregeld.
-
Dat eerste geldt volgens mij alleen wanneer het product ongebruikt is, zonder schade (en dat is niet het geval.)
Tv's die het meteen niet doen (DOA) komt regelmatig voor.. wel erg vreemd, normaal valt de eerste 2 a 3 weken onder de directe fabrieksgarantie en wordt ie direct omgeruild en teruggestuurd naar samsung.
Tv's die het meteen niet doen (DOA) komt regelmatig voor.. wel erg vreemd, normaal valt de eerste 2 a 3 weken onder de directe fabrieksgarantie en wordt ie direct omgeruild en teruggestuurd naar samsung.
-
Geachte heer / mevrouw
Graag bemiddel ik voor u in deze zaak. Indien u gebruikt wilt maken van dit aanbod dan verzoek ik u vriendelijk uw contact gegeven aan mij te mailen : fritspieters@wehkamp.nl
Met vriendelijke groet,
Frits Pieters
wehkamp.nl
Graag bemiddel ik voor u in deze zaak. Indien u gebruikt wilt maken van dit aanbod dan verzoek ik u vriendelijk uw contact gegeven aan mij te mailen : fritspieters@wehkamp.nl
Met vriendelijke groet,
Frits Pieters
wehkamp.nl
-
Dank jullie wel
Ik heb een bericht gestuurd naar de medewerker van Wehkamp
Ik laat het weten hoe het opgelost gaat worden
Ik heb er alle vertrouwen in dat ik snel kan genieten van mijn LED tv
Ik heb een bericht gestuurd naar de medewerker van Wehkamp
Ik laat het weten hoe het opgelost gaat worden
Ik heb er alle vertrouwen in dat ik snel kan genieten van mijn LED tv
-
Ik ben gebeld door selecto of zoiets en die werken voor Samsung
Deze viel er ook over dat er nog omruilgarantie moet wezen dit omdat hij zo snel kapot is gegaan en wel binnen 2 dagen
Ik heb toen weer contact gezocht met Wehkamp Klantenservice
En als het goed is krijg ik nu eind of begin van de week bericht of de tv retour kan en dat er een nieuwe geleverd kan worden
Lijkt mij wel want ze zijn voorradig
Wordt vervolgt
Deze viel er ook over dat er nog omruilgarantie moet wezen dit omdat hij zo snel kapot is gegaan en wel binnen 2 dagen
Ik heb toen weer contact gezocht met Wehkamp Klantenservice
En als het goed is krijg ik nu eind of begin van de week bericht of de tv retour kan en dat er een nieuwe geleverd kan worden
Lijkt mij wel want ze zijn voorradig
Wordt vervolgt
-
Nou ben netjes gebeld dat de tv omgeruild gaat worden dus ben helemaal blij hier
Morgen krijg ik de leverdatum al door
Dus kan weer met een gerust hart slapen hier
Als hij er is dan maak ik hier een melding en dan kan deze topix eventueel op slot
Morgen krijg ik de leverdatum al door
Dus kan weer met een gerust hart slapen hier
Als hij er is dan maak ik hier een melding en dan kan deze topix eventueel op slot
-
mooi dat het dan waarschijnlijk opgelost is.
overigens gaan topics hier niet op slot. of hij bloedt vanzelf dood of er komen mensen met dezelfde problemen hebben en dan mag ie mooi open blijven
overigens gaan topics hier niet op slot. of hij bloedt vanzelf dood of er komen mensen met dezelfde problemen hebben en dan mag ie mooi open blijven
-
Volgende week 22 jan wordt de tv omgeruild
Kon eigenlijk al 20 Jan maar dan moet ik zelf naar het ziekenhuis
Dus ben tevreden met de oplossing
Zo is het netjes opgelost
Weer een tevreden klant
Kon eigenlijk al 20 Jan maar dan moet ik zelf naar het ziekenhuis
Dus ben tevreden met de oplossing
Zo is het netjes opgelost
Weer een tevreden klant