Pagina 1 van 1

Western Digital (WD) Support

Geplaatst: 14 jan 2010 13:02
door FaithFully
Ola beste lezers,

Normaal gesproken post ik hier op dit forum alleen mijn slechte ervaringen, dit keer is het andersom, ik heb iets meegemaakt en moet het toch even kwijt.

Ik heb een jaar of 3 geleden online een harde schijf van WD gekocht, 500gb WD elements ging het om. Deze schijf heeft altijd perfect gewerkt, tot vorige week toen opeens de voeding kapot was en niks meer deed.

Ik ging er gelijk vanuit dat ik een nieuwe schijf kon gaan kopen, was al aan het zoeken naar een identieke schijf zodat ik dezelfde voeding kon gebruiken voor mijn oude schijf, maar besloot toch maar even een mail te sturen naar WD om uit te leggen wat er gebeurt was, ook al was mijn garantie allang verlopen.

Mail gestuurd naar hun support sectie, binnen 9 uur een mail terug met het verzoek of ik de specificaties kon terugmailen en mijn adress kon vermelden etc.
Gelijk gedaan en dit keer ook weer binnen enkele uren een mail terug, met het bericht dat ik binnen 2 werkweken (10 werkdagen) een nieuwe voeding kon verwachten.

Ik ging er vanuit dat ze zich misschien vergisten omdat ik geen garantie meer had e.d. maar tot mijn grote verbazing stond er maandag iemand van de post voor de deur met een pakketje, waar dus mijn gloedjenieuwe voeding in zat.

Ik had vrijdag mijn laatste mail naar hun gestuurd, maandag al een nieuwe voeding binnen?!?! Ik stond er echt van te kijken, scheelt mij weer de kosten van een nieuwe externe harde schijf, of ik had anders 35 euro neer kunnen leggen voor een nieuwe voeding.


Dit is dus ook een positief bericht over Western Digital, niks over te klagen, ik ben er zelfs zo tevreden over dat ik voor mezelf heb besloten nooit meer een ander merk harde schijf als western digital te kopen, heb ik hun ook teruggemaild dat ik hun support service zo ongeloofelijk goed vind dat ik voortaan zweer bij WD.

Ik vind dat ook juist de goede ervaringen gedeelt moeten worden, Western Digital is in mijn ogen belachelijk goed voor hun klanten, hopelijk hebben jullie hier iets aan, mocht je iets van western digital hebben en het gaat stuk, mail hun dan gewoon even, voor t zelfde geld krijg je zonder moeilijk te doen jouw defecte produtct vervangen voor een nieuwe!

Als het aan mij ligt mag iedereen een voorbeeld nemen aan hun service, als ik hun een cijfer mocht geven word het toch echt een 10/10 , perfectie dus, kan hier wel 20/10 neerzetten, zo voelde het ook aan maandag toen ik mijn nieuwe voeding kreeg.

Fijne dag verder !