Vodafone: ik verzend smsen maar die komen niet aan
Geplaatst: 14 jan 2010 21:32
Jaren lang abonnee geweest, maar nu ben ik het zat. Sinds drie maanden kan ik er niet meer op rekenen dat smsen die ik verzend, ook daadwerkelijk aan komen. Soms wel, soms niet. Daarbij komen voicemails pas dagen later aan zonder eerder aan te geven dat iemand gebeld heeft. Bovendien, met enige regelmaat ontvang ik oproepen die weer ophangen zodra ik opneem.
Meerdere malen contact gehad met servicecenter. Telkens weer de open deuren analyse: smsnummer ok? Ja. Simkaart in ander toestel? Nee, als ik de batterij uit het toestel haal, en ik doe hem er weer in, verstuurt hij de sms wel. Maar hij kan elk moment weer stoppen, ook als ik een ander toestel gebruik.
Het probleem zit in een instelling in de centrale die steeds weer zichzelf reset. Maar Vodafone komt niet met een oplossing. Het duurt nu al drie maanden, heb nog zes maanden een abonnement, maar Vodafone nooit meer!
Vandaag ook weer contact met het servicecentrum. De eerste vrowu vond het raar dat ik ongeduldig werd door de standaardvragen nadat ik had gezegd dat ik het al drie maanden heb, en al tien keer gebeld werd. De tweede vrouw zei dat ik zo een slechte verbinding had (met mijn Vodafone GSM) dat ik nog maar eens moest bellen... maar dan moet ik weer het hele verhaal uitleggen....
Jullie begrijpen vast dat het moeilijk is om een betrouwbaar iemand te zijn met zo een telefoonprovider. Ik wordt er horendol van en vraag mij af hoe ik in het verleden met Vodafone mijn zaken kon regelen... was dat geluk, of heb ik nu gewoon ongeluk.
Hoor het graag.
Meerdere malen contact gehad met servicecenter. Telkens weer de open deuren analyse: smsnummer ok? Ja. Simkaart in ander toestel? Nee, als ik de batterij uit het toestel haal, en ik doe hem er weer in, verstuurt hij de sms wel. Maar hij kan elk moment weer stoppen, ook als ik een ander toestel gebruik.
Het probleem zit in een instelling in de centrale die steeds weer zichzelf reset. Maar Vodafone komt niet met een oplossing. Het duurt nu al drie maanden, heb nog zes maanden een abonnement, maar Vodafone nooit meer!
Vandaag ook weer contact met het servicecentrum. De eerste vrowu vond het raar dat ik ongeduldig werd door de standaardvragen nadat ik had gezegd dat ik het al drie maanden heb, en al tien keer gebeld werd. De tweede vrouw zei dat ik zo een slechte verbinding had (met mijn Vodafone GSM) dat ik nog maar eens moest bellen... maar dan moet ik weer het hele verhaal uitleggen....
Jullie begrijpen vast dat het moeilijk is om een betrouwbaar iemand te zijn met zo een telefoonprovider. Ik wordt er horendol van en vraag mij af hoe ik in het verleden met Vodafone mijn zaken kon regelen... was dat geluk, of heb ik nu gewoon ongeluk.
Hoor het graag.