TELE2 Webserviceteam belooft te helpen en laat niets horen
Geplaatst: 14 jan 2010 23:36
Beste Mensen,
Zelf na beloften van het webserviceteam met mijn klacht bezich te gaan heb ik niks meer vernomen van ze (zie mijn andere post inzake tele2 die 5,2 mb levert ipv de tot 20 mb waarmee men potentiele klanten misleidt)
Denkt men dat de problemen zich van zelf oplossen, of dat mijn post naar onderen verdwijnt ik uit beeld verdwijn?
zelf de mogelijkheid op op fatsoenlijke wijze klanten te woord te staan laat men liggen. Ik ga langs juridische weg mijn gram halen!
Ben echt helemaal klaar met die club!
al meer dan 4 maand met happerende televisie signalen!
WAARDELOOS TELE2 !!!!!!!!!!!!!!!
kijk maar, geen reactie sinds december!
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 68&t=77851
Zelf na beloften van het webserviceteam met mijn klacht bezich te gaan heb ik niks meer vernomen van ze (zie mijn andere post inzake tele2 die 5,2 mb levert ipv de tot 20 mb waarmee men potentiele klanten misleidt)
Denkt men dat de problemen zich van zelf oplossen, of dat mijn post naar onderen verdwijnt ik uit beeld verdwijn?
zelf de mogelijkheid op op fatsoenlijke wijze klanten te woord te staan laat men liggen. Ik ga langs juridische weg mijn gram halen!
Ben echt helemaal klaar met die club!
al meer dan 4 maand met happerende televisie signalen!
WAARDELOOS TELE2 !!!!!!!!!!!!!!!
kijk maar, geen reactie sinds december!
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 68&t=77851