Onterechte rekening tele2 middels incassobureau
Geplaatst: 15 jan 2010 18:48
Ik kreeg gisteren (14-1-2010) een rekening van een incassobureau, doorgezonden door Tele2.
Wij zijn per 9 mei 2009 verhuisd en hebben Tele2 al per 1-4-2009 een adreswijziging verzonden. Wij hebben Tele2 compleet en je verwacht dat dit dan voor alle afdelingen bekend is. Nu is er een achterstand ontstaan van de mobiele telefoon van 20 euro en die factuur is 2 keer naar het oude adres verzonden. Wij hebben de hele dag hierover gebeld en ze bekennen ook dat dit naar het vorige adres verzonden is. Notabene, 9 maanden later nog hun administratie niet op orde??????????
Wij zijn nu verplicht om een bedrag van 20 euro, met incasso 82,10 euro te betalen, terwijl wij dit niet konden weten. Je wordt niet goed behandeld door de medewerkers. Na de verhuizing hebben wij al 3 maanden zonder telefoon en internet gezeten, omdat toen ook al problemen waren ivm verhuizing. Hier zouden wij een tegemoetkoming voor krijgen omdat het hun fout was. Niets dus. Deze rekeningen die zij verzenden door deze reden zou toch niet mogen?
Wij hebben een SMS-je gezonden zeggen ze bij Tele2, dit is zeker niet rechtgeldig? Wij lezen die sms-jes niet. Schandalig is dit, wij gaan hier zeker mee verder, als klant ben je bij Tele2 geen koning, dat weet ik nu zeker.
Wij zijn per 9 mei 2009 verhuisd en hebben Tele2 al per 1-4-2009 een adreswijziging verzonden. Wij hebben Tele2 compleet en je verwacht dat dit dan voor alle afdelingen bekend is. Nu is er een achterstand ontstaan van de mobiele telefoon van 20 euro en die factuur is 2 keer naar het oude adres verzonden. Wij hebben de hele dag hierover gebeld en ze bekennen ook dat dit naar het vorige adres verzonden is. Notabene, 9 maanden later nog hun administratie niet op orde??????????
Wij zijn nu verplicht om een bedrag van 20 euro, met incasso 82,10 euro te betalen, terwijl wij dit niet konden weten. Je wordt niet goed behandeld door de medewerkers. Na de verhuizing hebben wij al 3 maanden zonder telefoon en internet gezeten, omdat toen ook al problemen waren ivm verhuizing. Hier zouden wij een tegemoetkoming voor krijgen omdat het hun fout was. Niets dus. Deze rekeningen die zij verzenden door deze reden zou toch niet mogen?
Wij hebben een SMS-je gezonden zeggen ze bij Tele2, dit is zeker niet rechtgeldig? Wij lezen die sms-jes niet. Schandalig is dit, wij gaan hier zeker mee verder, als klant ben je bij Tele2 geen koning, dat weet ik nu zeker.