opnieuw gerotzooi met nuon afrekeningen
Geplaatst: 18 jan 2010 17:00
opnieuw gerotzooi met nuon afrekeningen?
mijn meterstanden zijn te hoog opgenomen!ik heb op een van de meters die een maand geleden zijn opgenomen een lagere stand dan op mijn afrekening!
ik direkt contact opnemen met de nuon het antwoord dat ik kreeg is alleen dat ik de aantoonbare verkeerde meterstand terug krijg!
maar wie zegt dat de rest van mijn meterstanden wel correct is genoteerd door die jongen van de nuon?
afijn ik heb besloten is even bij de rest van de buren te informeren en wat blijkt dat er meer mensen zijn met dit verhaal van verkeerde meterstanden!
daarnaast komt ook nog eens dat bij iedereen die ik gesproken heb ze een hoger laag tarief hebben als ooit te voren!
in mijn geval was dat maar liefst 78% ten opzichte van vorig jaar en mijn hoog tarief zou ik 45% meer hebben gebruik als vorig jaar!
wel te verstaan dat er in de gezins situatie nauwlijks tot niets veranderd is!
bij andere mensen licht het rond de 25%!
mensen die normaal elk jaar rond de 600 euro terug kregen moeten nu 200 euro bijbetalen!
dat is een verschil van 800 euro ten opzichte van voorgaande jaren!
daarbij komt ook nog eens dat ik een vergelijkbare afrekening heb van een van mijn buren die een gelijk aantal Kwh verbruikt hebben een lager maand tarief betalen en 30 euro terugkrijgen waar ik of wij als gezin 440 euro moeten bijbetalen bij een gelijk aantal Kwh
vreemd ik dacht het wel zelfs met vaste stroom afspraken kan er geen verschil van 470 euro in de tarieven zitten toch of ben ik nou gewoon heel dom?
een hoop rare praktijken weer dus bij de nuon!
daarom ben ik ook bezig om in elk geval in mijn eigen buurt onder de nuon klanten uit te zoeken hoeveel rariteiten er voorkomen en hoe vaak er gesjoemeld is met de einstanden door de metrjongens van nuon of door nuon kantoor zelf! stuur mij een bericht als je ook problemen hebt met de nuon afrekening in de regio Leiden of reageer in dit forum!
mijn meterstanden zijn te hoog opgenomen!ik heb op een van de meters die een maand geleden zijn opgenomen een lagere stand dan op mijn afrekening!
ik direkt contact opnemen met de nuon het antwoord dat ik kreeg is alleen dat ik de aantoonbare verkeerde meterstand terug krijg!
maar wie zegt dat de rest van mijn meterstanden wel correct is genoteerd door die jongen van de nuon?
afijn ik heb besloten is even bij de rest van de buren te informeren en wat blijkt dat er meer mensen zijn met dit verhaal van verkeerde meterstanden!
daarnaast komt ook nog eens dat bij iedereen die ik gesproken heb ze een hoger laag tarief hebben als ooit te voren!
in mijn geval was dat maar liefst 78% ten opzichte van vorig jaar en mijn hoog tarief zou ik 45% meer hebben gebruik als vorig jaar!
wel te verstaan dat er in de gezins situatie nauwlijks tot niets veranderd is!
bij andere mensen licht het rond de 25%!
mensen die normaal elk jaar rond de 600 euro terug kregen moeten nu 200 euro bijbetalen!
dat is een verschil van 800 euro ten opzichte van voorgaande jaren!
daarbij komt ook nog eens dat ik een vergelijkbare afrekening heb van een van mijn buren die een gelijk aantal Kwh verbruikt hebben een lager maand tarief betalen en 30 euro terugkrijgen waar ik of wij als gezin 440 euro moeten bijbetalen bij een gelijk aantal Kwh
vreemd ik dacht het wel zelfs met vaste stroom afspraken kan er geen verschil van 470 euro in de tarieven zitten toch of ben ik nou gewoon heel dom?
een hoop rare praktijken weer dus bij de nuon!
daarom ben ik ook bezig om in elk geval in mijn eigen buurt onder de nuon klanten uit te zoeken hoeveel rariteiten er voorkomen en hoe vaak er gesjoemeld is met de einstanden door de metrjongens van nuon of door nuon kantoor zelf! stuur mij een bericht als je ook problemen hebt met de nuon afrekening in de regio Leiden of reageer in dit forum!