Fiets reparatie
Geplaatst: 18 jan 2010 22:58
Hey mensen
een aantal maanden geleden werd ik aangereden op mijn Batavus fiets. Afijn ik heb mijn fiets naar de fietsenmaker gebracht ter reparatie. De rechterkant was beschadigd en de kettingkast compleet aan diggelen. Alles zou besteld worden en binnen een week zou het geleverd worden dus ik moest rekenen op een dag of tien. Ik heb nogal een behoorlijk druk werkschema, maar na vier weken nog niets gehoord. Ik erheen om te checken hoe het ervoor stond en waarom het zo lang duurde. Wat bleek zo konden de kettingkast niet leveren en er stond ook niet aangegeven wanneer wel. Die man dus bellen en ze zouden het binnen 2 weken opsturen. Na 4 weken nog niets gehoord dus ik weer erheen. Weer niets geleverd en wisten nog steeds niet wanneer wel maar hij zou weer gaan bellen zodat het niet nog maanden zou duren. Ik na een week weer terug en toen kwamen ze met het verhaal dat ze een andere kettingkast gingen leveren want die andere konden ze niet meer leveren of wat dan ook. Hallo wisten ze dat niet 4 weken eerder niet dan? Zit nu in week 11 en hopen dat hij nou wel geleverd wordt!
Maar het mooie is dat ik een nieuwe fiets had gekocht die nog niet een half jaar oud was uit hun nieuwste collectie! Rijd geen barrel van 10 jaar oud dan kan ik nog begrijpen dat het niet meer te leveren is, maar met dit!
En het is toch niet normaal dat ze daar elf weken of misschien wel langer voor nodig hebben om daar achter te komen! En misschien vind ik die nieuwe kast wel helemaal niet leuk ook al zeggen ze dat het wel een kleur wordt die erbij past. Ik moet zeggen dat ik het absoluut geen stijl en service van Batavus' zijde vind.
Mijn vraag is wat zijn mijn rechten?
Met vriendelijke groet en bij voorbaat dank
een aantal maanden geleden werd ik aangereden op mijn Batavus fiets. Afijn ik heb mijn fiets naar de fietsenmaker gebracht ter reparatie. De rechterkant was beschadigd en de kettingkast compleet aan diggelen. Alles zou besteld worden en binnen een week zou het geleverd worden dus ik moest rekenen op een dag of tien. Ik heb nogal een behoorlijk druk werkschema, maar na vier weken nog niets gehoord. Ik erheen om te checken hoe het ervoor stond en waarom het zo lang duurde. Wat bleek zo konden de kettingkast niet leveren en er stond ook niet aangegeven wanneer wel. Die man dus bellen en ze zouden het binnen 2 weken opsturen. Na 4 weken nog niets gehoord dus ik weer erheen. Weer niets geleverd en wisten nog steeds niet wanneer wel maar hij zou weer gaan bellen zodat het niet nog maanden zou duren. Ik na een week weer terug en toen kwamen ze met het verhaal dat ze een andere kettingkast gingen leveren want die andere konden ze niet meer leveren of wat dan ook. Hallo wisten ze dat niet 4 weken eerder niet dan? Zit nu in week 11 en hopen dat hij nou wel geleverd wordt!
Maar het mooie is dat ik een nieuwe fiets had gekocht die nog niet een half jaar oud was uit hun nieuwste collectie! Rijd geen barrel van 10 jaar oud dan kan ik nog begrijpen dat het niet meer te leveren is, maar met dit!
En het is toch niet normaal dat ze daar elf weken of misschien wel langer voor nodig hebben om daar achter te komen! En misschien vind ik die nieuwe kast wel helemaal niet leuk ook al zeggen ze dat het wel een kleur wordt die erbij past. Ik moet zeggen dat ik het absoluut geen stijl en service van Batavus' zijde vind.
Mijn vraag is wat zijn mijn rechten?
Met vriendelijke groet en bij voorbaat dank