merloni/indesit = waardeloos
Geplaatst: 25 feb 2002 10:30
Hallo allemaal,
Ik ben echt ten einde raad. Ik zou graag mijn verhaal hier kwijt willen.Het is een ontzettend lang verhaal. Ik ben benieuwd of mensen mijn verhaal herkennen of tips hebben.
Sinds augustus 2001 hebben wij een zilverkleurige indesit vaatwasser aangeschaft. Deze hebben wij gekocht bij Radio Modern.
Begin december is onze vaatwasser kapot gegaan. Geen nood dachten wij, we zitten nog in onze garantieperiode.
Wij belden naar radio Modern welke ons beloofde dat er 28/12/01 een monteur zou komen. 28/12/01 werden wij echter afgbeld..de monteur was ziek, of wij in het nieuwe jaar een andere afspraak wilden maken. Kan gebeuren..dachten wij en wij maakten enige tijd later een afspraak voor 15 januari 2002.
De monteur kwam langs en repareerde de vaatwasser, de pomp was nl kapot. Echter... een half uur na zijn vertrek sloegen alle stoppen door in het huis en de vaatwasser stopte ermee.
Wij belden weer naar Radio Modern welke vertelde dat wij volgende week weer een monteur konden verwachten. Dit vonden wij niet bepaald netjes aangezien we al een maand aan het wachten waren.
Uiteindelijk na lang rondgebel kwamen wij bij consumentenbelangen van Merloni, welke ons vertelde dat er over drie dagen een monteur zou komen.
De monteur van Merloni constateerde dat de vorige monteur de nieuwe pomp verkeerd had gerepareerd waardoor de koortssluiting was ontstaan.
Deze aardige monteur die de vaatwasser eerder verkeerd had gerepareerd stond overigens een week later weer op de stoep in de veronderstelling dat wij de afspraak niet hadden afgezegd. De man ging weg en stopte een half uur later een rekening van 50 € in de bus voor niet afgebelde afspraak.
Echter een paar dagen later lagen wij in bed toen er weer koortssluiting ontstond. De hele keuken (parketvloer) stond onder water en om 010 uur 's nachts stonden wij te dweilen en water uit de vaatwasser te scheppen.
Toch wel lichtelijk geirriteerd voor het gehele gebeuren beleden wij wederom naar Merloni.
Maandag 28 januari 2002 zouden wij gebeld worden door Radio Modern wanneer wij onze nieuwe vaatwasser zouden krijgen.
Echter wij hoorden niets...
8 februari hebben wij weer gebeld, waarom wij niet hoorden. Wij kregen diverse telefoonnummers (enkele malen werden wij in de wacht gezet waarna de verbinding werd verbroken)
en na een tijd van heen en weer bellen zouden wij later worden teruggebeld.
Wij werden inderdaad teruggebeld. Wij zouden de nieuwe vaatwasser pas na 21/2/2002 kunnen verwachten omdat het bedrijf in fusie was.
Vandaag 25/2 hebben wij dan eindelijk na veel ellende de nieuwe vaatwasser...echter de verkeerde kleur.
Wij zijn echt ten einde raad. Bellen met consumentenbelangen helpt niet want zij zeggen enkel dat we een klachtbrief moeten schrijven.
Dit zijn wij ook zeker van plan, echter wij geloven niet dat dit gaat helpen.
Wij zijn ten einde raad en vinden toch dat we een tegemoetkoming van Merloni verdiend hebben.
Ik ben echt ten einde raad. Ik zou graag mijn verhaal hier kwijt willen.Het is een ontzettend lang verhaal. Ik ben benieuwd of mensen mijn verhaal herkennen of tips hebben.
Sinds augustus 2001 hebben wij een zilverkleurige indesit vaatwasser aangeschaft. Deze hebben wij gekocht bij Radio Modern.
Begin december is onze vaatwasser kapot gegaan. Geen nood dachten wij, we zitten nog in onze garantieperiode.
Wij belden naar radio Modern welke ons beloofde dat er 28/12/01 een monteur zou komen. 28/12/01 werden wij echter afgbeld..de monteur was ziek, of wij in het nieuwe jaar een andere afspraak wilden maken. Kan gebeuren..dachten wij en wij maakten enige tijd later een afspraak voor 15 januari 2002.
De monteur kwam langs en repareerde de vaatwasser, de pomp was nl kapot. Echter... een half uur na zijn vertrek sloegen alle stoppen door in het huis en de vaatwasser stopte ermee.
Wij belden weer naar Radio Modern welke vertelde dat wij volgende week weer een monteur konden verwachten. Dit vonden wij niet bepaald netjes aangezien we al een maand aan het wachten waren.
Uiteindelijk na lang rondgebel kwamen wij bij consumentenbelangen van Merloni, welke ons vertelde dat er over drie dagen een monteur zou komen.
De monteur van Merloni constateerde dat de vorige monteur de nieuwe pomp verkeerd had gerepareerd waardoor de koortssluiting was ontstaan.
Deze aardige monteur die de vaatwasser eerder verkeerd had gerepareerd stond overigens een week later weer op de stoep in de veronderstelling dat wij de afspraak niet hadden afgezegd. De man ging weg en stopte een half uur later een rekening van 50 € in de bus voor niet afgebelde afspraak.
Echter een paar dagen later lagen wij in bed toen er weer koortssluiting ontstond. De hele keuken (parketvloer) stond onder water en om 010 uur 's nachts stonden wij te dweilen en water uit de vaatwasser te scheppen.
Toch wel lichtelijk geirriteerd voor het gehele gebeuren beleden wij wederom naar Merloni.
Maandag 28 januari 2002 zouden wij gebeld worden door Radio Modern wanneer wij onze nieuwe vaatwasser zouden krijgen.
Echter wij hoorden niets...
8 februari hebben wij weer gebeld, waarom wij niet hoorden. Wij kregen diverse telefoonnummers (enkele malen werden wij in de wacht gezet waarna de verbinding werd verbroken)
en na een tijd van heen en weer bellen zouden wij later worden teruggebeld.
Wij werden inderdaad teruggebeld. Wij zouden de nieuwe vaatwasser pas na 21/2/2002 kunnen verwachten omdat het bedrijf in fusie was.
Vandaag 25/2 hebben wij dan eindelijk na veel ellende de nieuwe vaatwasser...echter de verkeerde kleur.
Wij zijn echt ten einde raad. Bellen met consumentenbelangen helpt niet want zij zeggen enkel dat we een klachtbrief moeten schrijven.
Dit zijn wij ook zeker van plan, echter wij geloven niet dat dit gaat helpen.
Wij zijn ten einde raad en vinden toch dat we een tegemoetkoming van Merloni verdiend hebben.