Telefonisch niet bereikbaar via Tele2
Geplaatst: 19 jan 2010 11:08
Beste,
Wij hebben/ hadden het volgende:
Oude situatie:
1. Internet via KPN.
2. Bellen via Tele2.
3. Faxen via Tele2.
===================
Nieuwe situatie:
1. Internet via Tele2.
2. Bellen via Tele2.
3. Faxen via Tele2.
===================
Door een computer storing hebben we dit 3 keer moeten doorgeven.
Daarna kregen we het doe-het-zelf-pakket, alles aangesloten en 2 monteurs verder hadden we eindelijk internet want dit werkte totaal niet.
Opeens op 18-01-2010 hadden we ook geen telefoon en fax meer, maar dit kon want de monteur zei al als dit gebeurt moet je alles even anders aansluiten want hij had even een omleiding gelegd zodat we nog gebeld konden worden en gefaxt. Dus ik heb alles aangesloten volgens het boekje dus de telefoon in poort 1 en de fax in poort 2. Nu kunnen we wel bellen maar we bellen met een tijdelijk nummer en ons eigen nummer is niet in gebruik als je erheen belt krijg je een pieptoon te horen dat het is afgesloten.
Uiteraard gebeld met de Helpdesk van Tele2 maar ik kreeg te horen dat het verhuist moest worden van KPN naar Tele2 omdat we waren overgestapt .... wat erg vreemd is want we zijn niet met de telefoon en/of fax overgestapt maar dit was toch nodig volgens Tele2. Ook was dit niet eerder in de computer doorgevoerd met als gevolg dat ons bedrijf nu niet telefonisch bereikbaar is en ook niet per fax.
Nu zou ik gisteren of vandaag gebeld gaan worden met een mededeling hierover maar tot op heden nog niks gehoord en het duurt en duurt maar ....
Zelf snap ik totaal niet het probleem en Tele2 kan mij dit ook niet uitleggen want dit had te maken met KPN.
Wie kan mij hier eventueel wat meer over vertellen, want ik volg het even niet meer.
Want volgens mij zou dit gewoon in een dag gepiept moeten zijn.
Mvg,
Michael
Wij hebben/ hadden het volgende:
Oude situatie:
1. Internet via KPN.
2. Bellen via Tele2.
3. Faxen via Tele2.
===================
Nieuwe situatie:
1. Internet via Tele2.
2. Bellen via Tele2.
3. Faxen via Tele2.
===================
Door een computer storing hebben we dit 3 keer moeten doorgeven.
Daarna kregen we het doe-het-zelf-pakket, alles aangesloten en 2 monteurs verder hadden we eindelijk internet want dit werkte totaal niet.
Opeens op 18-01-2010 hadden we ook geen telefoon en fax meer, maar dit kon want de monteur zei al als dit gebeurt moet je alles even anders aansluiten want hij had even een omleiding gelegd zodat we nog gebeld konden worden en gefaxt. Dus ik heb alles aangesloten volgens het boekje dus de telefoon in poort 1 en de fax in poort 2. Nu kunnen we wel bellen maar we bellen met een tijdelijk nummer en ons eigen nummer is niet in gebruik als je erheen belt krijg je een pieptoon te horen dat het is afgesloten.
Uiteraard gebeld met de Helpdesk van Tele2 maar ik kreeg te horen dat het verhuist moest worden van KPN naar Tele2 omdat we waren overgestapt .... wat erg vreemd is want we zijn niet met de telefoon en/of fax overgestapt maar dit was toch nodig volgens Tele2. Ook was dit niet eerder in de computer doorgevoerd met als gevolg dat ons bedrijf nu niet telefonisch bereikbaar is en ook niet per fax.
Nu zou ik gisteren of vandaag gebeld gaan worden met een mededeling hierover maar tot op heden nog niks gehoord en het duurt en duurt maar ....
Zelf snap ik totaal niet het probleem en Tele2 kan mij dit ook niet uitleggen want dit had te maken met KPN.
Wie kan mij hier eventueel wat meer over vertellen, want ik volg het even niet meer.
Want volgens mij zou dit gewoon in een dag gepiept moeten zijn.
Mvg,
Michael