Pagina 1 van 1

webwinkel BCC

Geplaatst: 20 jan 2010 15:39
door jozef 333
In december heb ik via de webwinkel van BCC een televisie gekocht.
Begin januari heb ik naar het servicenummer van BCC gebeld.
Na een kleine 50 keer gehoord te hebben dat er 5 wachtende voor me waren,
eindelijk een dame aan de telefoon gekregen die mij wist te vertellen dat de televisie
onderweg was.
Ik zou binnen een paar dagen bericht krijgen wanneer de televisie geleverd zou gaan worden.
Na een week een brief naar BCC gestuurd, waar ze gewoon niet op reageren.
Nu 20 januari, heb ik nog steeds niet vernomen van BCC, ik heb inmiddels weer een keer of 10 gebeld naar BCC.
Een ding veranderd echter niet bij BCC, want er staan nog steeds 5 mensen voor me in de wachtrij!

Re: webwinkel BCC

Geplaatst: 20 jan 2010 17:10
door jor
Heb je al betaald? Zo niet zou ik de boel afzeggen en ergens anders een TV kopen. Heb je wel betaald?, stel dan een termijn waarin de TV geleverd dient te worden of anders je geld retour!

Re: webwinkel BCC

Geplaatst: 20 jan 2010 18:32
door stofzuigertje
Staat betreffende product als nog steeds goed leverbaar, dan mag je klagen...

Maar als verdwenen, dan is het vermoedelijk uitverkocht en mag je de koop ONTBINDEN en eventueel betaald geld moeten ze retour sturen.

Dus was deze leverbaar, zoals naast het artikel meestal vermeld word?

Re: webwinkel BCC

Geplaatst: 20 jan 2010 23:21
door Ouwe aap
Veel televisies zijn momenteel slecht leverbaar, misschien is het handig om een BCC vestiging te bezoeken en even te overleggen met een leidinggevende. Misschien valt er een deal te maken.

Re: webwinkel BCC

Geplaatst: 21 jan 2010 15:18
door DannyQ
Hey,

Ik heb precies hetzelfde probleem met BCC.
Ik heb op 4 December een Wii Remote van 49,95 gekocht en heb hem toen meteen betaald. (Was op voorraad)
En nu heb ik hem nog steeds niet.
Ik heb al een brief gestuurd maar daar reageren ze niet op, en ook staan er altijd vijf mensen in de wachtrij.

Wat kan ik doen om mijn geld terug te krijgen of alsnog mijn bestelling te ontvangen?

Re: webwinkel BCC

Geplaatst: 21 jan 2010 15:38
door stofzuigertje
Een goede webwinkel heeft een voorraadlijst van importeur,
en als die niet blijkt te kloppen stop ik met dit merk!

Ik weet dat alle Voorraad werkelijk binnen 1 week leverbaar is.

Alle snel leverbaar vermoedelijk ook, maar onder voorbehoud.

Rest krijg je ongeveer opgave na bestellen en deze mag je als je deze opgave te lang vind ontbinden.

Dus er zijn wel webwinkels die nog voldoende LCD TV's kunnen leveren,
zowel goedkope opruimers als nieuwste Led toestellen,
maar volgens de Radar regels mag ik hier geen link plaatsen (reclame verbod).

Re: webwinkel BCC

Geplaatst: 21 jan 2010 16:18
door haico83
hallo

wat betreft levering van een lcd is het momenteel echt drama.
philips levert momenteel pas weer in maar uit sony eind feb samsung ook.
je kan merken dat nu te merken is dat ze op halve kracht draaien en geen voorraden meer hebben.

het is niet netjes om te zeggen dat ie binnen komt terwijl het niet zo is!!
om welk model gaat het mischien kun je bij een ander kijken of daar een bepaalde dat staat.

ik hoop dat je hem snel krijgt sucses


haico

Re: webwinkel BCC

Geplaatst: 22 jan 2010 11:05
door cilla56
@Danny Q
Op je vraag wat te doen mail ze op het adres wat bij je bestelling staat en stel ze een ultimatum. Als ze niet kunnen leveren zullen ze zelf de bestelling annuleren. Over het betaalde geld is verder geen corespondentie mogelijk maar je krijgt het wel terug. Het duurt en week of twee.

Sterkte verder met deze club :mrgreen:

Re: webwinkel BCC

Geplaatst: 26 jan 2010 14:05
door Calibrero1
Mijn advies is: ga bij Expert kopen, nooit problemen gehad! Vandaag besteld, morgen in huis (als de leverancier het inderdaad op voorraad heeft)! En de service is top, hebben dit jaar weer een prijs gewonnen voor de beste service!

Re: webwinkel BCC

Geplaatst: 26 jan 2010 14:45
door Offens1
Ik vertel mijn verhaal waarom ik liever via de winkelaankoop doe.

Net bij BCC eindhoven geweest, zeer klant vriendellijk en werd goed geholpen

Ik ging voor de koelkastdiepvries combinatie. van de samsung http://www.bcc.nl/product/samsung-rl-34-scsw.

Eerst toch even verglijken met de plaatstelijke mediamarkt.
scheelde toch 30 euro.

Teruggelopen naar BCC en koelkast gekocht en maar 15 euro bezorgkosten voor een afstand van ca. 60 km.(daar rij ik niet voor met aanhanger :)
Toch vraag ik me af waarom via de site de bezorgkosten duurder zijn.(25 euro)

Ben als tevredenklant naar buitengelopen.
Mijn redenering is dat ik in de winkels fysiek een product aanschaf want dan heb je ook een fysieke winkel als aanspreekpunt.

Daarnaast moet ik erop wijzen dat je toch geluk moet hebben wat je ook aanschaft ongeacht het merk.
Iedereen die heeft wel een mening gebasseert over een ervaring van zichzelf of ander.

edit: typo

Re: webwinkel BCC

Geplaatst: 28 jan 2010 15:29
door jozef 333
Afgelopen maandag 25 januari ben ik door iemand van de BCC service afdeling gebeld. Er werd mij medegedeeld dat de door mij aangeschafte tv niet meer geleverd kon worden, maar dat er een ander type aan mij kon worden geleverd voor de zelfde prijs. Hierop gevraagd hoelang deze levering zou duren. De meneer van BCC vertelde mij geruststellend dat deze tv per direct beschikbaar was, en ik met een paar dagen zou worden gebeld wanneer de tv geleverd zou kunnen worden.
Helaas is het nu alweer 3 dagen later, en nog steeds niets vernomen van BCC.
Als ik inlog op de website zijn de gegevens van mijn bestelling ook nog niet aangepast. Bellen naar het service?????nummer doe ik niet meer, want er zijn toch 5 wachtende voor mij.

Re: webwinkel BCC

Geplaatst: 28 jan 2010 16:16
door jor
jozef 333 schreef: Helaas is het nu alweer 3 dagen later, en nog steeds niets vernomen van BCC.
Als ik inlog op de website zijn de gegevens van mijn bestelling ook nog niet aangepast. Bellen naar het service?????nummer doe ik niet meer, want er zijn toch 5 wachtende voor mij.
Je zou haast gaan denken dat BCC niet wil verkopen! Begrijp de houding van BCC in het geheel niet. Zoals ik al eerder melde er zijn genoeg zaken die wel service geven want als het met de aankoop al fout loopt wat denk je dan als er om service/garantie word gevraagd?.

Re: webwinkel BCC

Geplaatst: 08 feb 2010 17:35
door Ridouan
Het is ook interessant om te weten dat BCC van leveranciers eist dat ze een andere product code gebruiken voor producten. Dit doen ze zodat klanten die hetzelfde product ergens goedkoper kunnen wijs maken dat het niet dezelfde product is. Dan is het wel makkelijk om een laagste prijs garantie te geven.

Re: webwinkel BCC

Geplaatst: 10 feb 2010 20:59
door AGGB
Lijkt mij volslagen nonsens. Hoe kom je daarbij R.? Een dergelijke bewering dient onderbouwd te worden, anders is het kwaadsprekerij en misleiding. In dat geval zegt het alles over de poster en dat is dan bepaald niet positief.

Re: webwinkel BCC

Geplaatst: 10 feb 2010 21:11
door Ridouan
Lijkt mij volslagen nonsens. Hoe kom je daarbij R.? Een dergelijke bewering dient onderbouwd te worden, anders is het kwaadsprekerij en misleiding. In dat geval zegt het alles over de poster en dat is dan bepaald niet positief.
Lijkt mij volslagen nonsens. Hoe kom je daarbij R.? Een dergelijke bewering dient onderbouwd te worden, anders is het kwaadsprekerij en misleiding. In dat geval zegt het alles over de poster en dat is dan bepaald niet positief.
Van een medewerker van Philips die de leveringen verzorgd aan winkels. BCC is ook niet de enigste, maar ze doen het volgens hem wel het meeste. Vond het ook een raar verhaal totdat ik voor een nieuwe TV naar ze toeging. De codes opgeschreven en toen via google, waar er bijna niets over te vinden was. Toen maar naar de website van de producenten gegaan, waar ik de juiste codes vond. Ze hadden namelijk de codes iets veranderd of er iets achters geplakt.
Bijvoorbeeld de Sony KDL40ZX1 werd de KDL40ZX1TB, gelukkig stond deze nog in mijn sms box opgeslagen zodat ik jou de juiste code kon geven.

Re: webwinkel BCC

Geplaatst: 11 feb 2010 11:43
door AGGB
Dat zouden meer mensen moeten weten. Goed dat je dat hier meldde!(Overigens heb ik uitsluitend goede ervaringen met BCC).

Re: webwinkel BCC

Geplaatst: 11 feb 2010 16:02
door Ridouan
AGGB, het is gewoon 1 van de vele marketing trucjes die bedrijven nu eenmaal gebruiken, voor de rest niet levensbedreigend dus het valt mee :D

En voor de rest heb ik ook nooit slechte ervaringen gehad met BCC, maar ik kijk wel altijd eerst op internet de prijzen na voordat ik iets prijzigs koop aangezien deze soms heel ver uit elkaar liggen en ik geloof de verkopers nooit op hen mooie ogen.