LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Diefstal maar geen braakschade

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
testcase
Berichten: 605
Lid geworden op: 03 jun 2007 01:03

Re: Diefstal maar geen braakschade

Ongelezen bericht door testcase »

Mijn zwager is werkzaam bij de politie, die geeft ook al aan, zet een grote schroevendraaier tussen het geopende, en verricht daar een braakschade.
We hebben het zelf meegemaakt, geen braakschade, geen uitkering van schade.
Zeer kwalijke dat en politieman het advies geeft om de verzekering op te lichten. Op valsheid in geschriften staan zware straffen in dit land. Hoe vervelend de situatie ook is voor de betreffende mevrouw, mag en kan dit niet het advies zijn van wie dan ook en zeker niet van een politieman. Deze man is niet geschikt voor zijn functie.

brenda229
Berichten: 277
Lid geworden op: 21 mei 2006 17:56

Re: Diefstal maar geen braakschade

Ongelezen bericht door brenda229 »

zeker interpolis!

In ons nieuwbouw huis is er ook ingebroken, politierapport en zelfs technische politie. Het is iemand geweest met of de sleutel van ons huis of soort loper.
Maar goed, schade tegen de 7000 euro en geen cent vergoed. Gevraagd een uitzondering te maken aangezien er toch bewijs genoeg is. Maar nee hoor!

Zelfs de politie zei, tja soms is het beter om braakschade te maken.

Eerlijkheid duurt het langst maar is ook het duurst.....

Wat erg voor je moeder! ik hoop dat de dader snel gepakt wordt.
Brenda

Marijke77
Berichten: 72
Lid geworden op: 06 aug 2005 16:39

Re: Diefstal maar geen braakschade

Ongelezen bericht door Marijke77 »

Diefstal zonder braakschade zou gewoon vergoed moeten worden als er voldoende bewijs is. Er zou maar 1 verzeker moeten beginnen en als de ander dat niet doet is hij gewoon zijn klanten kwijt want je kiest een verzekeraar met services en niet een waar je veel premie betaald en niks uitgekeerd krijgt. :!:

Ad 56
Berichten: 130
Lid geworden op: 08 feb 2008 22:29

Re: Diefstal maar geen braakschade

Ongelezen bericht door Ad 56 »

Hallo beste forum bezoekers,


Even terug gaand op het commentaar..

Wie bent U, om daar over te oordelen?

Zou het zomaar kunnen zijn, dat deze persoon ook menselijk is?

En, valsheid in geschrifte, terwijl er niets beschreven is, trapt u nou niet een beetje door?
Er is zelfs niet eens een verbaal opgemaakt, dus waar gaat dit nu over..
Dus, die valsheid in geschrifte en oplichting gaat hier niet eens op.
En uw conclusie, dat deze persoon niet capabel is voor zijn beroep, dat berust ook nergens op.
Er word tegenwoordig te snel en te ondeskundig geoordeeld door personen die van een bepaald vak of beroep niets afweten.
Dat zie je op de tv ook steeds vaker gebeuren bij de reality series, men word aangehouden door de arm der wet, men begint klakkeloos wat te roepen, en men weet er heel vaak totaal niets van af.

Maar we dwalen af, en dat is niet de bedoeling.

het is en blijft een zeer nare zaak, dat men in een bepaalde instantie zelfs nog beroofd of bestolen word.
Ik zie het ook meer door het goedkoper te werken, om zoveel mogelijk geld te besparen op de loon kosten.
Men is vaak ook gewoon onderbezet, en de controle is niet meer wat het geweest is, bij een goede bezetting, is er meer controle op wie er allemaal rond loopt, en wat er gezien word.
En dat is erg jammer, dat het op deze manier allemaal moet.

De enige optie zal zijn, om vrijwilligers in te gaan zetten, deze dienen dan wel gescreend te worden, maar dan krijg je weer de benodigde problemen met de wet.

Met vriendelijke groet,

Ad

testcase
Berichten: 605
Lid geworden op: 03 jun 2007 01:03

Re: Diefstal maar geen braakschade

Ongelezen bericht door testcase »

het is en blijft een zeer nare zaak, dat men in een bepaalde instantie zelfs nog beroofd of bestolen word.
Nou nou ad , Wie bent U, om daar over te oordelen? :lol: :lol:

Verzekeraars verzekeren alleen diefstal met braakschade. Dat is overigens altijd al zo geweest en dat heeft niets te maken met stelen of beroven. Maar simpelweg omdat diefstal zonder braakschade een onverzekerbaar risico is. Maar dat zal wel boven uw pet gaan.

Verder blijf ik van mening dat een poltie-agent die adviseert om valsheid in geschrifte te plegen om de verzekering op te lichten ontslagen zou moeten worden. :!:

Ad 56
Berichten: 130
Lid geworden op: 08 feb 2008 22:29

Re: Diefstal maar geen braakschade

Ongelezen bericht door Ad 56 »

Hallo testcase,

Tja, dat zijn uw woorden, slaat dus nergens op, en berust nergens op.

Zou het niet zomaar kunnen zijn, dat ik misschien heel veel te maken heb met dit soort feiten, zou het misschien zo kunnen zijn, dat ik net degene ben die door het soort mensen die een ander beroven en bestelen, dat ik nou net mijn geld daar mee zou kunnen verdienen.

Heeft u daar al eens aan gedacht?

Ik word zelfs vaak genoeg ingeschakeld net door een verzekeringsmaatschappij, daar misschien ook al eens aan gedact, nee dus.

En, nogmaals waar haalt u het in hemels naam vandaan, die valsheid in geschrifte, Er was niets beschreven, weet u nog wel !! Misschien het verhaal niet goed gelezen, want lezen mijn beste, dat is een heel erg moeilijk iets, daar ook al eens aan gedacht, nee dus.

Dus dat domme geleuter, dat raakt kant nog wal.

En eer u iets gaat rond brallen, neem dan tenminste eerst notie van het vak, en zo lang u daar geen kaas van gegeten hebt, ga dan niet iets zitten roepen, want dat kunnen we allemaal even goed.

Eens kijken, als er bij u iets dergelijks afspeelt, dan zou u als eerste deze ambtenaar willen kussen, dat valt mij heel erg vaak op.
En, net diegene roepen zo hard van de toren.
Het lijkt echt net Nederland.

Nee, ik heb mijn ogen echt niet in mijn zakken zitten, als ik bij een dergelijke klus geroepen word.
Dan denk ik wel eens bij mijn eigen, kijk dat toch aan, straks word er weer een verhaal uit die bekende duim gezogen, en wis en waarachtig, het is altijd precies zo, als wij denken, erg zielig hoor, krijg gewoon medelijden met dergelijke personen.

En, nee ik ben geen politieman.
Gelukkig niet zeg, want die hebben het toch altijd gedaan.
Als die mensen er niet zijn, wie gaat u dan de schuld in de schoenen schuiven, te belachelijk voor woorden.
Wijzen en wijzen, dat doet men zeer gaarne in dit land, draai die vinger eens eerst naar u zelf, en bekijk u eerst eens zelf in de spiegel.
Degene met het grootste woord, nou, die moet je nou maar net hebben.
Meer zeg ik er niet over, genoeg stof tot nadenken, dacht ik.

Met vriendelijke groet,

Ad

Gesloten