Pagina 1 van 1

Retourneren telefoonkosten bij nalatigheid NS

Geplaatst: 20 jan 2010 16:44
door mmostert
Nadat wij diverse malen geprobeerd hadden onze ov-chipkaart op het plaatselijke NS-station te activeren en dit telkens niet lukte omdat het benodigde veld niet op het scherm verscheen, heb ik een aantal keren met de NS gebeld om dit probleem te laten oplossen.
In totaal heb ik 41 minuten gebeld, hetgeen € 4,10 kost, waarna NS haar probleem nog steeds niet opgelost had.
NS weigert de door mij gemaakte kosten te retourneren. :evil:

Re: Retourneren telefoonkosten bij nalatigheid NS

Geplaatst: 20 jan 2010 18:17
door stofzuigertje
Een loket opzoeken.
Want hoewel ze er weinig meer zijn, als je prepaid mobiel hebt betaal je geen 10 cent maar soms € 1,15 per minuut.

Dus laat het door hun regelen en zij hebben snellere nummers die vlotter helpen.
Ook per E mail een vraag stellen is mogelijk.

Dus die kosten zullen wel lastig claimbaar zijn.

Re: Retourneren telefoonkosten bij nalatigheid NS

Geplaatst: 22 jan 2010 15:36
door Marieke1231
Dat per e-mail een vraag stellen, of je probleem voorleggen kan, maar daar wordt niet op gereageerd, dus dan moet je toch weer bellen, zonder dat er een verzekering kan worden gegeven dat het probleem nu wel wordt opgelost!
Ik heb ook 2 x gebeld, in totaal 60 minuten. Heb niet de illusie dat deze kosten vergoed gaan worden als ik een brief schrijf. Alhoewel dat wel zou moeten.
En... ook ik ben bij een loket geweest, maar een sneller telefoonnummer heb ik niet gekregen, alleen het antwoord dat ze het ook niet wist en dat ik maar het 0900 nummer moest bellen.
Als je als NS zijnde merkt, dat er zoveel problemen zijn, vind ik dat je een gratis nummer ter beschikking moet stellen, of moet zorgen dat er meer mensen zijn die de telefoon kunnen aannemen, je dus niet eerst een half uur in de wacht wordt gezet, of moet zorgen dat er een reactie komt, als iemand een e-mail stuurt.