bewijzen dat je een artikel ergens anders hebt gekocht
Geplaatst: 20 jan 2010 18:58
Heb sinds half november een totaal pakket van UPC aangeschaft. Nadat ik me had aangemeld, heb ik een dag later een draadloze router besteld bij UPC.
Het installatie pakket had ik na enkele dagen al in huis. De draadloze route bleef maar op zich wachten. Na 4 weken, en vele malen met de klantenservice gebeld te hebben, heb ik mijn bestelling van de router geannulleerd. Heb bij een grote winkel keten en draadloze router aangeschaft, was ook nog goedkoper.
Op de eerst volgende factuur was deze wel in rekening gebracht, maar niks gekregen. De klantenservice kon mij vertellen dat bij de eerst volgende factuur het bedrag gecrediteerd zou worden. Niet dus. Nu werd er gezegd dat ze konden zien dat ik dezelfde router had, als die UPC uitgaf. Klopt ook.
om mijn geld terug te krijgen, moest ik maar een kopie van de aanschaf bon opsturen.
dit is toch de omgekeerde wereld, volgens mij moet UPC maar bewijzen dat zij de router geleverd hebben.
heeft iemand hier ook evaring mee?
Het installatie pakket had ik na enkele dagen al in huis. De draadloze route bleef maar op zich wachten. Na 4 weken, en vele malen met de klantenservice gebeld te hebben, heb ik mijn bestelling van de router geannulleerd. Heb bij een grote winkel keten en draadloze router aangeschaft, was ook nog goedkoper.
Op de eerst volgende factuur was deze wel in rekening gebracht, maar niks gekregen. De klantenservice kon mij vertellen dat bij de eerst volgende factuur het bedrag gecrediteerd zou worden. Niet dus. Nu werd er gezegd dat ze konden zien dat ik dezelfde router had, als die UPC uitgaf. Klopt ook.
om mijn geld terug te krijgen, moest ik maar een kopie van de aanschaf bon opsturen.
dit is toch de omgekeerde wereld, volgens mij moet UPC maar bewijzen dat zij de router geleverd hebben.
heeft iemand hier ook evaring mee?