Sinds een paar dagen ben ik lid van Fit for free, als ik eerder op deze site had gezeten had ik dat waarsch nooit gedaan maar oke, heb al voor jaar betaald...
OP internet, via billboards in de gemeente en via folder in me brievenbus kon ik vernemen dat je kan sporten elke dag tussen 7 uur smorgens en 23 uur savonds..
Aangezien mijn goede voornemen was meer bewegen heb ik me met een vriendin aangemeld, een proefles mocht niet, dat doen ze niet bij fit for free.
Ik heb 10 jaar niet gesport dus vond dat wel jammer maar oke, toch maar contract afgesloten.
IK ben verleden week 3 keer geweest deze week al twee keer, en geen instructeur gezien!!!
WEl 3 dames bij de balie, waarom in hemelsnaam drie maar oke, maar een instructeur, nee hoor...
Bij navraag aan die dames zeiden ze dat ik mijn vragen aan medesporters moest stellen, dit lijkt me toch niet helemaal normaal!
MIjn vriendin heeft ondertussen al een blessure aan haar nek, wij weten immers niet goed hoe met de apparaten om te gaan dus ja, volgens de brochure opde toonbank is er iedere dag een begelieder tussen 9 en 12 en savonds,..
Wij zijn al 5 keer om 9 uur smorgens geweest maar geen begeleider te vinden,...
Kan iemand advies geven wat nu te doen?
ps ook de beloofde dieetiste die in folder vermeld staat is nergens !
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] geen instructeur bij fit for free te bekennen
-
Re: geen instructeur bij fit for free te bekennen
Jojo, F4F kost niks, dus je kunt ook niet veel verwachten, blijkbaar, hun beloften zijn niks waard. Indertijd nam ik naast het abonnement een privé les voor 10 euro, juist omdat ik niet wist hoe de apparaten werkten, in een uur tijd heb ik die vent nog geen 10 minuten gezien, de uitleg was summier.
Wat je zegt klopt precies, de instructeurs zitten liever aan de balie met elkaar te kletsen dan dat ze de sporters begeleiden.
En inderdaad, ik heb het meeste van medesporters geleerd, en als je ziet hoe sommigen zitten te klungelen op de apparaten omdat ze totaal niet weten waar ze mee bezig zijn... het is te triest voor woorden.
F4F is onverantwoord sporten, neem dat maar van mij aan. Niet alleen dat, maar als je ooit naar een andere sportschool gaat, kun je beginnen met alles wat je verkeerd hebt aangeleerd, weer afleren.
Het gaat trouwens toch niet om de F4F in Nijmegen, of wel?
Wat je zegt klopt precies, de instructeurs zitten liever aan de balie met elkaar te kletsen dan dat ze de sporters begeleiden.
En inderdaad, ik heb het meeste van medesporters geleerd, en als je ziet hoe sommigen zitten te klungelen op de apparaten omdat ze totaal niet weten waar ze mee bezig zijn... het is te triest voor woorden.
F4F is onverantwoord sporten, neem dat maar van mij aan. Niet alleen dat, maar als je ooit naar een andere sportschool gaat, kun je beginnen met alles wat je verkeerd hebt aangeleerd, weer afleren.
Het gaat trouwens toch niet om de F4F in Nijmegen, of wel?
Als het in de brochure staat komen ze hun dingen niet naar, zou ook om die reden een aangetekende brief sturen dat je van het abbonement afziet en je geld terug wil.
-
Gaat je bij F4F niet lukken...Chocomelk schreef:Als het in de brochure staat komen ze hun dingen niet naar, zou ook om die reden een aangetekende brief sturen dat je van het abbonement afziet en je geld terug wil.
IK heb een mail gestuurd naar de manager, zelfde avond reactie terug, er zijn elke dag instructeurs aanwezig,..
beetje flauw ik ben nl niet blind en de dames achter de balie die zeggen ook dat ze er niet is,..
maar ter compensatie mag ik gratis een introductieles, ik wil liever mijn contract ontbonden!
DE instructeurs zijn er nl na deze ene les vast weer niet!
beetje flauw ik ben nl niet blind en de dames achter de balie die zeggen ook dat ze er niet is,..
maar ter compensatie mag ik gratis een introductieles, ik wil liever mijn contract ontbonden!
DE instructeurs zijn er nl na deze ene les vast weer niet!
-
Mag ik een openhartige vraag stellen?ik wil liever mijn contract ontbonden
Als het je lukt het contract te ontbinden (reken daar maar niet op, maar goed) ga je dan bij een andere sportschool verder?