LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] its oplichters/dvd
its oplichters/dvd
ik en mijn neef gingen kijken naar een leuke dvd/stereoset we waren al veel winkels in geweest en toen zagen we een leuke set staan bij de its. Deze set hebben we toen gekocht hij zou bezorgd worden door its want hij paste niet in de auto. Its bezorgde de dvdset en ik had hem ff 2 weken laten staan omdat men neef hem dan zou installerren want hij heeft er meer verstand van. Toen ik de doos openmaakte waren alle boxjes zwaar beschadigd het leek wel of ze met sigarettten gaatjes erin hadden gemaakt. ik terug naar its hij werd ingenomen en 8 weken later heb ik hem nog niet terug wie kan me helpen !!!!!!!! Of heeft ook zoiets meegemaakt? Ik ben radeloos .
Re: its oplichters/dvd
Ik heb zelf een gsm al meer dan 8 weken in reparatie, heb al 20 keer gemaild, gefaxt, brieven gestuurd, gebeld maar ik wordt er allemaal niets wijzer van.
Het enige wat je kan proberen is het service centrum van It,s bellen misschien dat je in jou geval wat wijzer wordt, maar daar zitten ook lui die doen of ze achterlijk zijn.Servive 0,0 mij zien ze daar nooit meer.
Adres:
It's Electric BV Hoofdkantoor Beelaarts v Bloklandstr 14 5042 PM Tilburg (013) 594 52 00 Postbus 280 5000 AG Tilburg.
Groeten, bert
Het enige wat je kan proberen is het service centrum van It,s bellen misschien dat je in jou geval wat wijzer wordt, maar daar zitten ook lui die doen of ze achterlijk zijn.Servive 0,0 mij zien ze daar nooit meer.
Adres:
It's Electric BV Hoofdkantoor Beelaarts v Bloklandstr 14 5042 PM Tilburg (013) 594 52 00 Postbus 280 5000 AG Tilburg.
Groeten, bert
Re: its oplichters/dvd
Hallo Bert,
Ik kan jou verhaal volledig onderschrijven alleen heb ik het zelfde met mijn tv sinds oktober 2002 !!
Ik kan jou verhaal volledig onderschrijven alleen heb ik het zelfde met mijn tv sinds oktober 2002 !!
Re: its oplichters/dvd
Ook ik kan deze verhalen onderschrijven.Ook ik heb sinds okt 2002 een tv bij hun in reparatie.Wat een ellende.gisteren 13 feb zou hij gerepareerd terugkomen,dus niet.Volgens de monteur die hem zou brengen was hij nog niet in orde.Gebeld naar servicecentrum en geeist dat ik mijn tv gerepareerd of niet terug wilde daar ik niet langer daar op wilde wachten.Ik heb ze meteen medegedeeld dat ik mijn tv naar de dealer zou brengen en dat de rekening voor hun was.Later ben ik terug gebeld door ene tinie een manager of zo en met haar de afspraak gemaakt dat ze zelf maar met grundig moeten regelen dat de rekening naar hun toegaat.Als ik de tv volgende week terug heb breng ik hem meteen door.Een ding weet ik wel.dat het een vervelend bedrijf is met een kutservice.Ik zou ook iedereen aanraden om dus daar niets te kopen want als het stuk gaat kan je nergens anders terecht dan bij hun eigen reparatie service.
Re: its oplichters/dvd
Inderdaad, ik kan niet anders dan bevestigen dat It's een waardeloze tent is! Hun motto is " we gaan verder dan de laagste prijs", ja inderdaad, ook de laagste vorm van service. Begin oktober 2002 hebben wij onze DVD receiver ter reparatie aangeboden bij It's. We waren 2 dagen na het vervallen van de reparatie, maar It's heeft op de bon gezet dat we het apparaat eerder hadden ingeleverd en dat het een garantiereparatie betrof. Het zou 4-6 weken duren. Na 6 weken ben ik gaan bellen, maar na dagen bellen was ik nog niets wijzer. Uiteindelijk vertelde de bedrijfsleider mij doodleuk dat de reparatie niet onder de garantie viel en dat er een brief onderweg was met details. Vier (!!) weken later viel deze brief in de bus met de mededeling dat wij EUR 144 reparatiekosten moesten betalen OF EUR 35 onderzoekskosten om het apparaat terug te krijgen. Om een lang verhaal kort te maken, na aangetekende brieven en bijna dagelijkse telefoontjes met het Service Centrum in Tilburg hebben wij eindelijk deze week onze receiver mogen ophalen, zonder kosten en gerepareerd. Het heeft dus ruim 4 maanden !!!!! geduurd voordat we de set weer compleet hadden. Geweldig hoor IT's. Wij kopen er in ieder geval nooit meer wat en raden iedereen aan dit ook niet meer te doen!
Re: its oplichters/dvd
Ik heb hetzelfde probleem.
Heb mijn videorecorder ter reparatie afgegeven. Ik kreeg te horen dat de reparatie tussen 3 en max. 5 weken zou duren, doch na 7 weken nog steeds niets. Heb de servicedienst gebeld en kreeg te horen dat de prijopgave akkoord is en dat de reparatie in "behandeling" is en dat ik zo snel mogelijk bericht krijg, terwijl ik een garantie voor 5jaar afgesloten heb. Zelfs kreeg ik geen vervangende recorder en kan dus bepaalde geliefde programma's niet opnemen. It's zwaar vervelend en ik koop er nooit meer iets.
Heb mijn videorecorder ter reparatie afgegeven. Ik kreeg te horen dat de reparatie tussen 3 en max. 5 weken zou duren, doch na 7 weken nog steeds niets. Heb de servicedienst gebeld en kreeg te horen dat de prijopgave akkoord is en dat de reparatie in "behandeling" is en dat ik zo snel mogelijk bericht krijg, terwijl ik een garantie voor 5jaar afgesloten heb. Zelfs kreeg ik geen vervangende recorder en kan dus bepaalde geliefde programma's niet opnemen. It's zwaar vervelend en ik koop er nooit meer iets.
Re: its oplichters/dvd
ik ben het er helemaal mee eens dat it,s een superslechte zaak is wat betreft de service,in februari kocht ik voor mijn moeder een tefal strijksysteem kosten 199,- euro zij had daar zo,n plezier van dat ik de anderen dag voor mijzelf er ook een ben gaan kopen,allen een type duurder 249,- thuisgekomen wil ik hem uitproberen zitten er allemaal koffievlekken op wil ik terug naar de winkel in nijmegen stad omdat die tot negen uur open zou zijn,kan dat niet ik moet hem ruilen daar waar ik hem gekocht heb,kwats dus want bij mij is it,s it,s de volgende de dag ga ik terug hebben zij dat typen niet meer op voorraad en moet besteld worden,daar had ik dus geen zin in,als ik dat uiteraad de avond daar voor geweten had was ik ook naar de stad gereden en had ik hem daar gekocht,ik had geen anderen keus het was of een ander apparaad uitzoeken of een week wachten op dit type wat zij mij verkocht hadden,een grote SCHITTTT winkel dus en ik koop daar dus nooit meer wat,sorry voor het lange bericht maar dit wilde ik graag even kwijt. :evil:zij verplichten jou tot daar te kopen en moet er iets geruilt worden kun je nog niet eens bij een ander it,s filliaal terecht,dus mensen zint voor je eraan begint!!!!!!!
Re: its oplichters/dvd
Wat een debiel verhaal, geloof er geen zak van.
Re: its oplichters/dvd
Ik had ene vraag misschien iemand van it's kijkt.. alles gaat omlaag he? de service ook het stond al op 0.1 gaat eht nu nog naar 0 ga goed zo door
Re: its oplichters/dvd
ja, als mensen voor een dubbeltje op de eerst rij willen zitten heeft dat z'n nadelen.
goedkoper dan de kleine electronica winkels, maar service ho maar.
goedkoper dan de kleine electronica winkels, maar service ho maar.
Re: its oplichters/dvd
De prijzen van nu en de service van 20 jaar geleden. Keep on dreaming.
Re: its oplichters/dvd
Hierbij wil ik ook mijn verontwaardiging uiten over ITS,
Ik heb 4 dagen geleden een friteuse gekocht en wilde het vandaag terugbrengen. Ze wilden mij mijn geld niet teruggeven. Ik kon wel wat anders uitzoeken of een tegoedbon krijgen. Dit soort dingen onderscheiden een professioneel, klantvriendelijk bedrijf van anderen. Tegenwoordig is prijs niet het enige waar klanten naar kijken, maar ook naar hoe ze behandeld worden. Voor service krijgt ITS een dikke onvoldoende van mij.
Ze zouden van Albert Heijn (oa) moeten leren. AH is wat duurder dan de rest maar toch blijven de mensen komen. Waarom? Omdat de mensen goed behandeld worden.
Brendan Nielsen (Delft)
Ik heb 4 dagen geleden een friteuse gekocht en wilde het vandaag terugbrengen. Ze wilden mij mijn geld niet teruggeven. Ik kon wel wat anders uitzoeken of een tegoedbon krijgen. Dit soort dingen onderscheiden een professioneel, klantvriendelijk bedrijf van anderen. Tegenwoordig is prijs niet het enige waar klanten naar kijken, maar ook naar hoe ze behandeld worden. Voor service krijgt ITS een dikke onvoldoende van mij.
Ze zouden van Albert Heijn (oa) moeten leren. AH is wat duurder dan de rest maar toch blijven de mensen komen. Waarom? Omdat de mensen goed behandeld worden.
Brendan Nielsen (Delft)
Re: its oplichters/dvd
Nou volgens mij is AH juist al weer een poosje de Goedkoopste.....
Re: its oplichters/dvd
Had een AEG stofzuiger bij IT's gekocht, maar na 4 maanden ging het oprolmechanisme van het snoer kapot, dus IT's gebeld. "Brengt u hem maar, maar de reparatietijd is een week of 6" Op mijn vraag of ik dan zolang een vervanger kreeg was het antwoord kort, Nee dus. Ik heb toen zelf met de importeur ( Electrolux) gebeld, en kreeg een antwoordnummer waar ik hem naar toe kon sturen. Na 3 dagen had ik hem weer thuis.
Kijk DAT is nou service. Dus volgende keer weer 'n AEG, maar GEEN It's meer. Ook mijn zoon die op zichzelf ging wonen heb uit de IT's winkel gepraat.
En dan moet IT's niet zeuren over concurrentie, maar hand in eigen boezem steken.
Kijk DAT is nou service. Dus volgende keer weer 'n AEG, maar GEEN It's meer. Ook mijn zoon die op zichzelf ging wonen heb uit de IT's winkel gepraat.
En dan moet IT's niet zeuren over concurrentie, maar hand in eigen boezem steken.
Re: its oplichters/dvd
Lijkt me een leuke weddenschap, ik durf te wedden om 1000 euro dat it's de komende 5 jaar niet failliet gaat. Kom maar op als je het allemaal zo goed weet te vertellen. Praatjesmaker! Als je echt durft te wedden mail me maar: [email protected]
Re: its oplichters/dvd
Heb je aandelen? Of werk je er zelf? Echt wedden doe ik in het Casino en niet om It's. Is me het geld niet waard.
Re: its oplichters/dvd
Audiofreak doet net alsof hij helderziend is, hij wil zelfs wedden.
Als iemand die weddenschap met hem aan wil gaan wordt hij bang en krabbelt hij terug.
Als iemand die weddenschap met hem aan wil gaan wordt hij bang en krabbelt hij terug.
Re: its oplichters/dvd
Helderziend is gewoon een kwestie van de markt bekijken en een gedachte ter woorde brengen. Het woord wedden is verkeerd begrepen, was als "kunnen we hierop wachten" bedoeld. Bang zijn heeft hier niets mee te maken. Vindt het wel leuk, dat dit toch wat los maakt bij de itsers en niet itsers. Gegroet.