Sorteerfout bij Wehkamp.nl, wordt het ooit nog geleverd ?
Geplaatst: 22 jan 2010 12:21
Hallo,
Ik heb vorige week vrijdag, 15 jan 2010, in de Wehkamp lunchbreaker de Acer Aspire 5732Z-433G25MN laptop besteld. Was een leuke prijs, voor 411 euro. Komt er alleen nog wel 24.95 bezorgkosten bij, beetje aan de hoge kant in vergelijking met andere online webwinkels, maar ja, dan zullen ze hem wel fluwelen handschoentjes behandelen.
Kan ik kiezen uit de bezorgdatum, meteen de volgende ochtend (zaterdag 16 jan) al, tussen 10:00 en 13:00.
Aangezien het een kado is voor mijn schoonmoeder, meteen maar even afleveradres gezet op haar adres. Leuke verrassing.
En zaterdag wordt er niets geleverd, niet op mijn adres en ook niet op het adres van mijn schoonmoeder. Even online kijken wat ik kan achterhalen. Gaat wat stroef want tijdens bestellen kon ik geen Mijn Wehkamp account aanmaken. En de lunchbreaker is maar 1 uurtje actief, dus opschieten. Gekozen voor iDeal betaling vooraf, dan hoef je dat account niet aan te maken.
Uiteindelijk toch een Mijn Wehkamp account kunnen activeren, en ja hoor daar staat mijn bestelling.
Staat er onder Levertijd/Status: geleverd
Huh denk ik, ik heb niets gezien, en mijn schoonmoeder ook niet ?????
Dus ik klik op Geleverd, en zie daar:
Datum van bericht Bericht
16-01-2010 Pakje heeft ons magazijn verlaten
16-01-2010 De bezorging gaat iets langer duren in verband met een sorteerfout. Onze excuses. Wij vragen je nog even af te wachten en contact op te nemen met onze Klantenservice als het pakje na een week nog niet geleverd is
16-01-2010 Pakje is ontvangen op depot, wordt vandaag bezorgd
16-01-2010 De bezorging gaat iets langer duren in verband met een sorteerfout. Onze excuses. Wij vragen je nog even af te wachten en contact op te nemen met onze Klantenservice als het pakje na een week nog niet geleverd is
Contact met de Klantenservice van wehkamp.nl
Heb je vragen? Onder 'Service & contact' vind je onze contactgegevens
Vervolgens op maandag gebeld, bla bla bla sorteerfout bla bla bla afwachten bla bla bla week bla bla bla nog eens bellen.
Dus vrijdag nog eens gebeld, weer hetzelfde verhaal (veel bla bla sorteerfout bla bla). Toen maar eens gevraagd of de latop soms gestolen was bij de transporteur ?? bla bla bla geen uitspraak over doen bla bla bla.
Dus ik zeg, als die laptop door iemand bij de transporteur wordt gestolen moet dat eerst boven water zijn voordat de klant iets geleverd krijgt ??? bla bla bla gang van zaken bla bla afwachten bla bla kans geven op te lossen bla bla.
Kan vanmiddag/morgen ook nog geleverd worden, geld terugboeken (kan 30 dagen duren), heel vervelend bla bla bla.
Ga nog t/m zaterdag erop wachten, maandag ga ik een klacht indienen, mijn geld terugvragen (incl wettelijke rente).
O ja, en ik ga NOOOOOOOIT meer wat bestellen bij Wehkamp.
Ik hoop dat iemand anders zijn voordeel kan doen met deze info, ik ben er helemaal klaar mee, Wehkamp (vandaag besteld, morgen in huis).
Gr
BigF
Ik heb vorige week vrijdag, 15 jan 2010, in de Wehkamp lunchbreaker de Acer Aspire 5732Z-433G25MN laptop besteld. Was een leuke prijs, voor 411 euro. Komt er alleen nog wel 24.95 bezorgkosten bij, beetje aan de hoge kant in vergelijking met andere online webwinkels, maar ja, dan zullen ze hem wel fluwelen handschoentjes behandelen.
Kan ik kiezen uit de bezorgdatum, meteen de volgende ochtend (zaterdag 16 jan) al, tussen 10:00 en 13:00.
Aangezien het een kado is voor mijn schoonmoeder, meteen maar even afleveradres gezet op haar adres. Leuke verrassing.
En zaterdag wordt er niets geleverd, niet op mijn adres en ook niet op het adres van mijn schoonmoeder. Even online kijken wat ik kan achterhalen. Gaat wat stroef want tijdens bestellen kon ik geen Mijn Wehkamp account aanmaken. En de lunchbreaker is maar 1 uurtje actief, dus opschieten. Gekozen voor iDeal betaling vooraf, dan hoef je dat account niet aan te maken.
Uiteindelijk toch een Mijn Wehkamp account kunnen activeren, en ja hoor daar staat mijn bestelling.
Staat er onder Levertijd/Status: geleverd
Huh denk ik, ik heb niets gezien, en mijn schoonmoeder ook niet ?????
Dus ik klik op Geleverd, en zie daar:
Datum van bericht Bericht
16-01-2010 Pakje heeft ons magazijn verlaten
16-01-2010 De bezorging gaat iets langer duren in verband met een sorteerfout. Onze excuses. Wij vragen je nog even af te wachten en contact op te nemen met onze Klantenservice als het pakje na een week nog niet geleverd is
16-01-2010 Pakje is ontvangen op depot, wordt vandaag bezorgd
16-01-2010 De bezorging gaat iets langer duren in verband met een sorteerfout. Onze excuses. Wij vragen je nog even af te wachten en contact op te nemen met onze Klantenservice als het pakje na een week nog niet geleverd is
Contact met de Klantenservice van wehkamp.nl
Heb je vragen? Onder 'Service & contact' vind je onze contactgegevens
Vervolgens op maandag gebeld, bla bla bla sorteerfout bla bla bla afwachten bla bla bla week bla bla bla nog eens bellen.
Dus vrijdag nog eens gebeld, weer hetzelfde verhaal (veel bla bla sorteerfout bla bla). Toen maar eens gevraagd of de latop soms gestolen was bij de transporteur ?? bla bla bla geen uitspraak over doen bla bla bla.
Dus ik zeg, als die laptop door iemand bij de transporteur wordt gestolen moet dat eerst boven water zijn voordat de klant iets geleverd krijgt ??? bla bla bla gang van zaken bla bla afwachten bla bla kans geven op te lossen bla bla.
Kan vanmiddag/morgen ook nog geleverd worden, geld terugboeken (kan 30 dagen duren), heel vervelend bla bla bla.
Ga nog t/m zaterdag erop wachten, maandag ga ik een klacht indienen, mijn geld terugvragen (incl wettelijke rente).
O ja, en ik ga NOOOOOOOIT meer wat bestellen bij Wehkamp.
Ik hoop dat iemand anders zijn voordeel kan doen met deze info, ik ben er helemaal klaar mee, Wehkamp (vandaag besteld, morgen in huis).
Gr
BigF