Problemen met HTC
Geplaatst: 25 jan 2010 11:24
Hallo,
Misschien dat iemand een antwoord/avies voor me heeft.
Ik heb in juli 2009 een HTC touch pro 2 aangeschaft nadat mijn vorige HTC na een aantal jaren trouwe dienst er mee kapte. In augustus kwam ik er achter dat de GPS functie niet werkte. Daarom ben ik terug gegaan naar de winkel. Daar kreeg ik de keuze of zij het toestel naar HTC zouden sturen, of dat ik het zelf wilde laten ophalen bij mij thuis. Uit ervaring met mijn vorige toestel weet ik dat reperatie bij HTC erg lang duurt, en als het via de winkel opgestuurd moet worden duurt het nóg langer (ook aldus de verkoper). Soit, ik heb dus het telefoonnummer van HTC meegekregen en opgebeld. De vrouw aan de telefoon vertelde mij dat ik eerst de updates moest proberen voor het toestel opgehaald kon worden. Dat heb ik gedaan maar nog steeds niks. Omdat ik mijn telefoon eigenlijk altijd nodig heb, voor zaken als internet en agenda e.d. is er een kleine periode verstreken alvorens ik de mogelijkheid had hem op te laten halen. Twee weken terug is het toestel dus opgehaald. De diagnose is een defecte antenne, en daardoor dient het mainboard vervangen te worden. dit valt echter buiten de garantie omdat er oxidatie verschijnselen zouden zijn op het mainboard! de keuzemogelijkheden zijn: of repareren voor 260 euro, of zo terugsturen voor 43 euro..... of het toestel aan htc afstaan ik neem uiteraard geen genoegen met deze onzin, maar mijn vraag was dat ik nu het beste kan doen? ik heb nog niet gereageerd op deze 'keuze mogelijkheden'. Het is absurd dat ik een toestel koop van 550 euro waarbij iets niet werkt en dat ik daarna nog eens 260 euro moet betalen voor iets dat hun fout is en nog binnen de garantie valt... als iemand een idee heeft... ik hoor het graag
Misschien dat iemand een antwoord/avies voor me heeft.
Ik heb in juli 2009 een HTC touch pro 2 aangeschaft nadat mijn vorige HTC na een aantal jaren trouwe dienst er mee kapte. In augustus kwam ik er achter dat de GPS functie niet werkte. Daarom ben ik terug gegaan naar de winkel. Daar kreeg ik de keuze of zij het toestel naar HTC zouden sturen, of dat ik het zelf wilde laten ophalen bij mij thuis. Uit ervaring met mijn vorige toestel weet ik dat reperatie bij HTC erg lang duurt, en als het via de winkel opgestuurd moet worden duurt het nóg langer (ook aldus de verkoper). Soit, ik heb dus het telefoonnummer van HTC meegekregen en opgebeld. De vrouw aan de telefoon vertelde mij dat ik eerst de updates moest proberen voor het toestel opgehaald kon worden. Dat heb ik gedaan maar nog steeds niks. Omdat ik mijn telefoon eigenlijk altijd nodig heb, voor zaken als internet en agenda e.d. is er een kleine periode verstreken alvorens ik de mogelijkheid had hem op te laten halen. Twee weken terug is het toestel dus opgehaald. De diagnose is een defecte antenne, en daardoor dient het mainboard vervangen te worden. dit valt echter buiten de garantie omdat er oxidatie verschijnselen zouden zijn op het mainboard! de keuzemogelijkheden zijn: of repareren voor 260 euro, of zo terugsturen voor 43 euro..... of het toestel aan htc afstaan ik neem uiteraard geen genoegen met deze onzin, maar mijn vraag was dat ik nu het beste kan doen? ik heb nog niet gereageerd op deze 'keuze mogelijkheden'. Het is absurd dat ik een toestel koop van 550 euro waarbij iets niet werkt en dat ik daarna nog eens 260 euro moet betalen voor iets dat hun fout is en nog binnen de garantie valt... als iemand een idee heeft... ik hoor het graag