LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo factuur januari 2010 met gesprekken van maart 2009

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
vandermeijde

Ziggo factuur januari 2010 met gesprekken van maart 2009

Ongelezen bericht door vandermeijde »

Op mijn factuur over januari 2010 komen gesprekken voor uit maart 2009. Dit zonder enige verdere toelichting of separaat bericht. Na bellen met Ziggo deelde men mij mee dat er toen (maart 2009) een fout in het systeem is geweest en dat enkele gesprekken van toen nu pas gefactureerd konden worden. Omdat het o.a. een mobiel gesprek van 6 maart 2009 van 46 minuten betreft, en me dat natuurlijk na tien maanden niet meer helder voor de geest staat, vind ik e.e.a. toch een beetje raar. Ik ben benieuwd of er meer Ziggo abonnees zijn met deze wonderlijke ervaring. Je moet je er uiteraard wel je gespecificeerde factuur voor nakijken.

famdusebout

Re: Ziggo factuur januari 2010 met gesprekken van maart 2009

Ongelezen bericht door famdusebout »

Ik heb hetzelfde meegemaakt. Vandaag is er € 2,09 afgeschreven.
Blijkbaar gaat het dus om oude kosten uit maart 2009.
Het lukt me ook niet om in te loggen op "Mijn ziggo".
De hele administratie bij dat bedrijf is een complete chaos.
Nu zit ik noodgedwongen bij UPC. Die heb ik wijs geworden van alle ellende bij Ziggo geen automatische incasso verleend. Dan maar een paar euro extra kosten. Toen ik vorig jaar mijn abonnement had opgezegd, ging de automatische afschrijving bij Ziggo doodleuk verder.
Het enige dat misschien helpt, is Ziggo massaal boycotten.
Ik denk erover om het bedrag te laten terugstorten.
Nu gaat het om 2 euro; de volgende keer schrijven ze 200 af.
Prutsers zijn het.

De facturering bij UPC gaat nu gelukkig wel goed na enkele aanvangsproblemen.
Ook daar is het dus een zooitje. Toppunt was wel de monteur die zou langskomen. Mijn vrouw was twee keer thuis, maar heeft geen monteur gezien.
Uiteindelijk kwam er iemand. Die heeft alles wel goed afgehandeld.

Groeten,

Ronald Dusebout

Gesloten