Intrum Justitia/ Centrika = Oxxio = Woonenergy =Go Energy=??
Geplaatst: 26 jan 2010 15:29
op 25 januari ontving ondergetekende een telefoontje van intrum justitia. Op zeer dreigende toon deelde deze mevrouw mede dat er openstaande rekeningen waren vanuit centrica sinds 2007/2008. Mevrouw duidelijk getracht uit te leggen dat wij geen centrica afnemers zijn maar united consumers. Maar mevrouw ging verder met haar dreigende verhaal. Toen werd het ons duidelikdat het ging om iemand anders die kortstondig door financiele problematik heeft ingewoond. Her wilde mevrouw niets overhoren en we konden de gerecthsdeurwaarders verwachten.
De dag erna nogmaals contact gezocht met Intrum Justitia. Wederom werd ik behandeld als een crimineel. Telefoonverbinding verbroken uit frustratie. Vervolgens contact gezocht met United consumers die mij verwezen naar de netwerkbeheerder. Deze kon bevestigen dat wij geen oxxioafnemers waren en verwees ons door naar Oxxio. Oxxio vertelde ons dat centrika klanten naar een ander nummer moesten bellen. Dit nummer gekregen en gebeld en uitgekomen bij woonenergy. die gaf ons weer het telefoonnummer van Go Energy. Deze klantenservice bleek niet meer te bestaan. Inmiddels wederom contact opgenomen met Intrum Justitia ongeveer een half uur later, om het telefoonnummer door te geven betreffende persoon. Koeltjes werd mij medegedeeld dat mijn adres niet meer inhet systeem stond en mijn verhaal erg ongeloofwaardig was. Hierbij behoorlijk uit mijn vel gesprongen. Wederom contact opgenomen met Oxxio.. die mij verzekerde dat ik toch echt bij woonenergy moest zijn die mij weer verzekerde dat ik toch ECHT bij go energy moest zijn. Bij gevoegd een tekeningetje van het rondje dat wij tweemaal hebben gelopen. We hebben nog niets gehoord en zijn benieuwd of uit deze vreemde toestand nog bericht zal komen. Klachten kunnen in iedergeval nergens echt terecht, of moeten gericht worden aan de directie. Dikke kans dat deze dus gewoon de prullenbak in belanden. Wij houdenjullie op de hoogte.
MW. S.A.L.Dreessen
De dag erna nogmaals contact gezocht met Intrum Justitia. Wederom werd ik behandeld als een crimineel. Telefoonverbinding verbroken uit frustratie. Vervolgens contact gezocht met United consumers die mij verwezen naar de netwerkbeheerder. Deze kon bevestigen dat wij geen oxxioafnemers waren en verwees ons door naar Oxxio. Oxxio vertelde ons dat centrika klanten naar een ander nummer moesten bellen. Dit nummer gekregen en gebeld en uitgekomen bij woonenergy. die gaf ons weer het telefoonnummer van Go Energy. Deze klantenservice bleek niet meer te bestaan. Inmiddels wederom contact opgenomen met Intrum Justitia ongeveer een half uur later, om het telefoonnummer door te geven betreffende persoon. Koeltjes werd mij medegedeeld dat mijn adres niet meer inhet systeem stond en mijn verhaal erg ongeloofwaardig was. Hierbij behoorlijk uit mijn vel gesprongen. Wederom contact opgenomen met Oxxio.. die mij verzekerde dat ik toch echt bij woonenergy moest zijn die mij weer verzekerde dat ik toch ECHT bij go energy moest zijn. Bij gevoegd een tekeningetje van het rondje dat wij tweemaal hebben gelopen. We hebben nog niets gehoord en zijn benieuwd of uit deze vreemde toestand nog bericht zal komen. Klachten kunnen in iedergeval nergens echt terecht, of moeten gericht worden aan de directie. Dikke kans dat deze dus gewoon de prullenbak in belanden. Wij houdenjullie op de hoogte.
MW. S.A.L.Dreessen