Pagina 1 van 1

Interactieve TV van KPN

Geplaatst: 26 jan 2010 16:14
door JoostDD
Wij hebben sinds Maart vorig jaar Itv van KPN. Allemaal heel leuk en aardig maar na een tijdje begon ons beeld stil te staan en het geluid speelde vrolijk verder.

Ik heb toen gebeld met KPN en die zouden een monteur sturen, de monteur is langs geweest en die heeft alleen het modem vervangen en dan moest het probleem verholpen zijn Niet dus. Na een e-mail te hebben gehad van KPN met daar in informatie over een software update van Itv decoder werkte alles weer naar behoren.

Tot December vorig jaar nu loopt het beeld weer telkens vast en gaat het geluid vrolijk verder dan moeten we eerst van kanaal wisselen voordat hij het pas weer goed doet. We hebben nu al een paar keer contact gehad met KPN en het schijnt een algemene storing te zijn dit duurt nu al 4 á 5 maanden, ik ben er helemaal klaar mee en wil dit alles graag opzeggen alleen weet ik niet of ik dit nu zo kan opzeggen of dat ik moet wachten tot Maart dit jaar.

Daarnaast hebben wij ook Internet + Bellen en TV van kpn maar daar is ook al een hele geschiedenis aan vooraf gegaan voor dat alles eindelijk eens goed werkte.

Nu is mijn vraag kan ik dit alles zo opzeggen omdat KPN mij niet een normaal tv beeld kan leveren.

Re: Interactieve TV van KPN

Geplaatst: 27 jan 2010 21:14
door RDSD
JoostDD schreef:Wij hebben sinds Maart vorig jaar Itv van KPN. Allemaal heel leuk en aardig maar na een tijdje begon ons beeld stil te staan en het geluid speelde vrolijk verder.

Ik heb toen gebeld met KPN en die zouden een monteur sturen, de monteur is langs geweest en die heeft alleen het modem vervangen en dan moest het probleem verholpen zijn Niet dus. Na een e-mail te hebben gehad van KPN met daar in informatie over een software update van Itv decoder werkte alles weer naar behoren.

Tot December vorig jaar nu loopt het beeld weer telkens vast en gaat het geluid vrolijk verder dan moeten we eerst van kanaal wisselen voordat hij het pas weer goed doet. We hebben nu al een paar keer contact gehad met KPN en het schijnt een algemene storing te zijn dit duurt nu al 4 á 5 maanden, ik ben er helemaal klaar mee en wil dit alles graag opzeggen alleen weet ik niet of ik dit nu zo kan opzeggen of dat ik moet wachten tot Maart dit jaar.

Daarnaast hebben wij ook Internet + Bellen en TV van kpn maar daar is ook al een hele geschiedenis aan vooraf gegaan voor dat alles eindelijk eens goed werkte.

Nu is mijn vraag kan ik dit alles zo opzeggen omdat KPN mij niet een normaal tv beeld kan leveren.
als u naar de kpn help desk belt kunnen zij de itv er voor u af halen

Re: Interactieve TV van KPN

Geplaatst: 01 feb 2010 14:23
door jan v gils
Hoi Joost, wij hebben het zelfde probleem gehad, we werden woensdag aangesloten en 's-middags ging het verkeerd stil staand beeld, gebeld, zou worden opgelost, 's-avonds weer gebeld en verteld dat het niet opgelost was, om een lang verhaal kort te maken, vanaf vrijdag ben ik e-mails gaan sturen en gaan dreigen, met opzegging en rechtsbijstand. maandag gebeld met de afdeling om mijn contract op te zeggen, toen werd er ineens geluisterd en werd er meteen een monteur gestuurd. maandag middag een monteur die begon gelijk het signaal te meten waar het binnen komt, dit was te laag voor TV+internet en bellen, ik ben toen op een andere ader aangesloten, die het wel aan kan die moet dan in de cetrale om gezet worden, sinsdien heb ik nergens meer last van en alles werkt prima. misschien heb je hier iets aan, succes.
Groet
Jan van Gils