Dit is 1 van de homecinemasets die ten eerste origineel in de winkel gekochte maar wel beveiligde CD's niet afpeelt. Ten tweede speelt dit apparaat CD's die voorzien zijn van een CD-romdeel (om op je computer een filmpje te kunnen bekijken) ook niet af. Dit laatste deed zich bijvoorbeeld voor bij de laastte CD van Andrea Bocelli, notabene door Philips zelf uitgegeven!!!, en Stile Libero van Eros Ramazotti.
Tot slot bleek dat bij het toch invoeren van een beveiligde CD alle instellingen weg zijn en je weer van voor afaan moet beginnen met boxafstanden, decibellen etc. etc..
Na 2 maanden toestanden heeft Modern Electronics Hoofddorp het apparaat zonder problemen teruggenomen en kon ik een nieuwe set uitzoeken. Dit is een Pioneer DCS 303 geworden. Op de aankoopprijs werd wegens alle voormelde Philips-toestanden 100 euro korting verleend. Prima servive dus en de Pioneer doet alles uitstekend.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Philips Homecinema PH MX 1060D
Re: Philips Homecinema PH MX 1060D
Lijkt me niet normaal zeg. Ik heb zelf een Philips DVD speler en die werkt perfect, speelt prima CD's af.
Jammer dat Philips de plank misslaat
Jammer dat Philips de plank misslaat