http://advocaten.startpagina.nl/prikbor ... g-10638162
Re: misleidende advertentie OAD
Gepost door: F.A.M. de Bray ()
Datum: 22 januari 2010 16:29
Geachte heer M. Makkink
een bevriende relatie wees mij op dit bericht. Uw klachtenbrief is door ons op 6 januari in behandeling genomen.
De beantwoording hiervan neemt doorgaans zo'n 3 tot 4 weken in beslag. Zoals ook gesteld in de ANVR-Reisvoorwaarden,
kunt u uw klacht altijd voorleggen aan de Geschillencommissie, mocht u zich straks niet kunnen vinden in onze reactie.
Er geldt wel een bepaalde termijn waarbinnen het geschil ingediend moet zijn, maar deze ligt op minimaal 3 maanden
na bekendwording en ontvangst van uw klacht (in het geval van een klacht voor vertrek van de reis). Uiteraard kunt u ook naar de burgerrechter.
Wij hebben echter de goede gewoonte altijd te reageren op een brief van onze klanten. Wij dienen eerst intern en met andere betrokkenen
te bezien hoe een bepaalde boeking, een produkt, dienst of advertentie tot stand is gekomen, alsvorens wij deze ook nog toetsen
aan de geldende wet- en regelgeving. Dit opdat we, indien hier aanleiding toe is, ons voordeel kunnen doen met de op- en aanmerkingen van onze klanten.
Wij vragen hiervoor uw begrip en geduld.
Met vriendelijke groet,
Oad Groep B.V.
F.A.M. de Bray
Juridische Zaken